XXL Nutrition

refeed day cutschema

Bezoekers in dit topic

D3363

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2012
Berichten
555
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
73kg
hallo ik ga binnenkort een cut schema maken en ik hoorde dat je dan refeed day's moet doen nu vroeg ik me af 1of2 refeed dagen en hoeveel cal extra dan?
 
ga gwn normaal eten niet op refeed dagen letten dat is meestal alleen voor mensen die in een plateau zitten. Ze zeggen dat het je stofwisseling versnelt, ik geloof er zelf niet in.
 
ga gwn normaal eten niet op refeed dagen letten dat is meestal alleen voor mensen die in een plateau zitten. Ze zeggen dat het je stofwisseling versnelt, ik geloof er zelf niet in.

't zal vast wel werken, alleen de meeste gasten gebruiken 't als bullshit excuus om te cheaten en eten dan allerlei crap.
 
't zal vast wel werken, alleen de meeste gasten gebruiken 't als bullshit excuus om te cheaten en eten dan allerlei crap.

Haha ja precies en het lijkt me niet goed voor de tanden:) je kunt het beter houden op een 'cheat day';)
 
nee ik bedoelde het niet als cheat day want hier doe ik namelijk niet aan daarom de vraag voor een refeed day
 
Volgensmij duurt t wat langer dan 1 dag om je onderhoud weer te verhogen naar het oude niveau.
 
is er nog iemand die met zekerheid kan reageren?
 
ga gwn normaal eten niet op refeed dagen letten dat is meestal alleen voor mensen die in een plateau zitten. Ze zeggen dat het je stofwisseling versnelt, ik geloof er zelf niet in.

't zal vast wel werken, alleen de meeste gasten gebruiken 't als bullshit excuus om te cheaten en eten dan allerlei crap.

Haha ja precies en het lijkt me niet goed voor de tanden:) je kunt het beter houden op een 'cheat day';)

een refeed is wat anders dan een cheatdag. al wordt het inderdaad soms als excuus gebruikt om te schransen en junken.
een goede refeed is daar in tegen zeer nuttig en zelfs nodig voor optimale resultaten in de cut!
 
bedankt maar nu vroeg ik me af, mag je als 2refeed day's nodig hebt die op za en zo doen of moet er een paar dagen tussen zitten?
 
Back
Naar boven