AndroidHealthClinic

Redpill/blackpill (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is toch gewoon een normale engelse wetenschappelijke term?

In biology, a pair bond is the strong affinity that develops in some species between a mating pair, often leading to the production and rearing of offspring and potentially a lifelong bond. Pair-bonding is a term coined in the 1940s that is frequently used in sociobiology and evolutionary biology circles.

Gebruik wel vaker de engelse term als het nederlands niet klinkt of er geen goed woord voor heeft. paar binding :shrug:
Ja dat begrijp ik wel maar in welke context wordt dat geplaatst en gebruikt binnen het hele gebeuren rondom het onderwerp van dit topic.
Vrouwen die opgaan in alle makkelijke aandacht en daardoor hun vermogen tot pair bonding beschadigen worden er niet beter op.
Wat staat hier nou. Welk vermogen "beschadigen ze" en wat "leidt" daar toe? Wordt hiermee ook de schuld ergens of bij iemand gelegd?
Er zijn meer singles dan ooit volgens mij, meer huwelijken die kapot gaan binnen x aantal jaar. Heeft het daarmee te maken?

* In 2020 zijn de scheidingen gedaald. Dankzij corona. Food for thought.
 
Vrouwen zijn gewoon rare wezens en niet van deze planeet :dunno:
 

Maar goed dat ik in de top 10% zit en er geen last van heb.
 


^^
Voor de mensen die een super simp in actie willen zien.

Next move. Markle alleen bij Oprah na de scheiding :emo:
 
Laatst bewerkt:
oprah winfrey GIF


Ging ze huilen toen de racisme kaart werd getrokken?
 
Ben ik de enige die nog nooit van Meghan had gehoord voordat zij trouwde met de super simp? :dunno:

 
 
Back
Naar boven