XXL Nutrition

Rekenwonder nodig! Kuur

Bezoekers in dit topic

fedaxx

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2014
Berichten
48
Waardering
12
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo beste mensen,
Ik zit in een dilemma en weet geen raad, ik hoop dat hier mensen zij die mij kunnen helpen
Rekenen is mijn grootste probleem door dat ik dyscalculie heb.


Hetvolgende;

Ik heb een 10ml vial met 2 compounds erin ;
Test-E 200mg/ml
Boldenone 250mg/ml
Dat is samen 450
Onderaan het potje staat dan 200mg/ml

Ik moet per week 1.5ml prikken vanuit mn coach. Graag wil ik weten hoeveel Units ik per dag moet prikken en hoeveel deze 1.5ml per week aan test/bold

Dit wil ik liever elke dag doen puur omdat ik dit makkelijker vind. Dit word gedaan met
BD Microfine insulinespuit 0,5ml + naald 0,33x12,7mm U100

Het is niet mijn eerste cycle en waarschijnlijk word hij geuppt als ik er goed op ga. Ik hoop dat iemand deze berekening kan maken die ben ik erg dankbaar!

Mvg Fedaxx
 
Enantaat kun je het beste E4D zetten. als je 1.5ml moet zetten koop je 1ML spuit en trek je ~0.75 en dan bijv Ma en Do.

Waar wil je zetten, zelf in je Quads ? (25G, 25mm) oranje. Bold-Equi is best lange ester, die je normaal wekelijks kunt zetten.
(maar zal wel iets nieuws zijn tegenwoordig met die mixen)
 
Enantaat kun je het beste E4D zetten. als je 1.5ml moet zetten koop je 1ML spuit en trek je ~0.75 en dan bijv Ma en Do.

Waar wil je zetten, zelf in je Quads ? (25G, 25mm) oranje. Bold-Equi is best lange ester, die je normaal wekelijks kunt zetten.
(maar zal wel iets nieuws zijn tegenwoordig met die mixen)
Deze optie heb je idd ook maar ik weet uit verleden dat met elke dag prikken of om de dag bloedwaardes stabieler zijn en geen outbreaks krijg. Ventro prik ik altijd. Nooit problemem gehad. Die mix idd nieuw voor mij. Maar het probleem is dat ik niet kan rekenen laat staan verhoudingen.
 
Je wilt dus 1,5ml per week zetten, ja toch?
Je wilt iedere dag prikken.

1,5 ml gedeeld door 7 dagen = 0,214ml per dag zetten. Dus dan zou je om en om 0,21ml en 0,22ml kunnen zetten. Dan eindig je redelijk in de buurt van 1,5ml per week.
 
Ik heb een 10ml vial met 2 compounds erin ;
Test-E 200mg/ml
Boldenone 250mg/ml
Dat is samen 450
Onderaan het potje staat dan 200mg/ml
Die ene laatste zin maakt het wel verwarrend vind ik. 200mg/ml test + 250mg/ml bold = 450 mg/ml werkzame stof, toch?

Hoezo staat dan onderaan het potje 200mg/ml?
 
Die ene laatste zin maakt het wel verwarrend vind ik. 200mg/ml test + 250mg/ml bold = 450 mg/ml werkzame stof, toch?

Hoezo staat dan onderaan het potje 200mg/ml?
Ja dat vind ik ook zo vreemd daarom dat ik echt comfused ben.
 
Vraag het dan aan je coach. In echt of nep mag je een foto plaatsen, hier dacht ik niet.
(dit ben ik wel eens tegengekomen: Testosterone Phenylpropionate 50 mg/ml; Boldenone Undecylenate 200 mg/ml; Testosterone Cypionate 200 mg/ml.)
 
Vraag het dan aan je coach. In echt of nep mag je een foto plaatsen, hier dacht ik niet.
(dit ben ik wel eens tegengekomen: Testosterone Phenylpropionate 50 mg/ml; Boldenone Undecylenate 200 mg/ml; Testosterone Cypionate 200 mg/ml.)
Afwezig op dit moment. Het is real
 
Ik bedoel niet of het nep is. Maar daar mag je een foto plaatsen, en hier volgens mij niet.
 
Jongens ik moet 7 appels per week eten. Ik wil dit graag verdelen door elke dag een appel te eten. Hoeveel appels moet ik dan per dag eten eigenlijk? Graag een jurist of econoom die mij kan helpen aub.
 
Jongens ik moet 7 appels per week eten. Ik wil dit graag verdelen door elke dag een appel te eten. Hoeveel appels moet ik dan per dag eten eigenlijk? Graag een jurist of econoom die mij kan helpen aub.
Volwassen van je om iemand belachelijk te maken die dyscalculie heeft
 
Back
Naar boven