XXL Nutrition

Gestopt Reflector wordt droog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update: ben de afgelopen dagen toch flink ziek geweest.
Griep, wat er nu nog rest is een flinke verkoudheid maar het lijkt al beter te gaan.
Geprobeerd de schade wat te beperken door goed te eten, dit is niet echt gelukt. Ik voel me iig flink platter.
Morgen weer gaan trainen en de schade inhalen, ik heb wel veel rust/slaap gehad deze week dus misschien moet ik het maar even zien als een gedwongen deload. Vanaf maandag flink knallen tot aan het einde.

Dat is klote. Hoe is het gegaan met leren? Wanneer tentamens?
Oh en over die l-tryptofaan, las gisteren dat 5htp hetzelfde effect heeft maar dat is volgens mij makkelijker te krijgen aangezien ik l-tryptofaan nog nergens ben tegengekomen. Heeft nu weinig nut meer voor je maar voor de volgende keer dan :p
 
Ok weer begonnen ben echt helemaal dood nu..

Normale programma van KB zwaarder gemaakt.. kan amper typen nu ipv. 4 nu 5 oef gedaan 15 push ups toegvoegd

KB swings 25
Push ups 15
KB Clean R 15
KB Squat 25
KB Press R 15

KB swings 25
Push ups 15
KB Clean L 15
KB Squat 25
KB Press L 15

KB swings 25
Push ups 15
KB Clean R 15
KB Squat 25
KB Press R 15

KB swings 25
Push ups 15
KB Clean L 15
KB Squat 25
KB Press L 11 (op)
 
Dat is weer een behoorlijke kettlebell workout gozer! Keep it up!
 
Dat is weer een behoorlijke kettlebell workout gozer! Keep it up!

Thnx, voel ook wel dat ik aardig wat gedaan heb.
Ondanks alle drukte toch goed gegeten en vandaag wilde ik eens even wat meten. Heb ooit een bodyfatcaliper gekocht en die vond ik vandaag dus even vet gemeten. 89.5 KG (7 puntsmeting) en tot mijn grote verbazing kom ik uit op 12,1%. Ik had mezelf iets hoger geschat. Goed voor de motivatie, misschien heeft dat weekje ziek/rust me toch goed gedaan. Ben dus +-6% kwijt :)

Laatste 3,5 week even knallen en kijken hoe laag ik uiteindelijk kom. Hoop nog 3 kilo kwijt te raken ofzo (met flink wat vocht erbij) Daarna cut ik nog 2 weken door tot ik zelf echt op vakantie ga. En dan begint nieuwe clean bulk.

Gister nog kleine cardio work out.

KB Swings
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x

Vandaag rust, morgen wss weer KB work out, en zondag eindelijk weer naar de sportschool.
 
Thnx, voel ook wel dat ik aardig wat gedaan heb.
Ondanks alle drukte toch goed gegeten en vandaag wilde ik eens even wat meten. Heb ooit een bodyfatcaliper gekocht en die vond ik vandaag dus even vet gemeten. 89.5 KG (7 puntsmeting) en tot mijn grote verbazing kom ik uit op 12,1%. Ik had mezelf iets hoger geschat. Goed voor de motivatie, misschien heeft dat weekje ziek/rust me toch goed gedaan. Ben dus +-6% kwijt :)

Laatste 3,5 week even knallen en kijken hoe laag ik uiteindelijk kom. Hoop nog 3 kilo kwijt te raken ofzo (met flink wat vocht erbij) Daarna cut ik nog 2 weken door tot ik zelf echt op vakantie ga. En dan begint nieuwe clean bulk.

Gister nog kleine cardio work out.

KB Swings
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x
30 sec rust
50x

Vandaag rust, morgen wss weer KB work out, en zondag eindelijk weer naar de sportschool.

Ieder nadeel heeft zijn voordeel :)
Had trouwens abo op deze pagina maar hij verschijnt niet meer bij overzicht???
Ga je ook laden voor de shoot? Laatste week (of 10 dagen) low carb?
 
Ieder nadeel heeft zijn voordeel :)
Had trouwens abo op deze pagina maar hij verschijnt niet meer bij overzicht???
Ga je ook laden voor de shoot? Laatste week (of 10 dagen) low carb?

Geen idee hoe dat zit met abbo's op logjes man..
Ik moet ook nog even kijken hoe ik dat doe, wilde wel laden maar moet me er nog een beetje over inlezen.
Vandaag soort extra training, had eigenlijk geen tijd vanwege sociale verplichtingen en tentamen, maar bij mijn schoonouders staat een homegym. Apparaten-station waar je diverse oefeningen mee kan doen, is van life fitness ofzo dus nog best redelijk. Heb dus snel bij vriendin ff UB getraind.. Gewichten weet ik niet stonden er niet op, maar neem aan dat elke blokje 5 kilo was, dus hier ga ik even vanuit.

Lat Pull down
12x40
12x45
12x50
8x55 (echt zwaar, voelde meer dan 55)

Bench press machine
12x50
12x60
12x70
9x75

Dumbell row
12x32
12x32
12x32

Shoulder press
12x40
12x45
9x50

Tricep push down (touwtje)
12x15
15x15

Machine curls
15x15
12x20
12x30
drop set naar 8x15

Goede pomp.
Toch redelijk getraind
 
Toch even getraind! Sociale verplichtingen zijn weleens lastig, maar als je het vooraf weet kun je er een beetje om heen plannen:thumbs:

Geniet van het mooie weer!
 
Geen idee hoe dat zit met abbo's op logjes man..
Ik moet ook nog even kijken hoe ik dat doe, wilde wel laden maar moet me er nog een beetje over inlezen.
Vandaag soort extra training, had eigenlijk geen tijd vanwege sociale verplichtingen en tentamen, maar bij mijn schoonouders staat een homegym. Apparaten-station waar je diverse oefeningen mee kan doen, is van life fitness ofzo dus nog best redelijk. Heb dus snel bij vriendin ff UB getraind.. Gewichten weet ik niet stonden er niet op, maar neem aan dat elke blokje 5 kilo was, dus hier ga ik even vanuit.

Lat Pull down
12x40
12x45
12x50
8x55 (echt zwaar, voelde meer dan 55)

Bench press machine
12x50
12x60
12x70
9x75

Dumbell row
12x32
12x32
12x32

Shoulder press
12x40
12x45
9x50

Tricep push down (touwtje)
12x15
15x15

Machine curls
15x15
12x20
12x30
drop set naar 8x15

Goede pomp.
Toch redelijk getraind

Enkel getraind voor een pomp?
onderstaande link staat info over het laden, hoop dat je dr wat aan hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/carb-backloading-315854/

Van wat ik heb gelezen is het geloof ik de bedoeling om ergens eind van de middag of in de avond te trainen, vóór je training max 30gr carbs eten. Na de training mag je geloof ik wat meer maar weet dat niet precies. Dat hou je dan ong 9 dagen vol en de 10e dag vreet je je helemaal vol met voedsel dat hoog scoort op een lijst (qua carbs), dus dingen als friet etc.
 
Enkel getraind voor een pomp?
onderstaande link staat info over het laden, hoop dat je dr wat aan hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/carb-backloading-315854/

Van wat ik heb gelezen is het geloof ik de bedoeling om ergens eind van de middag of in de avond te trainen, vóór je training max 30gr carbs eten. Na de training mag je geloof ik wat meer maar weet dat niet precies. Dat hou je dan ong 9 dagen vol en de 10e dag vreet je je helemaal vol met voedsel dat hoog scoort op een lijst (qua carbs), dus dingen als friet etc.

Thanks man ik zal er binnenkort even naar kijken. Ik had meer getraind om wat te doen, voelde toch wel dat ik afgelopen week lekker getraind had bij mn schoonouders.

Vandaag eindelijk weer in sportschool, was erg heet weer.

Squat
8xstang
8xstang
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x80
12x60

Leg extension
12x40
12x45
12x50

Leg curl
12x45
12x45
12x45

1 legged leg press
12x50
10x50
15x50 all out

Good train ondanks alle hitte.

Lastig om met dit weer aan eetschema te houden, gister uit eten geweest en naar de film. En vanavond een BBQ. Probeer de schade zoveel mogelijk te beperken.
 
Haha prima weekend dus. Eet smakelijk alvast op de BBQ
 
Haha prima weekend dus. Eet smakelijk alvast op de BBQ
Thanks BBQ heeft goed gesmaakt.. ik ben helemaal loos gegaan met eten..

Stuk of 6 grote stukken vlees
2 broodjes hamburger
en nog een halfstokbrood met veel kruidenboter..
Daarna nog een lekker italiaans ijsje

In ieder geval genoeg eiwitten..

Vandaag even rust nog beetje spierpijn overal, morgen weer de sportschool in. Donderdag weer Kettlebell. Laatste loodjes.. heb toch moeite met clean eten. Maar ben al een eind gekomen, nog even volhouden.
 
In ieder geval genoeg eiwitten..

Vandaag even rust nog beetje spierpijn overal, morgen weer de sportschool in. Donderdag weer Kettlebell. Laatste loodjes.. heb toch moeite met clean eten. Maar ben al een eind gekomen, nog even volhouden.
Kom op gozer! Gewoon je rustdagen wat omlaag gooien in carbs en kcals!

Nog even doorbijten voor een paar procentjes eraf! Daarna weer clean bouwen en dan kun je gerust eens minder clean eten!:thumbs:
 
Haha prima weekend dus. Eet smakelijk alvast op de BBQ

Kom op gozer! Gewoon je rustdagen wat omlaag gooien in carbs en kcals!

Nog even doorbijten voor een paar procentjes eraf! Daarna weer clean bouwen en dan kun je gerust eens minder clean eten!:thumbs:

Komt goed bro, laatste weken nog even volhouden. Ik merk wel dat ik minder energie heb en het ene moment ben ik tevreden met mijn fysiek en ander moment totaal niet. Ik lijk wel een vrouw :roflol:
 
Komt goed bro, laatste weken nog even volhouden. Ik merk wel dat ik minder energie heb en het ene moment ben ik tevreden met mijn fysiek en ander moment totaal niet. Ik lijk wel een vrouw :roflol:

Anti-oestrogeen? :rolleyes:
 
ff update... heb afgelopen week laatste tentamens gehad. Heb niet zo goed gegeten, niet gesport en veel stress gehad..ik ben momenteel niet tevreden over mijn shape. Moet even kijken wat ik eraan ga doen.

Gister eindelijk weer getraind

Squats (Smith) --> ze hebben geen losse squat
Warm up
10x60
10x70 Had het hier al zwaar
8x80
7x85

Leg Extension
4 sets
Laatste set all out

Leg Curl
4 sets
laatste set all out

Walking Lunges
30 stappen
30 stappen (dood)

Naar buiten
Tire flips (hele kleine band was niet zwaar, maar vooral conditioneel)

Trainingsmaat heen, en ik terug over de parkeer plaats
in totaal zo'n 3 herhaald.

Was hier echt helemaal dood.

laatste circuitje
25x crunches
20x push ups
25x crunches
20x push ups
25xcruches
push ups till fillure

DONE.

Ik was zeker niet 100% maar echt alles gegeven. Daarna nog 45min gechilld in sauna.
 
Ik merk wel dat ik minder energie heb en het ene moment ben ik tevreden met mijn fysiek en ander moment totaal niet. Ik lijk wel een vrouw :roflol:
Herkenbaar...:rolleyes:

Ik was zeker niet 100% maar echt alles gegeven. Daarna nog 45min gechilld in sauna.
Toch netjes hoor gozer! Na een week inaktiviteit gelijk benen weer op hun donder geven!:D
 
Herkenbaar...:rolleyes:

Toch netjes hoor gozer! Na een week inaktiviteit gelijk benen weer op hun donder geven!:D

Thanks bro, jij gaat nog steeds goed zo te zien :)

Vandaag weer ff getraind, was erg druk iets van plan moeten afwijken, maar blij dat ik weer gegaan ben.

Shoulderpress (wilde MP doen maar was bzet)
3 warm up sets
8x55
8x65
8x75
10x55

Pull Up om en om met chin ups
4x
5x
3x
4x
2x (+ paar negatieven)
1x (+ paar negatieven) zwaar BW is met trainingskleren aan 92.

Tussen door 2 setjes curls dip was bezet
10x12
10x14

Dips
10x BW
10x BW
9x BW
8x BW

Calves
17x36
18x36
19x36
20x36 BURNN
 
Goede shoulder press, maar chin(en pull)-ups en dips vallen wel tegen naar mijn idee?
 
Goede shoulder press, maar chin(en pull)-ups en dips vallen wel tegen naar mijn idee?

Klopt, ben vreselijk slecht in pull ups en chin ups.. deed altijd Lat-Pull, maar dat deed erg weinig voor me. Had echter ook wel weinig rust met de setjes en met 92 kilo is het best zwaar. Maar het moet zeker beter, ik ben beter in push oefeningen dan pull oefening

Dips valt wel mee, daarmee was ik vooral kapot van shoulder press. Weekje niet trainen en minder eten heeft ook niet echt geholpen, maar ben nu weer lekker bezig.
 
Netjes die shoulderpress.

Dit die dan zoveel lichter dan MP? Ik krijg denk ik niet meer dan 5*55Kg met mijn MP ophoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven