MuscleMeat

Refeed day

Bezoekers in dit topic

KillashawMMA

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2018
Berichten
49
Waardering
66
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
14%
Hi allen,

Morgen heb ik mn 1e refeed day. Kijk er erg naar uit en natuurlijk al wat maaltijden in gedachte die ik ga eten (zelfgemaakte pizza, aardappelpuree) maar heb nog behoorlijk wat ruimte over qua carbs. Ben benieuwd of jullie aan refeed days doen, en zo ja welke (lekkere) maaltijden jullie dan eten? Kan wel wat tips gebruiken ;)
 
Wat versta jij onder refeed ?
Neem aan dat je nu in cut zit dan ? waarom zou je door de weeks op je kcal letten en daar dan 1 x per week misschien met het dubbele overheen gaan ?
 
Wat versta jij onder refeed ?
Neem aan dat je nu in cut zit dan ? waarom zou je door de weeks op je kcal letten en daar dan 1 x per week misschien met het dubbele overheen gaan ?
Ik cut op 1900 kcal, (2200 onderhoud) In mn refeed verlaag ik mn vetten en eiwitten een heel klein beetje en verdubbel ik mn koolhydraten. Ik kom dan uit op 2500kcal die ik morgen ga eten. Dan lijkt het me dat ik over de hele week gezien alsnog prima afval.
 
Hi allen,

Morgen heb ik mn 1e refeed day. Kijk er erg naar uit en natuurlijk al wat maaltijden in gedachte die ik ga eten (zelfgemaakte pizza, aardappelpuree) maar heb nog behoorlijk wat ruimte over qua carbs. Ben benieuwd of jullie aan refeed days doen, en zo ja welke (lekkere) maaltijden jullie dan eten? Kan wel wat tips gebruiken ;)

Een refeed houdt voornamelijk in dat je koolhydraten weer aangevuld worden met (een relatief kleine) hoeveelheid vet. Een refeed-day is dus geen cheatday waarin je enkel pizza, patat en ijs eet. Maar zo te zien was je dat ook niet van plan ;)
 
Een refeed houdt voornamelijk in dat je koolhydraten weer aangevuld worden met (een relatief kleine) hoeveelheid vet. Een refeed-day is dus geen cheatday waarin je enkel pizza, patat en ijs eet. Maar zo te zien was je dat ook niet van plan ;)
Yes, dat had ik helaas al gelezen ;) Vandaar dat ik mn pizza zelf ga maken om hem laag in vetten te houden. Maar gezien er in heel veel koek ook veel vetten zitten maakt het het vinden van lekkere maaltijden toch wat lastiger. Nu was ik sws van plan om het redelijk "gezond" te houden en aardappelpuree is voor mij bv een echte cheatmeal dus genieten ga ik wel. Maar misschien zit er hier nog iemand met een geweldig lekkere maaltijd waar ik niet aan gedacht had.

Las net in een ander topic al pannenkoeken als tip, alleen heb ik geen 0kcal spray oid waardoor dat toch lastig gaat worden helaas.
 
Wat verwacht je precies van een reefeed day
 
Wat verwacht je precies van een reefeed day
Ik vroeg niet om een discussie over of een refeed nou wel of geen invloed heeft, vroeg alleen om wat inspiratie voor high carb low fat maaltijden.
 
Pannenkoeken/poffertjes
Krentebollen/mueslibollen
Bapao
lumpur (kleefrijstrolletjes met vullingen)
Dim sum
mug cakes
zoete/hartige muffins
....
 
Oke, jij mag wel vragen stellen maar wij niet :) check even Google op low fat maaltijden... fijne zondag.
Van mij mag je best vragen stellen, maar deze vraag heeft vrij weinig te maken met het topic onderwerp. Ik weet dat er genoeg mensen hier zijn die refeeds als nutteloos beschouwen, maar daar gaat het hier niet over.
 
Van mij mag je best vragen stellen, maar deze vraag heeft vrij weinig te maken met het topic onderwerp. Ik weet dat er genoeg mensen hier zijn die refeeds als nutteloos beschouwen, maar daar gaat het hier niet over.

Mijn vraag heeft betrekking op een refeed day, laat dat nou net toevallig de titel van dit topic zijn. Wil je graag alleen reacties krijgen over low carbs maaltijden had de rest van je verhaal dan achterwege gelaten.
 
Back
Naar boven