Fitness Seller

Reis koffie bekers

Bezoekers in dit topic

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3.199
Waardering
322
Lengte
1m81
Ben op zoek naar koffie bekers voor mee op ''reis'', in de zin van met de bus naar school.
Niet van die metalen dingen die eruit zien alsof je gaat kamperen...

Maar van die kartonnen dingen waar je thuis zelf koffie in kan schenken... coffee 2 go
Voor in de bus o.i.d. die ik daarna gewoon weg kan gooien.

Zo iets als dit dus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar koop je dit soort bekers?
Bekende winkelketen of een groothandel waar ik ze goedkoop kan inslaan?

Google me kapot, maar ik krijg overal van die ijzeren dingen te zien zoals:
PG341542438_EX_thermos-koffiebeker.jpg
Waar ik niet naar op zoek ben
 
In principe wel een goede, maar niet echt iets waar je als particulier even kunt binnen lopen, toch?
Makro niet, daar kan je zelfs niet andermans pasje lenen. Hanos wel. Ik zou niet weten wanneer ik mijn pas daar voor het laatst heb gebruikt, zolang je maar contant afrekent.
 
Gewoon een stapel meepakken van NS kiosk of tankstation. Handvol suikerzakjes erbij, klaar.

Elke cent die je uitgeeft aan kartonnen koffiebekers is wasted.
 
Thank you!
Karma for you!

Ik blijf nog wel even rondkijken voor goedkopere alternatieven... maar deze ziet er goed uit

Laat maar zitten. Je moet een eigen bedrijf hebben om te kunnen afrekenen.
 
Anders ga je elke dag naar de starbucks en spaar je van die papieren koffiebekers?
 
gewoon een kiosk binnen lopen of dergelijke en kijken dat je ze daar kan mee krijgen voor een appel en een ei?;)
 
Gewoon een stapel meepakken van NS kiosk of tankstation. Handvol suikerzakjes erbij, klaar.

Elke cent die je uitgeeft aan kartonnen koffiebekers is wasted.

gewoon een kiosk binnen lopen of dergelijke en kijken dat je ze daar kan mee krijgen voor een appel en een ei?;)

Wil ze gewoon bestellen/kopen in de winkel en thuis hebben liggen.

Zie het niet zitten om die bekertjes te gaan lopen hamsteren d.m.v. schooien, dan leg ik liever een paar tientjes neer voor een jaar voorraad i.p.v. als een mocro die dingen te jatten.
 
ik bedoel niet jatten;)

ik bedoelde om een kiosk binnen te lopen en tevragen of je weet ik hoeveel bekertjes + dekseltje kan kopen;)
 
Back
Naar boven