Fitness Seller

Gestopt Reflector wordt droog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister voedingsschema aangehouden + 2 plakjes roggebrood met kaas had echt teveel honger.

Vandaag Kettlebell circuit and low kcal med carbs

KB Swings 40x
30 sec rust
KB clean R 10x
KB clean L 10x
30 sec rust
KB swings 40x
KB Snatch R 10x
KB SNatch L 10x
30 sec rust
KB Swings 40x
30 sec rust
KB Clean R 10x
KB Clean L 10x
30 sec rust
KB Swings 40x
30 sec rust
KB Snatch R 10x
KB Snatch L 10x
30 sec rust
KB Swings 40x

Dit alles in 14:20 minuten. Was lekker.

Voeding:
96lusi.jpg
 
Foto update:

33aut7t.jpg


Procentje of 13/14?
 
Vandaag weer getraind, was heel moe dus beetje uitgeslapen was rond 12 uur in de sportschool. Nu weet ik waarom ik altijd vroeg ga, vreselijk druk ! Heb training beetje aan moeten passen maar uiteindelijk toch gelukt.

MP (stang van decline bench gebruikt)
10x stang
5x40
5x40
8x40
8x40
6x40
6x40

Lat Pull down
10x45
10x50
10x55
10x60
10x50
12x45

Dips
8xBW
10xBW
8xBW
10xBW
8xBW
 
Vandaag weer getraind met vriend @ rotterdam

Warm worden
10 min crosstrainer

Pull afgewisseld met Chin ups
5x BW
4x BW
5xBW
4xBW
8x BW (maat hield mijn benen vast)

Deadlift
8x30
8x50
5x70
6x100
5x120
Op (was ontzettend warm in sportschool)

Pull down (narrow grip)
10x60
8x65
5x70

Roling tricep extension
10x12 per hand
10x12 per hand
10x12 per hand

dumbbell kickback
8x6
10x6
12x6 allemaal erg langzaam en strict uitgevoerd

Kettlebell circuit 16 kg
45 sec swings
45 sec cleans
45 sec squats
45 sec press
1 min rust
45 sec swings
45 sec cleans
45 sec squats
45 sec press
1 min rust
45 sec swings
45 sec cleans
45 sec squat
45 sec pess
1 min rust
45 sec swings
45 sec celans
45 sec squats
45 sec press

Helemaal dood echt
vriend zag goed verschil in fysiek die zag echt dat ik stukken droger stond.
Was fijn om te horen.

30 min sauna
 
Durf geen schatting van je vp te maken, maar ten opzichte van je begin foto sta je zeker al droger!

Heftig om je trainingen even af te sluiten met de kettlebell!:fire:
 
Durf geen schatting van je vp te maken, maar ten opzichte van je begin foto sta je zeker al droger!

Heftig om je trainingen even af te sluiten met de kettlebell!:fire:

Thanks bro, als ik inderdaad maar wat droger wordt.

Vanochtend alweer getraind, bench stond op de planning maar was bezet. Dus maar Dumbbell Press gedaan.

Dumbbell press
10x14
8x14
8x24
8x32
8x32
5x32

Nog nooit zo zwaar gepakt :)

Dumbbell flys (langzaam en strict)
10x18
10x18
10x18

Dumbbell Row
12x32
12x32
12x32
12x32

Af en toe beetje grip issues en toen snel naar huis.
Had een goede pomp en ik was voor het eerst eigenlijk een beetje tevreden hoe ik eruit zag. Het is nog lang niet zo gespiert als andere mensen hier maar het begint langzaam ergens op te lijken.
 
Vandaag even rustdagje, begin toch wel wat minder goed te herstellen merk ik.. door het kcal tekort en bovendien heb ik maandag 2 belangrijke tentamens.. En zaterdag defqon waarschijnlijk deze week even op onderhoud eten en trainen. En daarna de laatste 4 weken knallen tot aan de eindstreep.
 
Gister defqon 1.. time of my life.
Niet veel gegeten en er zijn ook wat 'snoepjes' ingegaan.

Nu even herstellen vandaag en sowieso dinsdag weer naar sportschool maar missch morgen als ik me goed voel al een kettlebel work out.
 
Gister defqon 1.. time of my life.
Niet veel gegeten en er zijn ook wat 'snoepjes' ingegaan.

Nu even herstellen vandaag en sowieso dinsdag weer naar sportschool maar missch morgen als ik me goed voel al een kettlebel work out.

Ach ja, zie Defqon maar als een cardio workout :D
 
Gister defqon 1.. time of my life.
Niet veel gegeten en er zijn ook wat 'snoepjes' ingegaan.

Nu even herstellen vandaag en sowieso dinsdag weer naar sportschool maar missch morgen als ik me goed voel al een kettlebel work out.

Nice. Wie vond je het beste draaien?
En het herstel zal toch niet al te zwaar zijn (tenzij je 'vaak' snoepjes pakt)
 
Ach ja, zie Defqon maar als een cardio workout :D

Ja maar wel een cardio work out met weinig eten.. tussen 1 en 1 paar M&M's gegeten voor de rest zeker 2000 kcal verbrand haha.. maar goed beetje plezier moet kunnen.

Nice. Wie vond je het beste draaien?
En het herstel zal toch niet al te zwaar zijn (tenzij je 'vaak' snoepjes pakt)
Nou was voor mij de eerste keer snoepjes. Ging allemaal goed etc. Weet niet meer wie ik het beste vond draaien liepen gewoon random tent binnen en gingen keihard los :D Ik weet wel dat ik bij Black stage aardig heb staan beuken en bij Ultraviolet stage. Maar ik merkte wel dat ik vandaag weinig kon doen. Bovendien had ik slecht geslapen en had ik in de middag nog een tukkie gedaan. Voel me nu opzich prima dus morgen wss kettlebell work out. Side note: na Defqon was ik 1,5 kilo lichter.
 
Ja maar wel een cardio work out met weinig eten.. tussen 1 en 1 paar M&M's gegeten voor de rest zeker 2000 kcal verbrand haha.. maar goed beetje plezier moet kunnen.


Nou was voor mij de eerste keer snoepjes. Ging allemaal goed etc. Weet niet meer wie ik het beste vond draaien liepen gewoon random tent binnen en gingen keihard los :D Ik weet wel dat ik bij Black stage aardig heb staan beuken en bij Ultraviolet stage. Maar ik merkte wel dat ik vandaag weinig kon doen. Bovendien had ik slecht geslapen en had ik in de middag nog een tukkie gedaan. Voel me nu opzich prima dus morgen wss kettlebell work out. Side note: na Defqon was ik 1,5 kilo lichter.

Damn. Je moet wel veel blijven drinken man. Uitdroging komt vaker voor dan je denkt na wat snoep.
Maar hoe beviel het dan je eerste keer? Kan me herinneren dat ik mijn eerste keer de dag erna hele erge spierpijn had, omdat ik allemaal als een gek was gaan rennen :p
Maar mooi dat defqon goed was bevallen. Alvast succes met de kettlebell morgen
 
Gister defqon 1.. time of my life.
Niet veel gegeten en er zijn ook wat 'snoepjes' ingegaan.

Nu even herstellen vandaag en sowieso dinsdag weer naar sportschool maar missch morgen als ik me goed voel al een kettlebel work out.
Met eerste keer snoepjes moet Defqon toch zowieso een pracht feest zijn geweest! Succes aankomende dinsdag! ;)

Damn. Je moet wel veel blijven drinken man. Uitdroging komt vaker voor dan je denkt na wat snoep.
Vergis je niet, het grootste probleem zit hem vaak in het feit dat mensen dit soort dingen lezen en uiteindelijk veel te veel water gaan drinken en uiteindelijk hun eigen cellen staan te 'verzuipen'. Je verliest inderdaad een hoop vocht, maar vergis je niet in het feit dat het een zeer lange cardio workout is, waarbij je waarschijnlijk tussendoor (zeer) weinig tot niet eet..
 
Damn. Je moet wel veel blijven drinken man. Uitdroging komt vaker voor dan je denkt na wat snoep.
Maar hoe beviel het dan je eerste keer? Kan me herinneren dat ik mijn eerste keer de dag erna hele erge spierpijn had, omdat ik allemaal als een gek was gaan rennen :p
Maar mooi dat defqon goed was bevallen. Alvast succes met de kettlebell morgen

Eerste keer was super, en ja 1,5 kilo lichter klinkt erg maar heb goed gedronken hoor. toch zeker 5 halve liters water.. en nog wat ijsthee en daarvoor natuurlijk ook nog. Dus denk dat het wel goed ging. Ik moet echt zeggen dat ik nergens last van had behalve dat mn benen erg zwaar aanvoelde maar geen spierpijn of iets dergelijks. Ik moet ook zegge dat ik niet eens heel veel aan het zweten was.
Met eerste keer snoepjes moet Defqon toch zowieso een pracht feest zijn geweest! Succes aankomende dinsdag! ;)

Vergis je niet, het grootste probleem zit hem vaak in het feit dat mensen dit soort dingen lezen en uiteindelijk veel te veel water gaan drinken en uiteindelijk hun eigen cellen staan te 'verzuipen'. Je verliest inderdaad een hoop vocht, maar vergis je niet in het feit dat het een zeer lange cardio workout is, waarbij je waarschijnlijk tussendoor (zeer) weinig tot niet eet..

hehe was zeker een prachtfeest, zoveel herinneringen en indrukken. En ik was met 2 leuke vrouwen erheen gegaan dus dat is altijd goed :)

Voel me vandaag weer helemaal goed vanmiddag tijd voor kettlebell work out.
 
Was gisteren toch nog best verrot.. leek beetje ziek te worden.. dat gevoel dat je keelpijn krijgt zwaar ademen beetje hoofdpijn etc. Veel fruit gegeten en lekker gaan slapen. Vanochtend leek het toch mee te vallen en ik moest wat doen van mezelf. Dus maar Kettlebell work out gedaan. Komende tijd heb ik het wel druk met laatste tentamens etc. Dus moet even kijken dat gaat met de trainingen.

Het 'standaard' Full body circuit

Kettlebell swings 45 sec
Kettlebell clean R 45 sec
Ketllebell Squat 45 sec
Kettlebell Press R 45 sec
1 min rust
Kettlebell swings 45 sec
Kettlebell clean L 45 sec
Ketllebell Squat 45 sec
Kettlebell Press L 45 sec
1 min rust
Kettlebell swings 45 sec
Kettlebell clean R 45 sec
Ketllebell Squat 45 sec
Kettlebell Press R 45 sec
1 min rust
Kettlebell swings 45 sec
Kettlebell clean L 45 sec
Ketllebell Squat 45 sec
Kettlebell Press L 45 sec

Was aardig pittig blij dat ik het wel gedaan heb.
 
Was gisteren toch nog best verrot.. .
Ook wel bekend als terrible tuesday! Komt door de snoepjes

Respect dat je ondanks dat je kettlebell workout hebt gedaan!:thumbs:
 
Ook wel bekend als terrible tuesday! Komt door de snoepjes

Respect dat je ondanks dat je kettlebell workout hebt gedaan!:thumbs:

de dinsdag dip :p

Is dat kettlebell circuit geen killer voor je rug?
 
Ook wel bekend als terrible tuesday! Komt door de snoepjes

Respect dat je ondanks dat je kettlebell workout hebt gedaan!:thumbs:

Thank bro, ging ook niet van harte ook trots op mezelf.

de dinsdag dip :p

Is dat kettlebell circuit geen killer voor je rug?

Heb de dinsdag dip overleeft hoor, veel best wel mee :)

Nee hoor geen killer voor mijn rug. Is soort van full body, maar ik voel meestal wel mijn core en benen.
Anyway ik zit sinds ik thuis ben van Defqon al te kwakkelen met mijn gezondheid, ik eet veel fruit slaap genoeg maar ik blijf maar een beetje semi-ziek. Ik heb keelpijn, oorpijn allemaal tekenen dat ik ziek wordt maar het zet niet echt door.. ik moet even af wachten hoe ik mij morgen voel aangezien ik wel wil kettlebellen en dan zondag weer naar sportschool... maar ik mag echt niet ziek worden vanwege tentamens volgende week dus doe nu ff rustig aan.
 
Thank bro, ging ook niet van harte ook trots op mezelf.



Heb de dinsdag dip overleeft hoor, veel best wel mee :)

Nee hoor geen killer voor mijn rug. Is soort van full body, maar ik voel meestal wel mijn core en benen.
Anyway ik zit sinds ik thuis ben van Defqon al te kwakkelen met mijn gezondheid, ik eet veel fruit slaap genoeg maar ik blijf maar een beetje semi-ziek. Ik heb keelpijn, oorpijn allemaal tekenen dat ik ziek wordt maar het zet niet echt door.. ik moet even af wachten hoe ik mij morgen voel aangezien ik wel wil kettlebellen en dan zondag weer naar sportschool... maar ik mag echt niet ziek worden vanwege tentamens volgende week dus doe nu ff rustig aan.

Begrijpelijk, schiet niet op inderdaad om ziek te moeten leren. Veel vitamine c helpt geloof vrij goed (sinaasappelsap) en je had nog iets van l-tryptofaan ofzo en dat moet blijkbaar ook de kater verminderen (geen ervaring mee).
Maar wat de kettlebell betreft: ik heb dan het gevoel dat je hele tijd met een kromme rug staat en dan 3 dagen niet kan lopen :p nou heb ik al wel vrij snel last van mn rug (holle rug), kon laatst al amper lopen na een paar k*tte buikspieroefeningen
 
Update: ben de afgelopen dagen toch flink ziek geweest.
Griep, wat er nu nog rest is een flinke verkoudheid maar het lijkt al beter te gaan.
Geprobeerd de schade wat te beperken door goed te eten, dit is niet echt gelukt. Ik voel me iig flink platter.
Morgen weer gaan trainen en de schade inhalen, ik heb wel veel rust/slaap gehad deze week dus misschien moet ik het maar even zien als een gedwongen deload. Vanaf maandag flink knallen tot aan het einde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven