MuscleMeat

Reden voor bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sletten nken, andere jongens aankunnen met gevechten, trots zijn op eigen doorzettingsvermogen; etc.
 
Sletten nken, andere jongens aankunnen met gevechten, trots zijn op eigen doorzettingsvermogen; etc.

fmnmn_zps64c9dc0e.gif
 
Sletten nken, andere jongens aankunnen met gevechten, trots zijn op eigen doorzettingsvermogen; etc.


alsof bb automatisch sterker zijn in een gevecht...het zoontje van trem weeg 3x minder dan jij, en hij kickt jou ass hardcore mi manno
 
Om auto's te kunnen tillen, vrachtwagens te trekken en gewoon sterk te zijn.
 
alsof bb automatisch sterker zijn in een gevecht...het zoontje van trem weeg 3x minder dan jij, en hij kickt jou ass hardcore mi manno
Dat maak jij ervan. + niemand kickt mijn ass, want ik ben beest en draai door als het moet om een gevecht te winnen. :rolleyes:
 
Dat maak jij ervan. + niemand kickt mijn ass, want ik ben beest en draai door als het moet om een gevecht te winnen. :rolleyes:

M 21j 1m86 82kg -


een beest :roflol:
 
I dare you, i double dare you. :cool:

Deze stats zijn nog van vroeger :P

De 'deze stats zijn van vroeger' opmerkingen zijn altijd zo grappig.
Dat mensen dat nog steeds proberen.
 
haha Wesley91 je bent een beast man! Pics?
 
Hey guys, wat is jullie reden tot bb?
Bij mij:
Zeer zwaar ongeluk gehad waardoor arm geimmobiliseerd was door verbrijzelde elleboog en gebroken ellepijp en dergelijke. Dan met titanium platen alles vastgezet en door dat gebeuren en de gips mega weinig mobiliteit in mijn arm gekregen. Dan zwaar beginnen kiné doen en werd gewoon gemotiveerd om mijn bovenarm, die ondertussen al dunner was dan mijn onderarm, weer wat een normaal model te geven. Daardoor soort 'excuus' genomen aan het feit dat het zou zijn voor rehabilitatie van mijn arm, omdat ik ergens gewoon mijn lichaam wou vormen. Dan 2-3 jaar gekloot en nu een jaartje serieus bezig :) #addicted

Overigens ook beu geweest van altijd de short pushover te zijn die geen respect krijgt en daar dus verandering in aan het brengen

"No one's gonna **** with me I'm a monster" komt wel vaker in mijn hoofd als ik train...

ik was in elke sport slecht behalve fitness.
 
:roflol: lawd, ik zou gek worden als ik zo iemand zou zien
 
Dat maak jij ervan. + niemand kickt mijn ass, want ik ben beest en draai door als het moet om een gevecht te winnen. :rolleyes:

volgens mij ben jij echt zoiemand dat als je klappen krijgt je bloedend op de grond gaat liggen huilen en dan gaat dreigen dat iedereen moet uitkijken omdat je op het punt staat om door te draaien.
 
volgens mij ben jij echt zoiemand dat als je klappen krijgt je bloedend op de grond gaat liggen huilen en dan gaat dreigen dat iedereen moet uitkijken omdat je op het punt staat om door te draaien.

:roflol:

Dan wordt ie pas gevaarlijk;-)
 
Back
Naar boven