Fitness Seller

Redeem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben nog steeds bezig om het deel 8 van het boek van Galen door te nemen en ik mag helaas niets citeren zonder toestemming, maar begin nu wel steeds meer vragen te krijgen. Ik snap het bij lange na nog niet, maar zoals ik nu begrijp kan ik maar beter een extreme hoeveelheid zetmeel innemen bij de creatine om een goed absorptie effect te creëren zodat het ook echt in de spieren terecht gaat komen. Of ik moet een x mix nemen wat gelijke effect heeft volgens x studie.

Maar ik lees maar 10 minuten en moet dan direct van alles opzoeken omdat het zo tering ingewikkeld is. Het stuk van transport, absorptie en halfwaarde is super interessant, maar ik zoek nog steeds het stukje hoeveel creatine het lichaam kan opnemen per kilo spierweefsel. Ook is mij ergens een beetje duidelijk dat creatine vocht vasthoudt in spierweefsel wat ten nadelen kan komen van herstel voor zover ik begrijp, dat zou kunnen verklaren waarom in de ochtend innemen een voordeel heeft omdat je in de nacht eventueel optimaal kunt herstellen. Maar dat is slechts een aanname op basis van net niets.
Mijn redenatie zegt slecht dat de nacht en tekort van creatine (daarmee minder vocht retentie) een meer optimale opname van amino's in de spieren kan geven.

Dat creatine inname met 5mg geen kwaad kan wil ik aannemen, nu ben ik alleen totaal niet overtuigd dat het ook maar enig nut heeft als het lichaam het vrijwel niet wil opnemen (daarbij zeggende dat ik het totaal nog niet snap). Want mij is totaal onduidelijk hoe die getallen werken over plasma concentratie's en etc. Helaas mis ik nog veel informatie en heb nog niet alle boeken die ik nodig ben om ook maar een beetje basis ervan te snappen. De hele gedachte van enzymen en etc is mij ook totaal onbekend en hoe daarmee processen verlopen.

Maar het is wel super interessant en wil het ook wel beter begrijpen, en ergens heb ik nog ooit allemaal dingen uitgeschreven over toxische gebeuren en plasma dingen en hoe je van alles kunt omrekenen en waarom onderzoeken soms in x of y gebeuren praat over concentratie's. Ook ben ik een poosje geleden begonnen om zelf een artikel te schrijven en in te sturen onder x iets. Maar dat is om zelf te leren hoe ik die dingen beter kan begrijpen. Niet om het echt te doen, maar echt puur om te weten hoe wij een eventuele oorzaak en gevolg kunnen zien zonder daar een mening aan te koppelen.

Ik ben hier ook nog maar net aan begonnen sinds een paar weken om de eerste opzet te begrijpen en de regels hoe je een wetenschappelijk artikel schrijft.

Voor mij als autist is dit wel genieten!

Als ik over een aantal maanden het echt beter begrijp ga ik vragen of ik iets mag citeren. Als ik mij niet vergis zijn alle referenties ook 100% openbaar, anders gaat het een hele dure hobby worden. Nadeel is dat de laatste onderzoeken dan niet opgenomen worden in het boek..... En het is altijd kut als je voor alles moet betalen, maar het is ook wel weer eerlijk! Het is alleen kut omdat het mij geld kost voor de hobby.
 
Laatst bewerkt:
1RM

Sq 96
Bp 72
Dl 120 + gratis daarna Unlike Pluto - Everything Black / Timber. Ik zakte nog snel naar beneden en probeerde druk te zetten op de benen maar was net te laat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zojuist op stap geweest in de watrepijpbar, en ballonnetje's en kleine meisje's en de uitspraak dat je autistisch bent is niet goed..... Heb mij behoorlijk kletter gezopen en het was erg leuk.... Maar de zwerm van rare meisje's was echt irritant aan het worden. Kut was wel dat ik teveel opviel en mensen naar mij toe kwamen die bij mij wilden zitten in de vip. Ze raakten mijn drankje aan en mijn waterpijp dus reageer niet vriendelijk op die momenten (geen zin in een herpes bek). Maar ik denk dat iedereen dat zou doen als een wild vreemde aan je pijp of drankje komt. Een ander meisje ging letterlijk in mijn pad staan en liep mij vervelend uit te dagen maar ze vertelde later dat ze add had en dat ze het niet zo bedoelde. Ik vond het erg onprettig dus moest iets doen.....

Heb nog een poosje gesproken met een gast die ook aan SL doet maar niet op dit forum zit, geloofde hem wel wat hij vertelde en weg kon drukken.

Het was een leuke avond, maar ben te oud voor kiddy shit.

Ik ben nu wel stom dronken van maar een paar drankje's...... Wat ik wel super tof vond..... ik heb vertrouwen in mijzelf en weet nu dat ik wat sterker en groter ben waardoor ik mijzelf durf te verdedigen. Niet super sterk of groot, maar wel genoeg dapper dat ik trots ben op mijn big 3. Het was echt wel leuk, maar de zwerm van probleem meisje's verveelde heel snel, allemaal rare shit over dingen waar ik geen zin in heb.

Gelukkig was de SL gast goed en beschermde mij dat ze niet aan mij moesten komen en trok de drankje's en de pijp van mij uit hun handen. Dat was dan wel tof dat hij een beetje beschermen, maar hij was dan ook vele malen sterker dan mij. 145 bp tot 147,5 Bp. We hebben contact gegevens uitgedeeld......
 
Laatst bewerkt:
Jij bent echt al zo afgewaardeerd op mijn niveau......... Je begint echt sneu te worden.

Volgens mij is er een negeer knop voor zielige figuren zoals jou! Blijk jij totaal niet interessant te zijn.....

Zag ik net een melding dat je slechts binnen 5 minuten een bericht kunt aanpassen. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Respect voor de weg die je al afgelegd hebt.

Lijkt voor mij alsof je jezelf snel verliest in bijzaken en dan maar weinig rem meer hebt. Zal wel een behoefte van je bevredigen, maar denk dat het een vorm aanneemt die voor stress zorgt en je net tegenwerkt.

Denk dat het kan helpen om op zoek te gaan naar een evenwichtige invulling van die behoefte, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd.

Veel succes nog!
 
1RM

Sq 114
Bp 74
Dl 140

98 KG.

Iso: Grip.
 
Laatst bewerkt:
1RM

Sq 146
Bp 97
Dl 174

101 KG.

Iso: Grip.

En nu gaat het geleende inleveren worden.........
 
Back
Naar boven