AndroidHealthClinic

Refeedday toepassen

Bezoekers in dit topic

Als ik cheat met 3 tonijnpizzaā€™s ben ik het zo weer kwijt op de pot šŸ¤£
 
Als ik cheat met 3 tonijnpizzaā€™s ben ik het zo weer kwijt op de pot šŸ¤£
Suggesteer jij hier dat cheatmeals jouw metabolisme boosten? Niet om kritisch te zijn maar daadwerkelijk nieuwsgierig
 
Bij de action verkopen ze van die zero kcal rijst/pasta. Wellicht als je dit gebruikt om je maag te vullen in plaats van je gebruikelijke koolhydraatbron dan kan je de bespaarde kcals voor iets lekkers gebruiken.
 
Beste leden,

Momenteel ben ik 4 weken op een 2000kcal dieet. Hierbij eet ik minimaal 140gram aan eiwitten (vaak wel rond de 160) en 50g aan vet. Onlangs heb ik gelezen dat de glycogeen voorraad in een deficit verlaagd word. En als je deze weer aanvult met koolhydraten en eiwitten dat er dan geen vet opgeslagen word tot deze voorraad helemaal vol is.

Hierom zou ik 1 keer in de week een refeed day willen hebben, vooral ook zodat ik niet elke week hoef te dromen over wat ik ga eten tijdens mijn bulk (ik had laatst legit een droom dat ik 7 donuts had gegeten en na het eten mezelf haatte. Wat werd ik blij toen ik realiseerde dat het een droom was).

Is voor mij een dag waar ik niet train 2600kcal goed voor een refeed day. Hierbij nogsteeds 140gram aan eiwitten en 50gram aan vetten, maar +200gram aan koolhydraten. Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen!
Je kan toch niet van 1 dag een beetje meer calorieen eten dik worden? Als je het er de volgende dag(en) weer vanaf sport is het toch ook verbrand?
 
Bij de action verkopen ze van die zero kcal rijst/pasta. Wellicht als je dit gebruikt om je maag te vullen in plaats van je gebruikelijke koolhydraatbron dan kan je de bespaarde kcals voor iets lekkers gebruiken.
Hmm ja heb deze nog in huis liggen, ze smaken naar niks maar kan inderdaad wel gebruiken om calorieen te besparen
 
Je kan toch niet van 1 dag een beetje meer calorieen eten dik worden? Als je het er de volgende dag(en) weer vanaf sport is het toch ook verbrand?
Ja maar ik wil dit dus elke week doen, zal voor volgende week elke dag 100 extra calorieen proberen te verbranden zodat ik de volgende week in de weekend 700 aan extra calorieen te eten heb, zo heb ik ook een specifieke doel voor het verbranden van calorieen. Geeft meer motivatie
 
Je kan toch niet van 1 dag een beetje meer calorieen eten dik worden? Als je het er de volgende dag(en) weer vanaf sport is het toch ook verbrand?
Jij komt er wel met die mindset šŸ¤
 
Back
Naar boven