XXL Nutrition

redelijk veel buikvet.

Bezoekers in dit topic

Denk dat je daarom zo weinig atleten hebt die prijzen pakken. En je weinig atleten zal overhouden als je ze niet serieus neemt.

Ik hoef jou toch niet uit te gaan leggen dat je van ALLES dik kunt worden? Dat denk ik niet, ik denk dat je iets anders bedoelt dan je schrijft.
 
over tunnelvisie gesproken ...... maar goed, als jouw expertise en mening boven elke andere mening en onderzoek staat. Wees er blij mee.

Ik heb ergens eerder ook al aangegeven dat ik geen tegenstander ben van HIIT. Dat er ook een groot deel persoonlijke voorkeur bij komt kijken.

Vergeet ook niet dat ik een duursporter ben die uit interesse op dit forum zit. Ik train met een ander doel dan de meesten hier. Ik zie dus nog andere voordelen van steady state trainen. Zoals ik al aangaf, toepasbaarheid in het trainingsschema is voor mij van groot belang. Als ik s'middags een krachttraining op het programma heb staan en ik zou s'morgens een HIIT training doen, dan beïnvloed dat de kwaliteit van mijn krachttraining nadelig. Ga ik s'ochtends 4 uur op de fiets zitten heb ik s'middags nergens last van. Tevens bevordert steady state training op termijn ook je herstellend vermogen waardoor je vaker intensief kunt trainen. Maargoed. Dit zijn dus factoren die voor mij spelen en voor BBers minder relevant zijn.

Intervaltrainingen doe ik ook meer dan genoeg. Alleen uitsluitend intervallen voor duurvermogen werkt gewoon niet voor een duursporter.
 
Ik hoef jou toch niet uit te gaan leggen dat je van ALLES dik kunt worden? Dat denk ik niet, ik denk dat je iets anders bedoelt dan je schrijft.

Inderdaad van alles KAN je dik worden.

Nee ik bedoel niets anders dan ik schrijf. Er zijn mensen die aangeven dat ze van brood dikker worden dan van rijst. En zelfs een aantal mensen die geen rijst meer eten omdat ze daar dikker van zouden worden en met aardappel en brood weer geen last zouden hebben.
Zelfde geldt voor melk/zuivel producten. Sommige mensen worden er wat dikker van.

Nogmaals, ik ga er vanuit dat die mensen niet liegen. Zie geen reden voor ze om daar over te liegen.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Ik heb ergens eerder ook al aangegeven dat ik geen tegenstander ben van HIIT. Dat er ook een groot deel persoonlijke voorkeur bij komt kijken.

Vergeet ook niet dat ik een duursporter ben die uit interesse op dit forum zit. Ik train met een ander doel dan de meesten hier. Ik zie dus nog andere voordelen van steady state trainen. Zoals ik al aangaf, toepasbaarheid in het trainingsschema is voor mij van groot belang. Als ik s'middags een krachttraining op het programma heb staan en ik zou s'morgens een HIIT training doen, dan beïnvloed dat de kwaliteit van mijn krachttraining nadelig. Ga ik s'ochtends 4 uur op de fiets zitten heb ik s'middags nergens last van. Tevens bevordert steady state training op termijn ook je herstellend vermogen waardoor je vaker intensief kunt trainen. Maargoed. Dit zijn dus factoren die voor mij spelen en voor BBers minder relevant zijn.

Intervaltrainingen doe ik ook meer dan genoeg. Alleen uitsluitend intervallen voor duurvermogen werkt gewoon niet voor een duursporter.

Alleen uitsluitend intervallen werkt niet voor een duursporter ...... ja en? Ik ben geen duursporter.
 
Come on man marnop, dikker worden van brood dan van rijst, hoe kan je dit met alle tijd die jij in deze hobby hebt gestoken nou nog beweren :p ?
 
Gister geen brood gegeten voel me gelijk minder dik.

Bedankt voor je tip Martin :D.
 
Come on man marnop, dikker worden van brood dan van rijst, hoe kan je dit met alle tijd die jij in deze hobby hebt gestoken nou nog beweren :p ?

luister dipshit ..... ik word er niet dikker van. Waar beweer ik het?
De mensen die beweren dat ze er dikker van worden beweren het.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Gister geen brood gegeten voel me gelijk minder dik.

Bedankt voor je tip Martin :D.

geld voor jou ook kleintje.
 
Was maar een grapje, :D.

Dankje dat je me dipshit noemt, kletskop :D.

Er zou best een kern van waarheid in kunnen zitten hoor. Brood is bijna een heel E nummer. Wat doen E nummers als je ze elke dag binnenkrijgt?
Dit is nog niet helemaal onderzocht op lange termijn.
 
Ik doe niet meer aan bronnen van internet. Ik experimenteer met mijzelf.

Je weet de 'conclusie' van een n=1 onderzoek vrij insignificant is?

lol @ de van brood en zuivel word je dik aanhangers. do u even science
 
Laatst bewerkt:
Was maar een grapje, :D.

Dankje dat je me dipshit noemt, kletskop :D.

Er zou best een kern van waarheid in kunnen zitten hoor. Brood is bijna een heel E nummer. Wat doen E nummers als je ze elke dag binnenkrijgt?
Dit is nog niet helemaal onderzocht op lange termijn.

Lees jezelf eerst eens in over e nummers voordat je zulke rare uitspraken doet dipshit

luister dipshit ..... ik word er niet dikker van. Waar beweer ik het?
De mensen die beweren dat ze er dikker van worden beweren het

Geldt ook voor jou kleintje
 
Brood is bijna een heel E nummer. Wat doen E nummers als je ze elke dag binnenkrijgt?
Dit is nog niet helemaal onderzocht op lange termijn.

E-nummers zijn inderdaad totaal niet goed onderzocht. Daarom krijgt iedere onderzochte toegevoegde voedingsstof ook een nummertje van de EFSA (European Food Safety Authority), ook wel afgekort tot E-nummer. Dipshit
 
Zoek maar eens vet sin op hier kan je ernstige allergische reactie van krijgen. Dipshit

Martin ik beweer niet dat jij dit beweert waar beweer ik dit dan ?

Een ding is zeker over e nummers ze weten niet wat ze doen op lange termijn.

Koolvis wat wil je met je lapje tekst nou duidelijk maken? Dat ze niet zo goed zijn onderzocht zijn en we dus niet weten wat voor impact het op ons heeft en misschien ook wel milieu ?
 
Eigen keuzes, eigen risico, vermijd het maar of juist niet.
Je kan net zo goed dagelijk met gasmasker lopen, geen kraanwater drinken, eten zelf groeien in superschone grond in je achtertuin, onder een kas zodat er geen regen op valt etc.
 
Back
Naar boven