MuscleMeat

Regels met betrekking tot stemmen poll TVDM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Regels met betrekking tot stemmen poll TVDM

1) Stemmen op vriendjes in de poll van TVDM, is niet wenselijk. Stem naar "eer en geweten", zodat je zorg draagt voor een eerlijk verloop van de poll.

2) Een verwijzing/link in je sig naar de poll is niet toegestaan, wil je leden laten weten dat je mee gedaan hebt aan TVDM dan is het toegestaan om een verwijzing/link van het lopende TVDM te plaatsen.
Dit om te voorkomen dat mensen alleen even naar de poll gaan om op jou te stemmen, als ze in het lopende topic komen zullen ze geneigd zijn ook de andere artikelen te lezen.

3) Stemmen die gepost zijn vanuit hetzelfde ipadres of waarvan bij ons bekent is dat er een bepaalde link is in het ipadres worden NIET meer meegenomen in de eindtelling.

Mochten er nog ideeën, zijn ter aanvulling van bovenstaande, om de poll zo eerlijk mogelijk te laten verlopen dan hoor ik het graag, en zal ik zeker overwegen deze toe te voegen.

Tremendes
 
Laatst bewerkt:
Goeie zet tremendes, zo houden we het niveau in deze sectie hoog. Het gaat uiteindelijk om de inhoud van een artikel. ;)
 
Regels met betrekking tot stemmen poll TVDM

1) Stemmen op vriendjes in de poll van TVDM, is niet wenselijk. Stem naar "eer en geweten", zodat je zorg draagt voor een eerlijk verloop van de poll.

2) Een verwijzing/link in je sig naar de poll is niet toegestaan, wil je leden laten weten dat je mee gedaan hebt aan TVDM dan is het toegestaan om een verwijzing/link van het lopende TVDM te plaatsen.
Dit om te voorkomen dat mensen alleen even naar de poll gaan om op jou te stemmen, als ze in het lopende topic komen zullen ze geneigd zijn ook de andere artikels te lezen.

3) Stemmen die gepost zijn vanuit hetzelfde ipadres of waarvan bij ons bekent is dat er een bepaalde link is in het ipadres worden NIET meer meegenomen in de eindtelling.

Mochten er nog ideeën, zijn ter aanvulling van bovenstaande, om de poll zo eerlijk mogelijk te laten verlopen dan hoor ik het graag, en zal ik zeker overwegen deze toe te voegen.

Tremendes

Wow regels....

Regel 1 : Maar als je bedoelt DBB vriendenlijst? Ja.
Regel 2: :thumbs:
Regel 3::thumbs:

Meer regels? Ja heb ze wel maar vertel ze niet want ik ben van mening dat het niet veel gekker moet worden. TVDM is een leuke en leerzame topic, afhankelijk van het maandelijkse onderwerp is de interesse laag of hoog.
In de zin van VOOR DBB'ers - DOOR DBB'ers, elkaar een beetje helpen toch.

Daarbij om het wat aantrekkelijker te maken is er een leuk prijsje aan verbonden. Maar het moet wel leuk blijven natuurlijk.:)

Ik ben van mening dat wij DBB'ers de regels die al waren opgesteld met betrekking op TVDM alleen kunnen respecteren.

Keep up the good work tremendes!:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven