AndroidHealthClinic

refeeddagen

  • Topic starter neon
  • Startdatum
  • Reacties 2
  • Weergaven 759
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

neon

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2004
Berichten
130
Waardering
0
Is hetde bedoeling dat je je met Refeeddagen helemaal vol gaat stoppen om je spijsvertering een opdonder te geven??? Of zitten daar ook nog grenzen aan.Owjah en mijn energie behoefte scheelde zon 900 kCal toen ik het met 2 verschillende manieren probeerde uit te rekenen.

1. [Link niet meer beschikbaar]
2. GS=(Gewicht-((Gewicht/100)*Vet%))*25
en dan "
Is je dieet goed met voldoende onverzadigde vetten en eiwitten en matig koolhydraten kan je door thermogeen effect hier 15% bij optellen

Als je niet zwaar werkt en wel voldoende traint komt hier arbeidstoeslag bij: 60%

en als je stofwisseling hoog houdt door en sporten en dieeten hou je een permanente hoge stofwisseling dat goed is voor 10% extra

Weet niet wat beter is???
 
neon zei:
Is hetde bedoeling dat je je met Refeeddagen helemaal vol gaat stoppen om je spijsvertering een opdonder te geven??? Of zitten daar ook nog grenzen aan.Owjah en mijn energie behoefte scheelde zon 900 kCal toen ik het met 2 verschillende manieren probeerde uit te rekenen.

Lees de refeed artikels eens.
 
Burn heeft 2 erg verhelderende artikels over de refeed geschreven. Lees die en al je vragen zullen beantwoord zijn! :)
 
Back
Naar boven