AndroidHealthClinic

Redpill/blackpill (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En op er op uit te bouwen.
PUA is bullshit. Als je een vrouw scoort met een typische PUA game dan
A) Kijkt ze dwars door je heen en wilt ze net als jij gewoon door het bed gedrukt worden.
B) Is het een naïef meisje en maak je misbruik van d'r

Wees gewoon jezelf, wees zelfverzekerd.
Wilt ze je niet? No harm done. Niet iedereen kan jou willen. Zolang je maar blij bent met jezelf.
Gewoon een babbeltje maken, als je echt je weg niet weet kan je altijd even googlen hoe je small talk kan toepassen.

Ben je onzeker? Ga een paar keer in je eentje op stap. Drink niet te veel. Paar glaasjes.
Kan je niet dansen? Boeien. Beweeg gewoon een beetje op de muziek. Zoek oogcontact met een interessante dame.
De manier hoe jullie naar elkaar kijken moet je genoeg zeggen. Heb je meerdere malen oogcontact, maak een babbeltje.

Ga er sowieso niet in met de intentie om te "scoren". Zie het gewoon als gezellig contact leggen met mensen.
Als er echt een klik is kan je doorgaan. Vind 't zelf heerlijk om met allemaal mensen te kletsen tijdens feestjes en uitgaan. (Overigens niet alleen vrouwen, al ben ik wel hetero. Mensen leren kennen is gewoon leuk).

Heb het filmpje overigens niet afgekeken. Toen hij 'LMS' in dat fluisterstemmetje zei ging ik kapot van binnen.

Kijk, jij weet waar je het over hebt. weet Niet eens wat ik in dit topic doe maar allebei jouw Posts zijn right on the money
 
Wel interessant sommige looks theories videos.

Maar moeten er nou zoveel video's worden gewijd aan het feit dat mensen(zowel mannen als vrouwen) uiterlijk belangrijk vinden. Uiterlijk is altijd nodig om überhaupt het ijs te breken. Zonder te voldoen aan iemands minimale standards, gaat diegene jou al geen kans gunnen. De overige eigenschappen kunnen wellicht het iets slechter of beter maken, maar zonder de initiële aantrekking gaat er al niks gebeuren. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.
 
Don't do it, Nico! :treuren:
 

Eigenlijk wel een vreemd verschijnsel het instituut dat huwelijk heet :thinking:
 

Eigenlijk wel een vreemd verschijnsel het instituut dat huwelijk heet :thinking:
Is toch door de kerk(geloof) gepusht? Heel veel van onze normen en waarden zijn op dit geloof gebaseerd.
 
lol. /out.
 
Laatst bewerkt:

Ik heb te veel vrije tijd geloof ik :roflol:
 
Kunnen die meiden van tegenwoordig wel koken? Of hebben ze daar geen tijd voor gehad door hun social media verslaving?
 
Liefde kan mooi zijn...


...voor gays.
 

1592165193212.png
 
Ooit eens aan die serie begonnen maar nooit doorgezet. Misschien weer eens proberen. Vind Matthew wel een baasje.
 
Correct!

(staat op cinewhale.com)
 
Laatst bewerkt:
Lees eigenlijk altijd alleen de comments van die yt blackpill/redpill kanalen.
 
Back
Naar boven