Fitness Seller

redelijk veel buikvet.

Bezoekers in dit topic

Heb je gelijk in. In alle eerlijkheid? Ik wist niet 100% zeker of je geen spiermassa verliest door cardio. Ik heb het zelf nooit ervaren, maar ik dacht wel eens iets gelezen te hebben over het katabole effect van duurtraining oid.
 
En zoals ik al eerder aangaf is er ook voldoende te vinden waarin staat dat liss beter werkt dat hiit. Dus stop nou maar met dat tunnelvisie artikeltjes aanhalen ;)
 
En zoals ik al eerder aangaf is er ook voldoende te vinden waarin staat dat liss beter werkt dat hiit. Dus stop nou maar met dat tunnelvisie artikeltjes aanhalen ;)

over tunnelvisie gesproken ...... maar goed, als jouw expertise en mening boven elke andere mening en onderzoek staat. Wees er blij mee.
 
Je verliest helemaal niet zo snel spiermassa als je niet heel laag zit in vp en je eiwitinname voldoende is. Dat gezeik altijd. Het blijkt uit werkelijk niks. Ja wat onnauwkeurig calipermetingen waardoor er af en toe een gestresst iemand langskomt.

Zorg dat je kracht op peil blijft, eet voldoende eiwit, let een beetje op je totaalvolume wat training betreft en het komt wel goed. Als je op 10% of hoger spiermassa inlevert dan moet je echt wat fundamenteel fout doen.

En zoals ik al eerder aangaf is er ook voldoende te vinden waarin staat dat liss beter werkt dat hiit. Dus stop nou maar met dat tunnelvisie artikeltjes aanhalen ;)
Dat is ook zo, kcal voor kcal. Dat wilt niet zeggen dat het op termijn een betere optie is. Als je onderzoeken aanhaalt dan wel vergelijkt, zorg dan wel dat je de context ervan begrijpt.

er is weinig of niets te vinden over katabolisme door cardio.
Wel zat over hiit vs steady state cardio.

http://www.simplyshredded.com/cardi...dio-vs-low-intensity-steady-state-cardio.html
Apart dat onderzoeken en artikelen wel valide zijn als ze in jouw straatje passen en nooit als dit andersom het geval is. Dan moeten we het doen met je divine experience ;)
 
Apart dat onderzoeken en artikelen wel valide zijn als ze in jouw straatje passen en nooit als dit andersom het geval is. Dan moeten we het doen met je divine experience ;)

Heb je het al gelezen dan?
Stuk wat je quote gaat naar 2 kanten.
Beiden hebben voors en tegens.

Maar ben blij dat je in een ander topic mijn expertise al had erkend. Waar ik ook beiden uitleg met goh toevallig dezelfde uitleg als Dr Layne Norton.
 
Heb je het al gelezen dan?
Stuk wat je quote gaat naar 2 kanten.
Beiden hebben voors en tegens.

Maar ben blij dat je in een ander topic mijn expertise al had erkend. Waar ik ook beiden uitleg met goh toevallig dezelfde uitleg als Dr Layne Norton.
Jouw expertise. Ik weet zeker dat een hoop mensen nu een glimlach op hun gezicht krijgen, ik wel iig :). Over het algemeen sla ik je posts over wat betreft inhoud, maar ik kende dit stuk toevallig.

Had het er ook niet inhoudelijk over dus als je bijdehand wilt doen leer dan begrijpend lezen. Ik stip alleen aan dat je wellicht wat consistenter moet zijn als je wetenschap ondersteuning voor een van je fabels wilt gebruiken als het je goed uitkomt en als nutteloos aanstipt als het niet in je straatje past. Dat is alles dat ik zeg.
 
Jouw expertise. Ik weet zeker dat een hoop mensen nu een glimlach op hun gezicht krijgen, ik wel iig :). Over het algemeen sla ik je posts over wat betreft inhoud, maar ik kende dit stuk toevallig.

Had het er ook niet inhoudelijk over dus als je bijdehand wilt doen leer dan begrijpend lezen. Ik stip alleen aan dat je wellicht wat consistenter moet zijn als je wetenschap ondersteuning voor een van je fabels wilt gebruiken als het je goed uitkomt en als nutteloos aanstipt als het niet in je straatje past. Dat is alles dat ik zeg.

Blijft lachen met jou Pescatore. Op BN ging je me al napraten nu hier ook?
Verder kijken dan je neus lang is kerel. leer kleuren zien er is meer dan alleen zwart wit.
 
Blijft lachen met jou Pescatore. Op BN ging je me al napraten nu hier ook?
Verder kijken dan je neus lang is kerel. leer kleuren zien er is meer dan alleen zwart wit.
Kun je even quoten waar ik je napraat? Ik denk niet dat je iemand op deze aardkloot kan vinden die denkt dat jij en ik regelmatig hetzelfde zeggen, laat staan dat ik jou ga herhalen of napraten.

Wat betreft zwart of wit, kun je mss ook eens een keer iets zeggen dat iets te maken heeft met de context ipv totaal random wat te schuimbekken?
 
Dit is echt zo grappig.



T's wat was circa je vp op 78 kilo ?
 
Je verliest geen spiermassa van cardio, je verliest spiermassa van een te groot tekort. Dus jouw laatste zin maakt sowieso niet uit, aangezien je geen spiermassa verliest door cardio zelf. Daarbij blijft de verbranding van vet na HIIT langer doorwerken dan bij LIT geloof ik. ---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ---------- Nee. Als je meer kcal eet dan je verbruikt (geloof vanaf 200-300 kcal méér) dan ga je vet ophopen. Wát je daarvoor eet heeft niks te maken met of je wel of geen vet aankomt en het vet komt niet aan op verschillende plaatsen op basis van verschillende voeding. Heel zwart wit: je kunt afvallen door alleen junkfood te eten en je kunt aankomen door alleen kipfilet te eten. (is het gezond? Nee, maar het aantal kcal bepaalt of je af valt of aan komt, niet wát je eet).

Weet ik ook wel Hell. Soms verbaas ik mij gewoon over hetgeen wat er her en der vermeld word, waardoor ik het nog eens na wil gaan of dit écht is wat er bedoelt word :o
 
Voor zover ik weet de zogenaamde naverbranding (EPOC), is bij LISS ~7% en HIIT voor ~14%.
Er is geen hartslagzone voor vetverbranding, maar het maakt ook niet uit of het vet of glycogeen is dat je aan verbranden bent, want jij creert Kcal tekort.
En wat betreft Martin Noppert, man man man!! Jij geeft zulk belachelijk advies soms, jij bent net terug op DBB, jouw ouwe account terug en nu al zoveel mensen tegen je gehad.
Ik zou bijna denken dat jij geil wordt van negatieve aandacht.
Jij zegt tegen iedereen dat ze moeten kijken dan hun neus lang, leven is niet alleen zwart en wit, bla bla bla......maar zelf adviseer jij dingen uit JOUW optiek.

En dat HIIT vs LISS, voor mij is LISS 20min op 15km/u rennen en HIIT 20min: voluit sprint voor 30sec elke 2 min.
Het is voor iedereen anders. Doe maar wat jij lekker vindt om die Kcal tekort te maken of groter te maken.
Uit onderzoeken blijkt dat HIIT effectiever is voor vetverlies.
 
Weet ik ook wel Hell. Soms verbaas ik mij gewoon over hetgeen wat er her en der vermeld word, waardoor ik het nog eens na wil gaan of dit écht is wat er bedoelt word :o

Ik verbaasde me daar voorheen ook over maar na even te bekijken vond ik het ook wel logisch.
Dat je volproppen met lege caloriën je uiteindelijk dikker zal maken dan een goed voedingspatroon vol waardevolle mineralen, vezels, vitamines en chemische stoffen die het lichaam en haar hormonale processen aansturen vind ik wel aannemelijk.

Dat sommigen vinden dat een 100gram transvet en een pondje suiker je metabolisme net zo goed aansturen en je net zo goed laten functioneren als een paar porties bruine rijst met veel groene groente en goede mct vetten ....... tja. Die hadden waarschijnlijk ook enkele eeuwen geleden waar iedereen op een lange bootreis scheurbuik kreeg dus ook absoluut niet die ziekte gekregen ....gaat immers om hoeveel je eet en niet om de voedingswaarde en vitamines.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Voor zover ik weet de zogenaamde naverbranding (EPOC), is bij LISS ~7% en HIIT voor ~14%.
Er is geen hartslagzone voor vetverbranding, maar het maakt ook niet uit of het vet of glycogeen is dat je aan verbranden bent, want jij creert Kcal tekort.
En wat betreft Martin Noppert, man man man!! Jij geeft zulk belachelijk advies soms, jij bent net terug op DBB, jouw ouwe account terug en nu al zoveel mensen tegen je gehad.
Ik zou bijna denken dat jij geil wordt van negatieve aandacht.
Jij zegt tegen iedereen dat ze moeten kijken dan hun neus lang, leven is niet alleen zwart en wit, bla bla bla......maar zelf adviseer jij dingen uit JOUW optiek.

En dat HIIT vs LISS, voor mij is LISS 20min op 15km/u rennen en HIIT 20min: voluit sprint voor 30sec elke 2 min.
Het is voor iedereen anders. Doe maar wat jij lekker vindt om die Kcal tekort te maken of groter te maken.
Uit onderzoeken blijkt dat HIIT effectiever is voor vetverlies
.


Zo te zien doe je hier exact hetzelfde als ik doe ... uit eigen optiek een advies geven. Belachelijk advies.

Ja inderdaad al zoveel mensen tegen me gehad zeker wel 5 die niets willen weten van welke andere methode dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Wil je mijn belachelijk advies ff vetgedrukt aub maken.
 
Ik verbaasde me daar voorheen ook over maar na even te bekijken vond ik het ook wel logisch. Dat je volproppen met lege caloriën je uiteindelijk dikker zal maken dan een goed voedingspatroon vol waardevolle mineralen, vezels, vitamines en chemische stoffen die het lichaam en haar hormonale processen aansturen vind ik wel aannemelijk. Dat sommigen vinden dat een 100gram transvet en een pondje suiker je metabolisme net zo goed aansturen en je net zo goed laten functioneren als een paar porties bruine rijst met veel groene groente en goede mct vetten ....... tja. Die hadden waarschijnlijk ook enkele eeuwen geleden waar iedereen op een lange bootreis scheurbuik kreeg dus ook absoluut niet die ziekte gekregen ....gaat immers om hoeveel je eet en niet om de voedingswaarde en vitamines. ---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ---------- Zo te zien doe je hier exact hetzelfde als ik doe ... uit eigen optiek een advies geven. Belachelijk advies. Ja inderdaad al zoveel mensen tegen me gehad zeker wel 5 die niets willen weten van welke andere methode dan ook.

Dat is natuurlijk wel extremen vergelijken wat je nu doet (transvet). Beweren dat brood een plaatselijke verdikker is, is gewoon niet logisch. Wellicht dat er van de 1000(-en) gevallen er éém tussen zit die slecht op een bepaald product reageert, oké. Maar dat geldt dan niet meteen voor iedereen, laten we dat voorop stellen.

Tuurlijk zijn micro's erg belangrijk, ik eet ook liever rijke kcals dan lege kcals. Maar of het één dikker maakt als de ander? Het verschil zal nihil zijn. Uiteraard maakt dat voor mij geen rede om over te stappen naar haribo of frituur.
 
Dat is natuurlijk wel extremen vergelijken wat je nu doet (transvet). Beweren dat brood een plaatselijke verdikker is, is gewoon niet logisch. Wellicht dat er van de 1000(-en) gevallen er éém tussen zit die slecht op een bepaald product reageert, oké. Maar dat geldt dan niet meteen voor iedereen, laten we dat voorop stellen.

Tuurlijk zijn micro's erg belangrijk, ik eet ook liever rijke kcals dan lege kcals. Maar of het één dikker maakt als de ander? Het verschil zal nihil zijn. Uiteraard maakt dat voor mij geen rede om over te stappen naar haribo of frituur.

Het vergelijk is inderdaad extreem maar de keiharde waarheid volgens de mensen die het aangeven.

Dat brood je dikker maakt claimen ze ook en ja of het logisch is of niet als mensen aangeven dat ze er dikker van worden ga ik niet zeggen dat ze liegen.

Maar voldoende of te weinig vitamines en dergelijke binnen krijgen schijnt nogal een verschil te geven.
 
Het vergelijk is inderdaad extreem maar de keiharde waarheid volgens de mensen die het aangeven. Dat brood je dikker maakt claimen ze ook en ja of het logisch is of niet als mensen aangeven dat ze er dikker van worden ga ik niet zeggen dat ze liegen. Maar voldoende of te weinig vitamines en dergelijke binnen krijgen schijnt nogal een verschil te geven.

Hier volg ik je even niet meer. Het groepje wat beweert dat clean/dirty geen verschil maakt op vetretentie beweert ook dat brood een dikmaker is?
 
Hier volg ik je even niet meer. Het groepje wat beweert dat clean/dirty geen verschil maakt op vetretentie beweert ook dat brood een dikmaker is?

Nee de mensen die aangeven dat ze dik worden van brood claimen dat ze niet dik worden van sommige andere KH bronnen.
 
Die mensen kan ik niet serieus nemen.

Denk dat je daarom zo weinig atleten hebt die prijzen pakken.
En je weinig atleten zal overhouden als je ze niet serieus neemt.
 
Back
Naar boven