AndroidHealthClinic

Gestopt Reflector wordt droog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig bro. Goed die heupen naar voren pushen (neukbeweging) Dubbel gains dus.
heerlijke vorm van cardio.

Vandaag rustdag voor mij, morgen sqatten wat ik echt haat, maar all out.

** Ik pas weer oude broek van heel lang geleden toen ik nog ecto was, waar ik maand geleden echt niet in kon. Relaxt. gewicht neemt rustig af, vanochtend weer 91.0 ik schommel beetje rond de 90.5 en 91. Maar ik oog wel droger. Voeding is goed in orde en ik slaap lekker. Dexaprine is de shit oneindig veel energie. hele ochtend nu aan school geknald.

hehe thx,

En succes met het dieet, wat is je streefgewicht?

En dexaprine is inderdaad wel een goed product.

grts
 
hehe thx,

En succes met het dieet, wat is je streefgewicht?

En dexaprine is inderdaad wel een goed product.

grts

Streefgewicht zal zo rond de 83 zijn. Maar als ik dan nog te vet sta misschien nog iets minder, ik wil wel graag boven de 80 blijven. Maargoed ik heb niet heel veel massa ik moet even kijken wat er overblijft en hoe ik me voel als ik zoveel kwijt ben. Niet heel lang geleden was ik 100 kilo en dik 20% vet. Dus dat zal een flinke verandering zijn.

Vroeger toen ik nog veel basketbalde woog ik rond de 75 kilo en stond ik op 8 a 10%. Deed af en toe aan krachttraining maar basketbal was prioriteit. Ik zou het wel vet vinden om dit te bereiken op 85 kilo deze cut. Maar vermoedelijk moet er nog iets meer af. En verwacht dus rond de 83 te eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig bro. Goed die heupen naar voren pushen (neukbeweging) Dubbel gains dus.
heerlijke vorm van cardio.

Vandaag rustdag voor mij, morgen sqatten wat ik echt haat, maar all out.

** Ik pas weer oude broek van heel lang geleden toen ik nog ecto was, waar ik maand geleden echt niet in kon. Relaxt. gewicht neemt rustig af, vanochtend weer 91.0 ik schommel beetje rond de 90.5 en 91. Maar ik oog wel droger. Voeding is goed in orde en ik slaap lekker. Dexaprine is de shit oneindig veel energie. hele ochtend nu aan school geknald.

het gaat de goede kant op dus, netjes!
de nieuwe dexa is niet die nu in de aanbieding is lijkt me?
 
Mooi streefgewicht toch! Hou vooral de spiegel in de gaten..
 
Ik weet niet of ik de oude of niet dexaprine heb. Diegene die bij bfshop in aanbieding is. Ben er positief over. Vriendin wat minder ik had er ook eentje gegeven 1/2 dus en ze voelde zich opgejaagd last van hartkloppingen en ze was agressief, hahaha heb me rot gelachen.

Zelf heb ik er wel last van dat mijn hartslag omhoog gaat maar voor de rest heb ik veel energie en mijn hongergevoel neemt af, perfect dus.
ook nog getraind vanochtend :

squat
10x bar
10x bar
5x40
5x55
5x70
7x85 diep en goede techniek alsnog is squat mijn slechtste oefening.

leg press
12x
10x
10x
20x dood

leg curl
12x
12x
12x

leg extension ook
12x
12x
12x

op..
 
Laatst bewerkt:
Succes met het behalen van U doelen man , zet hem op !

Ray.......
 
Vandaag rustdagje, na dagen lang goed eten gister eens een cheatmaaltijd genomen.
Lekker stokbroodje kruidenboter samen met grote turksepizza vlees. Was lekker...

Morgen met vriend in r'dam trainen. En vrijdag kettlebell cirquit als benen en onderrug goed herstelt zijn.
 
Mooi streefgewicht toch! Hou vooral de spiegel in de gaten..

Komt goed bro, gewicht zegt idd niet alles :)

Succes met het behalen van U doelen man , zet hem op !

Ray.......

Thanks

Voedsel vandaag van een rustdagje

bdidz.jpg
 
Mezelf gewogen en gemeten:

Gewicht 90.2
Omtrek Buik: 88/89
Omtrek Armen: 38
Omtrek Benen: 61.5
Omtrek Kuiten: 42
Omtrek nek: 40,5

Dit zou betekenen vetpercentage van +-15%
Het cutten gaat erg rustig nu, misschien iets te langzaam ik ga de kcal op rustdagen iets verlagen naar max 2100 kcal, ik heb er af en toe toch overheen gezeten.
Trainingsdagen blijven rond de 2800, kijken wat er dan gebeurd. Ook 1x cardio per week toevoegen d.m.v. kettlebell swings. Ik hoop hiermee rond de 12% te komen en dan ga ik meer cardio toevoegen om uiteindelijk echt shredded te staan.
 
Ik weet niet of ik de oude of niet dexaprine heb. Diegene die bij bfshop in aanbieding is. Ben er positief over. Vriendin wat minder ik had er ook eentje gegeven 1/2 dus en ze voelde zich opgejaagd last van hartkloppingen en ze was agressief, hahaha heb me rot gelachen.
Heb ik ook weleens geprobeerd..mijn vriendin nam een hele van de oude formule..zat ze helemaal waus op de bank..alles voelde slap..haha

Je kunt checken of het de oude of de nieuwe is door te checken of er nog DMAA/Geranimine/1,3-dimethyl.. of iets dergelijks in zit..

Mezelf gewogen en gemeten:

Gewicht 90.2
Omtrek Buik: 88/89
Omtrek Armen: 38
Omtrek Benen: 61.5
Omtrek Kuiten: 42
Omtrek nek: 40,5

Dit zou betekenen vetpercentage van +-15%
Het cutten gaat erg rustig nu, misschien iets te langzaam ik ga de kcal op rustdagen iets verlagen naar max 2100 kcal, ik heb er af en toe toch overheen gezeten.
Trainingsdagen blijven rond de 2800, kijken wat er dan gebeurd. Ook 1x cardio per week toevoegen d.m.v. kettlebell swings. Ik hoop hiermee rond de 12% te komen en dan ga ik meer cardio toevoegen om uiteindelijk echt shredded te staan.
Mooie plannen..wat voor vetpercentage is ongeveer je doel?
 
Heb ik ook weleens geprobeerd..mijn vriendin nam een hele van de oude formule..zat ze helemaal waus op de bank..alles voelde slap..haha

In dat geval heb ik volgens mij de nieuwe.

Je kunt checken of het de oude of de nieuwe is door te checken of er nog DMAA/Geranimine/1,3-dimethyl.. of iets dergelijks in zit..

Mooie plannen..wat voor vetpercentage is ongeveer je doel?

Ik wil proberen op 8% te komen, lager lijkt me niet nodig voor mijn massa die ik niet zoveel heb. Maar ik hou vooral de spiegel en mijn taille in de gaten, als mijn taille rond de 80 of iets eronder zit ben ik tevreden. Zal flink wat moeite kosten maar doe mijn best... en in de toekomst laat ik het vet niet meer oplopen tot boven de 12%.

Vandaag met vriend in R'dam getraind.

Roeien (bench was bezet)
10 minuten warm worden

Bench
15xstang
5x40
5x50
5x60
5x80 (rep out) viel beetje tegen maarja ik zit in de cut dus ik zal niet veel sterker worden.

Incline dumbbell press
12x26
6x26 (op)
6x24 (nog steeds op)
12x18

Push ups
3 setjes tot faillure
18x
10x
10x

Optrekken hammer grip
(maat houd met bij mn voeten vast)
8x
4x zelf (was echt dood)
8x met hulp

Dumbbell Row
10x28
10x30
10x34 (daarmee tevreden)

Hard getraind, paar flinke beren gezien bij FFF in r'dam.. goed voor de motivatie
 
Onverwachte cardio: Ik train 1x per week damesteam met basketbal. Dus even meegetraind omdat we met weinig waren. Flink wat gerent toch zeker 600 kcal verbrand.
 
Onverwachte cardio: Ik train 1x per week damesteam met basketbal. Dus even meegetraind omdat we met weinig waren. Flink wat gerent toch zeker 600 kcal verbrand.
Dat klinkt niet verkeerd..;)
 
Vandaag rustdagje, na dagen lang goed eten gister eens een cheatmaaltijd genomen.
Lekker stokbroodje kruidenboter samen met grote turksepizza vlees. Was lekker...

Morgen met vriend in r'dam trainen. En vrijdag kettlebell cirquit als benen en onderrug goed herstelt zijn.

klinkt goed die pizza en stokbroodje!

Voedsel vandaag van een rustdagje

bdidz.jpg

roggebrood gaat er bij mij echt niet in, wat is dat smerig!

Onverwachte cardio: Ik train 1x per week damesteam met basketbal. Dus even meegetraind omdat we met weinig waren. Flink wat gerent toch zeker 600 kcal verbrand.

Dat klinkt niet verkeerd..;)

haha wat marvin zegt :rolleyes:

:)

Vandaag rustdag, ik ben aardig gaar van training gister. Morgen deadlift en zondag kettlebell swings.

lekker swingen :p
keep up the good work!
 
Ik typ dit weer met trillende handen. Flinke work out gehad, gister niet gedeadlift ik was gaar, spierpijn door basketbaltraining wat ik nooit meer doe, en last van mijn schouders en heup. Goed gegeten en geslapen en vandaag ging weer beter.

Kettlebell work out 350 reps (kettlebell swings) 16 kilo

50 reps
1 min rust
50 reps
1 min rust
50 reps
1 min rust
50 reps
1 min rust (hier werd zwaarder)
50 reps
1 min rust
50 reps
1 min rust
50 reps
pijnlijke handen en flink zweten

Totale tijd: 17:28 min.
 
Sick! Geen last van je onderrug door die swings..lijkt me tegen het eind van zo'n workout een gevoelig punt..
 
Sick! Geen last van je onderrug door die swings..lijkt me tegen het eind van zo'n workout een gevoelig punt..

Nergens last van, het is ook maar 16 kilo en je haalt veel uit je heupen en benen. Heerlijke vorm van cardio, you should try it ;)
 
Damn, ik zou niet meer kunnen lopen na zoveel swings. Na 1 setje zou ik al dood neervallen:p
 
Damn, ik zou niet meer kunnen lopen na zoveel swings. Na 1 setje zou ik al dood neervallen:p

Valt mee hoor.. ziet er erger uit dan het is. Het is echt heerlijk voor mijn heupen merk ik, ik ben altijd al een stijve hark geweest maar nu ik sinds kort wat kettlebell swings doen voel ik mij een stuk flexibeler, wat ook weer de squat ten goede komt omdat ik altijd moeite heb met die techniek.

Ik wilde deadliften maar ik werd toch wel wakker met wat spierpijn in mijn hamstrings vanwege de kettlebell swings. Deadliften even verplaatsen en vandaag maar MP gedaan.

MP kleinere stang gebruikt.
12x stang
8x stang +10
5x stang +20
5x stang +30
5x stang +40
(viel beetje tegen)

Lat pull down (geen zin in optrekken komt volgende keer wel weer)
10x36 beetje warm worden
10x50
10x58
8x63
6x68
meteen door naar 8x45

Dips
10x BW
10x BW
12x BW
8x BW (op) tevreden

Calf press 1 sec hold boven aan.
20x36
20x36
20x32
20x32

Kuiten on fire.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven