XXL Nutrition

reformwinkel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ik ben afgelopen vrijdag voor t eerst in mn leven een reformwinkel binnengewandeld om lijnzaadolie te kopen.
maar ik trof daar nog veel meer gezonde producten aan. zo was er bijvoorbeeld natuurlijke pindakaas en suikervrije chocoladerepen.

waarom lees ik hier vrijwel nooit iets over. Ik bedoel, chocola heeft toch een goed effect op ons lichaam en als dat dan suikervrij is is dat toch een goed teken (vetgehalte is bij mij overigens onbekend) maar de natuurlijke pindakaas bevat zover ik weet gezien minder suikers en minder verzadigd vet. (correct me if im wrong)

maar mijn vraag was dus of jullie meer producten uit de reformwinkel aanschaffen dan enkel lijnzaadolie?

oftwel, ik was van plan om t niet bij die ene vrijdag te houden:)
 
Ik kom er wel es..

Koop er lijnzaad,ascorbinezuur,zink etc....

Zijn wel van die rare wijffies die daar altijd werken..
 
hmmmz nooit aan ged8 eiglijk.. waar vind je van die winkels in adam..oftewel noem is een paar van die reformwinkels (namen)
ga ik ook is een kijkje nemen
 
suikervrije chocola bevat evenveel caloriëen. Het bevat fructose dacht ik ipv suiker. Pas ermee op
 
Originally posted by capricik
suikervrije chocola bevat evenveel caloriëen. Het bevat fructose dacht ik ipv suiker. Pas ermee op

kzie eiglijk heel vaak in dieetproducten fructose :S maar nooit bij stilgestaan wat t is eigelijk... mja als je op die manier naar eten gaat kijken kan je op een gegeven moment niks meer eten
 
Originally posted by bodybuilder0102


kzie eiglijk heel vaak in dieetproducten fructose :S maar nooit bij stilgestaan wat t is eigelijk... mja als je op die manier naar eten gaat kijken kan je op een gegeven moment niks meer eten

fructose = vruchtesuiker..
 
de tuinen bijv. zit volgens mij in elke stad.... is toch ook een soort reformwinkel
 
en toch kun je daar lang niet alles krijgen, Pump.
 
maar halen jullie dan daar ook nog meer dan lijnzaadolie.
geen pindakaas daar? liever de Calve of AH-merk?
kan t me niet voorstellen eigenlijk:rolleyes:
 
nee klopt ilya maar ik koop daar mijn lijnzaad en ascorbine
 
Originally posted by Pump
nee klopt ilya maar ik koop daar mijn lijnzaad en ascorbine

waar dient dat ascorbine(zuur) voor dan?
 
Ascorbinezuur = vitamine C, waar dat voor dient weet je vast wel :D
 
ik drink elke dag een kop Neste Nescafe Hot Chocolade Mix Extra Cacao(22%) eerlijk gezegd.

weet iemand de voedingswaarden van magere cacao (je kan het ook als losse poeder kopen)
 
Originally posted by CrocoDillon
Ascorbinezuur = vitamine C, waar dat voor dient weet je vast wel :D

voordeel is dat 100 g ascorbinezuur maar 2 euro kost ofzo

terwijl je voor 100 pillen van 1000 mg vit c al snel 10 euro neertelt...

En de ascorbinezuur kun je gewoon in je post workoutshake meegooien ofoz..
 
Originally posted by Scighera
ik drink elke dag een kop Neste Nescafe Hot Chocolade Mix Extra Cacao(22%) eerlijk gezegd.

weet iemand de voedingswaarden van magere cacao (je kan het ook als losse poeder kopen)

voedingswaarde weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het naar niets smaakt :D
 
In de reformschops koop ik altijd me dextrose,,, leuke sfeertje altijd daar...
 
Originally posted by capricik


voedingswaarde weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het naar niets smaakt :D

dan laat ik het maar lekker in de schappen staan :D
 
Back
Naar boven