AndroidHealthClinic

Redenen om moeder te overtuigen van het nut....

Bezoekers in dit topic

Voor ouders blijft alles wat afwijkt van het "normale" leefpatroon toch een moeilijk onderwerp. Maar als zoonlief z'n eigen volgooit met alcohol is het niet raar... Ben blij dat ik uit huis ben wat dat betreft
 
m'n moeder vond een vitamine B5 pil, dacht ze dat het drugs was ???

maarja op m'n kamer hebben altijd al veel potjes gestaan, is ze vanzelf wel aan gewend geraakt denk ik :p en zo'n gigantische pot mass gainer en whey plus flinke pot crea staat heeft nog geen vragen opgeleverd :o
 
Goeieavond,

Nja,ik zou dus eind Augustus/begin September beginnen met suppo's te nemen.
Nu,het zou "Performance Whey" zijn van 6kg (70€) met vanillesmaak.
Geld etc geen probleem maar m'n moeder daarintegen:eek:


Hoe overtuig ik haar ervan van het feit dat 'het nodig is'?

Ze denkt dat Flloyd Landis Whey heeft genomen en dat Whey niet natuurlijk is....:rolleyes:



Dus,je kan wel stellen dat ze er niets van af weet....volgens mij wil ze er zelf niets over lezen/bijleren. Ik vind het wel jammer dat ze me de kans niet geeft om haar er iets over te vertellen,ze denkt er het hare over en that's it.

Ze zegt nu al dat ik vet ga worden later omdat ik zoveel eet.... Zelf heb ik een goede voeding (dus geen chips/choc/snoep etc...) maar het is wel STEEDS zij die met chips naar TV kijkt! Daar krijg ik het dus van hé!:mad:

Ja,ok,75€ is veel maar ik betaal het wel uit m'n eigen zak....


Tips/advies welkom;)

Thx

Zelf heb ik je achterlijkste vader ter wereld.. Homer, maar dan al het leuke aan homer moet je erafdenken.. Een beetje evilhomer :D

SWAT :D Ik kon er niets tegen doen... Het ging in ups en downs zijn commentaar en uiteindelijk wordt t maar erger en erger.. HEt enige wat ik kan/kon doen is alles achter de rug.. Dat is de beste oplossing.. :thumb:
 
mijn moeder deed er gelullig niet moeilijk over, ik vertel gewoon dat eiwitten ook in de dingen zitten die zei eet alleen dat ik gewoon per dag meer eiwitten nodig heb om te groeien op de manier die ik wil. en dat respecteert ze.
ook met creatine heb ik uitgelegd dat er ook creatine in haar vlees zit wat zij eet en ze snapt dat het natuurlijke producten zijn..

succes ermee!
 
bij mij vroegen ze, weet je wel zeker dat t goed voor je is... uuh jaa.. sindsdien beetje uitleg gegeven en nu gebruikt zelfs me ma het na de training... Tis gewoon een kwestie van logisch nadenken en de feiten nagaan, al die fabeltjes zijn om gek van te worden, of je ouders zijn oliedom of ze zijn oliedom...;) iig suc6 ermee, en geef niet op :D
 
Ik heb mijn eerste pot whey gekocht op mijn sportschool, en dat vond mijn moeder niet goed, dus moest ik wachten tot mijn moeder een keer mee kon naar de sportschool, toen heb ik de gym owner uit laten leggen dat er niks mis mee is en toen vond ze het oke, :P mag overigens geen creatine ofzo gebruiken mja komt nog wel goed :P
 
...beste idee tot nu toe. De trainert het je moeder laten uitleggen.
 
Ga met je moeder naar de supermarkt pak een potje baby voeding laat je moeder de ingredienten zien en dan ziet ze dat ze whey in babyvoeding doen.



Als ze dan niet overtuigd is dan weet ik het ook niet meer. ???
 
En wat staat er op m'n kamer.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

Niet dat ik mijn moeder er al heb over ingelicht (is gaan werken):o

Hopelijk valt haar reactie mee,ik kan het alleen maar hopen:D

EDIT:

foto valt wat groot uit,effe wachten:p
 
Het heeft allemaal te maken met de individualisering van onze maatschappij. Mensen hebben geen tijd meer voor elkaar; kinderen en ouders doen maar wat en leven langs elkaar heen. Geef je moeder wat tijd, aandacht en liefde en ze zal over je potje eiwit nooit moeilijk doen. Ze zeurt ook niet over mijn shake.
 
Mijne was er eerst ook tegen.. toen heeft ze ff een uurtje op internet lopen lezen.. En toen had ze er geen problemen meer mee.
 
Heh doet me een beetje denken aan mijn moeder. Eerste keer dat ik over creatine vertrouwde zo het niet helemaal ( ze is wel erg openminded dus op dat vlak heb ik een makkelijke ma ). Toen zijn we even samen naar de apotheek geweest waar ze dus ook creatine verkopen en heeft ze wat uitleg gevraagd en toen hoorde ze dus dat het OK was en kreeg ik het mee :D Maar dat is inmiddel al weer enkele jaren geleden.
Het Whey geval dan weer: ik had em gewoon gekocht en hij stond op kot want ik neem alleen shakes op trainingsdagen en dat zijn ook dezelfde dagen dat ik op kot zit. Nu in de zomervakantie zit ik dus thuis en ik had men pot gewoon meegenomen en ik drink nu nog altijd shakes. Ze heeft me 1x gevraagd wat het was en ik zei gewoon dat het eiwitten waren die ook in de voeding zitten, maar dan in geconctreerde hoeveelheden. Nooit meer iets van gehoord daarna :D
Ben ik blij dat ik zo'n openminded mamma heb :p
 
Ja hoor, mijn missie is weer vermoeilijkt...
Mn ma is op zoek gegaan op internet en heeft nu een site gevonden waarin staat dat krachtsporters 1 tot 1,5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig hebben en dat men daar met zijn dagelijkse eetpatroon gemakkelijk aan komt.

En dit onderstreept haar eigen ideeën over eiwit inname weer.

Als ik dan zeg dat ze eens op deze site moet kijken, of de fitnessinstructeur moet bellen krijg ik als antwoord 'nee want dat is toch allemaal propaganda'

:mad:
 
Ja dat is het ook. Vraag ericr maar.
 
op internet lullen ze heel wat af. jouw moeder is duidelijk alleen maar te overtuigen met de meest recente wetenschappelijke onderzoeken. uitprinten die hap en ze mag pas zeuren als ze ze allemaal heeft doorgelezen, zo niet, dan heeft ze ook geen recht van spreken.
meest recente onderzoeken wijzen allemaal in de richting van minimaal 2 gram
 
Weet jij dan misschien een goede site om zulke wetenschappelijke onderzoeken te vinden?
Ik ben niet zo'n held in het zoeken naar dit soort informatie wat dat betreft.
En je hebt een goed beeld van mijn moeder inderdaad :P
 
Ik had hetzelfde maar heb er harde schijt aan als ze aan mn whey komt krijgt ze een schop voor der reet.

Ja hoor, mijn missie is weer vermoeilijkt...
Mn ma is op zoek gegaan op internet en heeft nu een site gevonden waarin staat dat krachtsporters 1 tot 1,5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig hebben en dat men daar met zijn dagelijkse eetpatroon gemakkelijk aan komt.

En dit onderstreept haar eigen ideeën over eiwit inname weer.

Als ik dan zeg dat ze eens op deze site moet kijken, of de fitnessinstructeur moet bellen krijg ik als antwoord 'nee want dat is toch allemaal propaganda'

:mad:

HEB SCHIJT wie is de man in huis? je kan je moeder toch wel hebben gast :rolleyes::rolleyes::D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven