XXL Nutrition

Gestopt Reflector wordt droog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
geef je weinig kans (srry). Maar in ieder geval succes :)

Als hij de meeste groei doormaakt weet ik dat nog zo net niet.... je weet maar nooit :-)
 


respect dat je voor jezelf meedoet. Veel succes, ik volg

Als hij de meeste groei doormaakt weet ik dat nog zo net niet.... je weet maar nooit :-)


Thnx all

Vanochtend ff buikomtrek gemeten zit ongeveer op 88 cm. Kom van 94 af ruim 1 maand terug.
Heb via deze site even schatting van vetpercentage gemaakt: http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Ik weet dat het niet erg accuraat zal zijn, maar zal eens in de week alles opmeten en als ik verschil zie met deze site ben ik iig goed bezig.

Wel veel vocht kwijt, gister lekker veel groene thee gedronken en broccoli gegeten.

Gewicht 90.7 kilo
Vetpercentage 15,3%
 
Succes man. Ik denk eerder dat je BF op 18 % zit dan 15.3% (afgaande op je foto in de beginpost)

Mocht je rond 8% uit willen komen zou je dus 10% moeten verliezen... trek daar zeker 12 weken voor uit maar ik denk langer (als je je kracht wilt behouden) ;)

91.3kg x 0.82kg = 74.866kg lean body mass
74.866kg x 1.08kg = 80.85kg lean body mass

Je zou dus circa 11 kg moeten verliezen om op 8% uit te komen (uitgaande dat je bijna geen massa verliest) :)
Ik weet niet wat precies je doel is wat betreft je fysiek? Nogmaals succes!
 
35i7yh3.jpg

Voeding voor vandaag
Ik doe niet echt aan maaltijden maar ik probeer dit binnen te krijgen voor 3 uur omdat ik al sinds 7 aan het eten ben. lang leve studentenleven.
Daarna lekker 16 uur vasten.

myfitnesspal :D
 
Ik denk dat ik jou topic toch wel het interessantste vind.
Super dat je mee doet. Denk ook niet dat je gaat winnen maar ik ben wel heel benieuwd naar je resultaten aan het eind.

Misschien dat ik ook wel mee ga doen. (zelfde stats. 191 90Kg 15%Vet)
 
Succes man. Ik denk eerder dat je BF op 18 % zit dan 15.3% (afgaande op je foto in de beginpost)

Mocht je rond 8% uit willen komen zou je dus 10% moeten verliezen... trek daar zeker 12 weken voor uit maar ik denk langer (als je je kracht wilt behouden) ;)

91.3kg x 0.82kg = 74.866kg lean body mass
74.866kg x 1.08kg = 80.85kg lean body mass

Je zou dus circa 11 kg moeten verliezen om op 8% uit te komen (uitgaande dat je bijna geen massa verliest) :)
Ik weet niet wat precies je doel is wat betreft je fysiek? Nogmaals succes!

Hey Koek, ik moet ook wel toegeven dat de beginfoto niet helemaal accuraat lijkt, ik sta er best vet bij. Volgens berekening die ik van die site had gemaakt had ik iets meer dan 76 leanbody mass als die daadwerkelijk klopt. In het echt lijkt het iets minder dan op de begin foto en zie soms al beetje abs doorkomen. Maar zou ook kunnen dat het 18% is. Het blijft op deze manier altijd een schatting.
Mijn uiteindelijke doel is om tussen 90 en 95 te wegen met 8%. Thanks voor de berekening ik had gehoopt dat ik idd op 8% zou komen, maar met 80/81 kilo lijkt me dat toch wel beetje mager. Ik kijk hoe het gaat maar wil gewoon cutten. ik dacht zelf te cutten tot kilo of 83/84 maar wss sta ik dan nog niet ripped genoeg en moet ik ook niet teveel naar de cijfers kijken maar gewoon naar de spiegel :)

ja handig is dat werkt goed voor mij :)

Ik denk dat ik jou topic toch wel het interessantste vind.
Super dat je mee doet. Denk ook niet dat je gaat winnen maar ik ben wel heel benieuwd naar je resultaten aan het eind.

Misschien dat ik ook wel mee ga doen. (zelfde stats. 191 90Kg 15%Vet)

Thanks man!

Ik zou gewoon meedoen, voor mij is het een extra motivatie om eens goed te cutten.

Vanochtend ook weer getraind: gister toch geen tijd voor kettlebells zondag ga ik met een maat trainen om soort van conditioning work out te doen.

Vandaag:

Militairy press
Opwarmen
5x stang
5xstang
5x30
5x30
5x40
6x50 (magertjes)

Dippen
8x BW
10x BW
10x BW
10x BW

gaat steeds beter, misschien binnenkort maar dippen met extra weight.

Pullups (slecht in, maar blijven oefenen)
3x BW
3x BW
3x BW
3x BW
3x BW

Wilde kuiten nog pakken maar te weinig tijd, haal ik wel in.
Ondanks maar 5 uur slaap vannacht voor mijn doen een redelijke training.
 
je hebt helemaal gelijk.
Ik doe ook gewoon mee....
 
Ik denk dat ik jou topic toch wel het interessantste vind.
Super dat je mee doet. Denk ook niet dat je gaat winnen maar ik ben wel heel benieuwd naar je resultaten aan het eind.

Misschien dat ik ook wel mee ga doen. (zelfde stats. 191 90Kg 15%Vet)

buiten dat het extra motivatie met zich meebrengt: niet geschoten is altijd mis. Een derde plaatsje is ook lekker

ja handig is dat werkt goed voor mij :)

ja is een fijne site. al gebruik ik hem niet zoveel. er staan echt veel producten in die al zijn ingevoerd door anderen.
 
je hebt helemaal gelijk.
Ik doe ook gewoon mee....

succes bro

buiten dat het extra motivatie met zich meebrengt: niet geschoten is altijd mis. Een derde plaatsje is ook lekker



ja is een fijne site. al gebruik ik hem niet zoveel. er staan echt veel producten in die al zijn ingevoerd door anderen.

ik denk niet dat een 3e plaats erin zit, maar probeer gewoon voorruitgang te boeken. Ik ty dit met pijnlijke handen want ik heb net 'ff' 300 kettlebell swings gedaan. Was leuk om te doen maar wel last van linkerhand door hard knijpen in de kettlebell denk ik. Ik heb ook een grote kunstoffen kettlebell i.p.v. een gietijzeren (was goedkoper) maar het wel een beetje een groot ding.

300 kettle swings, na elke set 60 tot 90 seconden rust. setjes van 50 reps. Kettlebell is 16 kilo.

50x
50x
50x
50x (vanaf werd het moeilijker en begon ik flink te zweten)
50x
50x

Tijd: 15:32

lekkere cardio work- out. Morgen met een vriend beetje TRXen en cardio doen. En maandag weer Wendler.
 
Dat zijn een hoop swings :p train je (alleen) thuis?
 
That's pretty intense!:eek:

Leuke vorm van cardio IMO!:thumb:
 
Leuke vorm van cardio inderdaad! Maar hoe zie je dit in combinatie met schoudertraining?

Doe je schouders op dezelfde dag als die swings?
Want mij lijkt dit enorm vermoeiend voor schouders !
 
Leuke vorm van cardio inderdaad! Maar hoe zie je dit in combinatie met schoudertraining?

Doe je schouders op dezelfde dag als die swings?
Want mij lijkt dit enorm vermoeiend voor schouders !

je voelt het wel wat in de schouders maar het valt wel mee, je haalt die swings vooral uit de heupen. En je voelt het ook in je traps, maar zovaak doe ik dit niet. Dus ik zie het als cardio en niet echt als schouder training. Ik doe dit in principe gewoon naast Wendler.

Vandaag met een vriend getraind, paar dingen gedaan vooral beetje gechilled wel hard getraind maar van alles wat, moet ook weleens ff kunnen. Morgen of dinsdag weer alles vanaf schema en dan ga ik squatten.

VANDAAG

20 min fietsen naar de sportschool.

Ff snel bankdrukken focus op techniek
20xstang
15x40
15x60 (vond wel prima zo)

TRX optekken
10x
8x
8x

TRX Push ups
8x
8x
8x

TRX schouder oefening
8x
8x
8x

Push ups op bosu ball (superdudes)
10x
10x
10x

Crunches op Med ball
10x
10x
10x
10x

tussen door 15x 20 kilo plate swing

Calves
15x
15x
15x
15x

Goede burn

Onder armen
curls
12x
12x
15x
15x

gewone curls
10x +5 +5 +5 myo reps

was weer leuk geweest.

weer 20 minuten naar huis fietsen.

Heb dexaprine besteld, en met fietsen merkte ik al dat mn hart sneller ging en flink begon te hijgen, raar gevoel en was ook erg warm van binnen. Had maar een halfje genomen. Maar veel oefeningen gedaan zie ik achteraf, had ik op dat moment niet door. Zag er in de spiegel al een stukje droger uit.
 
Ga strax ook een keertje cardio doen in de vorm van KB swings ^^

Heb voormiddag schouders getrained, dus we zullen zien wat het geeft ;D

grts
 
Ben benieuwd hoe je de (nieuwe) dexaprine ervaart..
 
Ben benieuwd hoe je de (nieuwe) dexaprine ervaart..

Ik was al flink aan het zweten/hijgen met naar de fitness fietsen. En normaal ben ik iemand die flink honger heeft ook al doe ik IF, en vandaag was mijn trek duidelijk minder. Ik had vanochtend een halve genomen. Maar ik zal kijken hoe ik het de komende tijd ervaar, ik heb wel de hele dag lekker veel energie gehad. Maar dit kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.
 
Ik heb vandaag ook je kettle swings workout geprobeerd als vorm van cardio.

Ik kreeg vanaf mijn 4de reeks wat last van mijn onderrug : /

Maar het is idd wel flink zweten :D
 
Ik heb vandaag ook je kettle swings workout geprobeerd als vorm van cardio.

Ik kreeg vanaf mijn 4de reeks wat last van mijn onderrug : /

Maar het is idd wel flink zweten :D

Goed bezig bro. Goed die heupen naar voren pushen (neukbeweging) Dubbel gains dus.
heerlijke vorm van cardio.

Vandaag rustdag voor mij, morgen sqatten wat ik echt haat, maar all out.

** Ik pas weer oude broek van heel lang geleden toen ik nog ecto was, waar ik maand geleden echt niet in kon. Relaxt. gewicht neemt rustig af, vanochtend weer 91.0 ik schommel beetje rond de 90.5 en 91. Maar ik oog wel droger. Voeding is goed in orde en ik slaap lekker. Dexaprine is de shit oneindig veel energie. hele ochtend nu aan school geknald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven