Fitness Seller

Reizen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB

Novice
Lid geworden
26 feb 2020
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal!

Heeft er iemand ervaring met anabolen vervoeren terwijl je gaat vliegen?
Het gaat niet om een grote kuur was van plan alleen een pil kuur te nemen. Wordt dit überhaupt gecontroleerd?

Alvast bedankt 👌👌
 
Waarom zou je orals meenemen op reis? Kan je niet beter beginnen nadat je terug bent?..
 
Ik moet wel een tijdje weg + dacht dat vloeistoffen en spuiten wel een beetje to much waren om erdoor te krijgen.
 
Ik moet wel een tijdje weg + dacht dat vloeistoffen en spuiten wel een beetje to much waren om erdoor te krijgen.

Wat is de reden dat je perse daar moet kuren?
Waar ga je heen? Binnen of buiten EU?
 
Heb je daar de mogelijkheid om te blijven trainen? Zou verder sowieso niet aan oral only beginnen.
 
Ja ik heb daar wel de mogelijkheid om te blijven trainen, en buiten de EU.
Zou het überhaupt mogelijk zijn om welke vorm dan ook mee te nemen?
 
Ja ik heb daar wel de mogelijkheid om te blijven trainen, en buiten de EU.
Zou het überhaupt mogelijk zijn om welke vorm dan ook mee te nemen?

dan zou ik daar ter plaatse een source gaan zoeken ,waarom 2 x gaan zweten en broekpoepen op het vliegveld ,
anabooltjes worden wereldwijd gebruikt
 
Thanks!
 
Reizen kun je voorlopig uit je hoofd zetten waarschijnlijk
 
Als je naar een hotel gaat kun je misschien het volgende doen; Opbellen en doen alsof je iemand anders bent. Zeggen dat je een klein cadeautje opstuurt die voor "[vul jou naam hier in]" is, "want die verblijft op datum [xyz] bij jullie". Vragen of ze die in ontvangst kunnen nemen en op je kamer kunnen leggen op de dag dat jij aankomt.
 
  • Like
Waarderingen: BB
Als je naar een hotel gaat kun je misschien het volgende doen; Opbellen en doen alsof je iemand anders bent. Zeggen dat je een klein cadeautje opstuurt die voor "[vul jou naam hier in]" is, "want die verblijft op datum [xyz] bij jullie". Vragen of ze die in ontvangst kunnen nemen en op je kamer kunnen leggen op de dag dat jij aankomt.

Heb jij vaker gedaan of niet?
 
Als je naar een hotel gaat kun je misschien het volgende doen; Opbellen en doen alsof je iemand anders bent. Zeggen dat je een klein cadeautje opstuurt die voor "[vul jou naam hier in]" is, "want die verblijft op datum [xyz] bij jullie". Vragen of ze die in ontvangst kunnen nemen en op je kamer kunnen leggen op de dag dat jij aankomt.


mwa ,werkt alleen in films ,hotelgast uit Nederland ,pakketje uit Nederland,

waar zou Nederland nou wereldwijd om bekend staan :thinking:
 
Back
Naar boven