MuscleMeat

Gestopt Reflector wordt droog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, ben vreselijk slecht in pull ups en chin ups.. deed altijd Lat-Pull, maar dat deed erg weinig voor me. Had echter ook wel weinig rust met de setjes en met 92 kilo is het best zwaar. Maar het moet zeker beter, ik ben beter in push oefeningen dan pull oefening

Dips valt wel mee, daarmee was ik vooral kapot van shoulder press. Weekje niet trainen en minder eten heeft ook niet echt geholpen, maar ben nu weer lekker bezig.

Aha, ok. Moet zeggen dat pull(chin)-ups wel lastig zijn maar ik denk dat je dat het best traint door vaak te doen.
En als ik trouwens shoulder press heb gedaan merk ik niet dat mijn triceps al uitgeput zijn, mss verschil in techniek ofzo?
 
Aha, ok. Moet zeggen dat pull(chin)-ups wel lastig zijn maar ik denk dat je dat het best traint door vaak te doen.
En als ik trouwens shoulder press heb gedaan merk ik niet dat mijn triceps al uitgeput zijn, mss verschil in techniek ofzo?

Ik weet het niet maar ik merk vaak met dips ook wel schouders, en die waren aardig toasted door shoulderpress daarom kon ik niet dippen zoals ik wilde. Ik voelde mijn schouders flink. vandaag aardige spierpijn, nog steeds in mijn benen van zaterdag en nu ook beetje in rug en biceps door de pull ups/chin ups. Morgenochtend ff cardio en dan donderdag deadlifts.
 
Ik weet het niet maar ik merk vaak met dips ook wel schouders, en die waren aardig toasted door shoulderpress daarom kon ik niet dippen zoals ik wilde. Ik voelde mijn schouders flink. vandaag aardige spierpijn, nog steeds in mijn benen van zaterdag en nu ook beetje in rug en biceps door de pull ups/chin ups. Morgenochtend ff cardio en dan donderdag deadlifts.

Haha oke goed teken dan dat je spierpijn hebt :thumb:
En is het niet dat je met dips je schouders voelt omdat je wat te ver voorover hangt?
 
Watskeburt hiero? Geen zin meer? Ook geen eindfoto's ingestuurd zag ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven