Fitness Seller

Reden voor bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kolo

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
56
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
70kg
Hey guys, wat is jullie reden tot bb?
Bij mij:
Zeer zwaar ongeluk gehad waardoor arm geimmobiliseerd was door verbrijzelde elleboog en gebroken ellepijp en dergelijke. Dan met titanium platen alles vastgezet en door dat gebeuren en de gips mega weinig mobiliteit in mijn arm gekregen. Dan zwaar beginnen kiné doen en werd gewoon gemotiveerd om mijn bovenarm, die ondertussen al dunner was dan mijn onderarm, weer wat een normaal model te geven. Daardoor soort 'excuus' genomen aan het feit dat het zou zijn voor rehabilitatie van mijn arm, omdat ik ergens gewoon mijn lichaam wou vormen. Dan 2-3 jaar gekloot en nu een jaartje serieus bezig :) #addicted
 
Laatst bewerkt:
Ooit zal je ook echt een monster worden als je goed blijft trainen!
Ik mankeer niets,de reden dat ik aan bb doe is vooral omdat ik het leuk vind,ben ooit ermee begonnen en ondertussen is het meer een verslaving geworden, maar moet zeggen het is ook niet slecht voor het werk dat ik doe .(bewakingsagent)
 
Ik heb ernstige en gecompliceerde maag-darmproblemen en ben daardoor vaak ziek en wordt door mijn lichamelijke conditie weerhouden om mijn leven te leiden zoals ik dat zou willen. Ik voel me goed bij BB, een strak voedingsschema is goed voor mijn buik en op een of andere manier heb ik zo ook weer de controle over mijn lichaam, kan er eindelijk eens positieve invloed op uitoefenen.
 
was lid van de fitness en ging zn 1x per week maximaal, soms maanden niet. Toen vanwege volleyball aan mijn knie geblesseerd geraakt, ik moes toen 3 keer per week naar de sportschool voor spieren te versterken, verslaafd geraakt, schema gekregen, dbb ontdekt. Daarna ontdekt dat de gym k*t was, thuis gaan trainen, powerlift wedstrijdje gedaan, nu strongman gericht trainen :) c'est tout
 
was lid van de fitness en ging zn 1x per week maximaal, soms maanden niet. Toen vanwege volleyball aan mijn knie geblesseerd geraakt, ik moes toen 3 keer per week naar de sportschool voor spieren te versterken, verslaafd geraakt, schema gekregen, dbb ontdekt. Daarna ontdekt dat de gym k*t was, thuis gaan trainen, powerlift wedstrijdje gedaan, nu strongman gericht trainen :) c'est tout

Wat was er dan zo k*t aan de gym waardoor je bent gaan thuistrainen?
 
Dat gaat meer dan 12 jaar terug... toen ik Arnold Schwarzenegger's films zag, was ik gelijk verkocht. Zo groot wilde ik ook worden, toen niet wetende dat het alleen maar kan als je aan de AAS zit. Daarnaast vind ik het leuk om te doen, ik kan er mijn frustratie kwijt en word er zelfverzekerder van. Ook is het gezond mits naturel, door te bewegen, goed en gezond te eten, genoeg slapen en door een ritme te hebben enz. Het vergt discipline die je ook buiten BB kan gebruiken. Ook leer je je lichaam kennen, geestelijk en lichamelijk.

Kortom, BB biedt veel voordelen, te veel om op te noemen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was te vet. En daarna te licht en nog steeds te vet.
 
om freaking hot eruit te zien elke zomer meer en meer :D
 
Overgehaald door een mattie. Vond het eerst maar gay
 
Laatst bewerkt:
voor de chicks
is makkelijker om aan chicks te komen als je buff bent
 
Dumbbells toy 24 kg , maar 190 kg aan schijven, geen squatrack

En een beetje redelijke sportschool? Wij hebben alleen aan schijven van 5kg al 190kg denk ik :roflol:
 
Ik was skinny as ****, zie er al een stuk beter uit zoals je kan zien aan m'n stats.
 
geboorte afwijking aan mijn rechterarm, genaamd Erpse Parese. Simpel gezegd, zenuwen van mijn rechteram zitten aan die van mijn schouder en deels dus ook een achterstand op spier ontwikkeling en lengte in vergelijking met links. Kan sommigen dingen niet trainen hierdoor, maar wil wel gewoon ripped worden op mijn eigen manier. En ofcourse, chicks :D
 
geboorte afwijking aan mijn rechterarm, genaamd Erpse Parese. Simpel gezegd, zenuwen van mijn rechteram zitten aan die van mijn schouder en deels dus ook een achterstand op spier ontwikkeling en lengte in vergelijking met links. Kan sommigen dingen niet trainen hierdoor, maar wil wel gewoon ripped worden op mijn eigen manier. En ofcourse, chicks :D

Weet hoe dit voelt. Ik heb zoiets opgelopen via een ongeval.
OT : ik wou zo snel mogelijk portier worden en stoer doen aan de deur. En intressant doen tegen de grieten.
Daarom bb begonnen. Nu is het gewoon een verslaving.
 
Laatst bewerkt:
ik ben begonnen met 1 maal per week en vond het echt nice om mijn energie kwijt te raken en spieren bij te kweken .
nu ga ik 4 maal per week en i love it
ik woog 65 kg en nu 73 kg mijn doel is eind 2013 85 kg :)
 
ik ben begonnen met 1 maal per week en vond het echt nice om mijn energie kwijt te raken en spieren bij te kweken .
nu ga ik 4 maal per week en i love it
ik woog 65 kg en nu 73 kg mijn doel is eind 2013 85 kg :)

vind je zelf niet een beetje onrealistisch zonder vet te worden:rolleyes:
 
Ik ging van voetbal af en wou toch nog verder sporten.
Eerste paar maanden max 3x in de week gegaan en cardio.
Later ontdekte ik bankdrukken wat me ook wel beviel.
 
Ik trainde al elke dag benen omdat ik op voetbal zat,
toen maar volledig over gegaan........
 
Back
Naar boven