Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Who nose! Eum knows.maar even serieus, als je zo tegen je neus aanbokt, kan het dan niet gebeuren dat je neusbeentje zo in je hersenen gaat
Heb nog een vraag, bij de clean & jerk, waar nemen jullie de stang vast? heb wat moeite om mn ellebogen hoog genoeg enzo te brengen.
zal ze vanaf nu beginnen doen heb zo'n beetje mijzelf overtuigd tijdens het maken van dit artikel
Mijn god; ik heb geprobeerd te snatchen , ik donderde haast door de muur heen! Met een bijna lege stang!
maar even serieus, als je zo tegen je neus aanbokt, kan het dan niet gebeuren dat je neusbeentje zo in je hersenen gaat
Wil ze wel doen, maar bij een failure kan ik nu niet bepaald de stang laten vallen (bijv bij snatch) dusja is vrijwel onmogelijk om te doen voor mij. Misschien binnen een jaartje zelf stang kopen met wat gewichten en deze in de tuin doen dan.
*Misschien wel eens snatch deadlifts proberen...
*Ook misschien "Power Clean Front Squat Push Jerk"