MuscleMeat

Gestopt Reflector wordt droog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reflector

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
1.012
Waardering
78
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Na een aantal fails met cutten en motivatie problemen in het verleden gaat het de laatste maand erg goed. Ik heb altijd fanatiek gesport maar was een vreselijke ecto van 65 kilo met een lengte van 1.90 toen ik begon. Na een flinke bulk en weinig verstand van voeding en training heb ik gegained tot een kilo of 100, maar ik was nu vet. Ik heb mij ingelezen in intermittent fasting en dit is goed vol te houden, ik word langzaam droger. Ik ben nu +-4% kwijt.

Ik heb in het verleden veel gebasketbalt, maar geplaagd door blessures ben ik hiermee gestopt. Dit heeft er ook aan bij gedragen dat de kilo's wel erg makkelijk erbij kwamen. Ik heb altijd moeite om een bepaald schema vast te houden, en na vroeger een keiharde ecto te zijn geweest ben ik nu iemand die moeite heeft om af te vallen. Ik hou van lekker eten en heb altijd moeite met cutten gehad, na 1 of 2 weken zag ik vaak verschil maar at ik weer rotzooi waardoor alles er weer op zat.

Ik train momenteel in de ochtend, omdat mijn gym zo belachelijk druk is dat als je 's middags of 's avonds komt je makkelijk over een training 3 uur doet omdat alles bezet is. Dus ik probeer voor 8 uur 's ochtends binnen te zijn omdat ik dan rustig mijn oefeningen kan afwerken. Ik houd niet van drukte, mijn eet window is dus van een 7 tot 3. Mits dit goed te combineren is met school, als het niet uit komt eet ik wel eens wat buiten mijn eet window. Maar de bedoeling is 8 uur eten 16 uur vasten. Op trainingsdagen rond de 2800 Kcal. En op rustdagen rond de 2000 kcal. Hiermee zit ik gemiddeld op de 2400 kcal. Wat betekent 400 kcal onder mijn onderhoud.

Ik wil met deze log echt doorzetten naar een goede cut. Ik kom wss flink wat massa tekort maar hoop om alsnog een goede shape met mijn lengte neer te zetten. Ik volg momenteel dus intermittent fasting en een Wendler 531 schema 3x per week en 1 a 2x per week een flink circuit met mijn kettlebell.

Lengte: 190/191cm
Gewicht: 91.3 kilo
Vetpercentage +- 16%

Foto: hoe ik er nu bij sta
242u3pd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag best wat meer info tbh..

maar succes.
 
Gister getraind:

Bankdrukken:
Opwarmen
2x10xstang
5x40
5x50
5x70 (had beter 60 kunnen doen)
8x75

alle bankjes bezet
2 setjes gepompt met fly machine
10x
10x

Incline Dumbbell press
10x20
8x28
12x20
12x20 (op)

Dumbbell Row
10x32
10x32
10x32
10x32

Pull Ups
5x (echt op)

Lat pull down
(handpalmen van mij af grip)
10x54
8x63
8x63

Vandaag rustdag
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd. Ik zit rond dezelfde lengte en mijn streven voorlopig is 90kg, dus ik ga je volgen, succes!
 
geef je weinig kans (srry). Maar in ieder geval succes :)
 
geef je weinig kans (srry). Maar in ieder geval succes :)

I know, ik doe voor mijzelf mee. Hoop dat ik een goede shape kan behalen en mijzelf kan verbazen. thnx anyway :)
 
Succes ook! Ik volg!:thumbs:
 
Ben benieuwd man. Denk niet dat je voor de top 10 meedoet maar het moet iig lukken om flink te cutten.
 
Succes man, ben benieuwd hoe je er op einde bij zal staan ;)
 
Succes man!
Ben benieuwd hoe het vasten gaat werken. Leuk om zo'n andere aanpak te volgen :)
 
suc6 man, lekker voor je doelen gaan
 
Ook succes
 
Succes!
 
Succes man, houd je dit jaar je log wel een beetje bij :p
 
Succes ook! Ik volg!:thumbs:

Ben benieuwd man. Denk niet dat je voor de top 10 meedoet maar het moet iig lukken om flink te cutten.

Succes man, ben benieuwd hoe je er op einde bij zal staan ;)

Succes man!
Ben benieuwd hoe het vasten gaat werken. Leuk om zo'n andere aanpak te volgen :)



Thnx all

Succes man, houd je dit jaar je log wel een beetje bij :p

Dat gaat dit jaar zeker gebeuren,

Vanochtend om 7:20 alweer getraind

15 min fietsen naar sportschool :)

Deadlift (alle stangen bezet om 7:20 wtf)
Kleine stang gepakt
5x40
5x40
5x50
5x75
5x85
6x110 eerste 3 pronated grip, daarna 3 mixed grip had beter alles mixed kunnen doen.

Sit ups op decline bench press
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW

Hyper extension
10x BW
5x BW +10 + 5x BW
5x BW + 10 + 5x BW
6x BW +10 + 6x BW (op)

en weer 15 min terug fietsen

deadlift niet echt lekker, waren toch nog wat mensen ondanks het tijdstip. 1 grote idioot die een wedstrijd deed hoe maak ik het meeste lawaai. hijgen puffen (overdreven) overal random push ups doen tegen zichzelf praten etc.... ik kon die haat helaas niet omzetten in een goede deadlift, in de deadlift zit veel meer qua techniek en kracht.

Morgen kettlebell circuit
 
35i7yh3.jpg


Voeding voor vandaag
Ik doe niet echt aan maaltijden maar ik probeer dit binnen te krijgen voor 3 uur omdat ik al sinds 7 aan het eten ben. lang leve studentenleven.
Daarna lekker 16 uur vasten.
 
Succes man!!
 
respect dat je voor jezelf meedoet. Veel succes, ik volg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven