1. Ontzet Notitie

Redpill/blackpill

Topic in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door HUARGH, 16 feb 2019.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. HUARGH

HUARGH Competitive Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    623
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    96kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ik was - alhoewel, ben nog steeds - niet zo van de hele PuA en incel movements maar kwam recent deze video series tegen op youtube en moet zeggen dat het wel interessante stof is. Niet zo van toepassing op mij gezien ik (gelukkig) getrouwd ben met een kind (en aantrekkelijk :roflol: ), maar vroeg me af wat jullie hiervan dachten? Gezien dit een bb-forum is en dus veel mensen met hun uiterlijk bezig zijn.

TL;DW: looks is belangrijk, dat wisten we al, maar deze series stipuleert dat looks vrijwel het enige is dat uitmaakt in casual dating

Laatst bewerkt: 16 feb 2019
  2. chrisk

chrisk MΟΛΩΝ ΛΑBE Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.072
    Geslacht:
    Man
    De echte redpill is dat veel meiden het met hun honden doen en de lat dus helemaal niet zo hoog ligt

bascross en Vieze jij vinden dit leuk.
  3. dj_phreak

dj_phreak 2024 sterkste 50+er van Zuid Holland Elite Member +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    499
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    121kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Lambo > looks.

Andrew Tate approved.

4. Valandinz

Valandinz Ripped Bodybuilder Elite Member Relnicht IG Beheerder

Leuk Bevonden:
    3.028
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    I'm not average - everybody

Maar verder;
    Looks zijn extreem belangrijk natuurlijk. Maar het is niet dat je óf een 4 bent óf een 8 bent.
    Je kan je looks gigantisch uppen door meer aandacht te besteden aan;

-Kapsel. Veel mensen hebben een kapsel dat niet bij hun gezichtsvorm past.
    -Te veel/verkeerd haarproduct. Of je gel, klei, wax of poeder moet gebruiken en in welke hoeveelheden hangt af van je haartype en lengte.
    -Kleding. Kleding maakt de man, hé.
    -Gezichtsbeharing. Heb je een weak chin of jawline? Verbloem het met een baard om een goede kaaklijn te 'faken'.
    -Gezichtsbeharing die niet goed bijgewerkt is. Laat het door een barbier contouren en houdt het vanaf dan zelf bij
    -Geur. Draag een goede parfum. Vrouwen like.
    -Houding. Slecht postuur maakt je veel lelijker.
    -Slechte huid. Verzorg jezelf een beetje man.

5. Valandinz

Valandinz Ripped Bodybuilder Elite Member Relnicht IG Beheerder

Leuk Bevonden:
    3.028
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    En op er op uit te bouwen.
    PUA is bullshit. Als je een vrouw scoort met een typische PUA game dan
    A) Kijkt ze dwars door je heen en wilt ze net als jij gewoon door het bed gedrukt worden.
    B) Is het een naïef meisje en maak je misbruik van d'r

Wees gewoon jezelf, wees zelfverzekerd.
    Wilt ze je niet? No harm done. Niet iedereen kan jou willen. Zolang je maar blij bent met jezelf.
    Gewoon een babbeltje maken, als je echt je weg niet weet kan je altijd even googlen hoe je small talk kan toepassen.

Ben je onzeker? Ga een paar keer in je eentje op stap. Drink niet te veel. Paar glaasjes.
    Kan je niet dansen? Boeien. Beweeg gewoon een beetje op de muziek. Zoek oogcontact met een interessante dame.
    De manier hoe jullie naar elkaar kijken moet je genoeg zeggen. Heb je meerdere malen oogcontact, maak een babbeltje.

Ga er sowieso niet in met de intentie om te "scoren". Zie het gewoon als gezellig contact leggen met mensen.
    Als er echt een klik is kan je doorgaan. Vind 't zelf heerlijk om met allemaal mensen te kletsen tijdens feestjes en uitgaan. (Overigens niet alleen vrouwen, al ben ik wel hetero. Mensen leren kennen is gewoon leuk).

Heb het filmpje overigens niet afgekeken. Toen hij 'LMS' in dat fluisterstemmetje zei ging ik kapot van binnen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2019

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie