MuscleMeat

Relatie contract, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik heb een Relatie contract gemaakt voor mijn vriendin en het luid als volgt. :D

Ik, ondergetekende, (naam van het vrouwtjes dier) vrouwelijk van coïtuse en volledig bij mijn volle verstand accepteer hierbij het nu volgende relatie contract;

Paragraaf 1

Ik beloof dat ik in het uitzonderlijke geval dat ik geen orgasme heb gehad nadat jij 5 hele minuten hebt liggen pompen en dronken van mij bent afgerold, hijgend als een ouwe kerel met astma, er een zal FAKEN. Paragraaf 2 Tevens zal dit toneelstuk tot in de finesses worden uitgevoerd, want ik zal zeggen; "Dus dit is wat ze bedoelen met "Sex voor Gevorderden". Daarbij zal ik kreunen als een kat die herhaaldelijk met een naald gestoken wordt.

Paragraaf 3

Ik zal NOOIT meer vragen om VOORSPEL.

Paragraaf 4

In het geval dat ik samen ben met vriendinnen, zal ik hen vertellen dat je beter bent geschapen dan een grote kale Himalaya YAK en dat een OLIFANT jaloers zou zijn.

Paragraaf 5

Ik zweer plechtig dat ik jouw penis nooit, maar dan ook helemaal nooit een leuk koosnaampje zal geven.

Paragraaf 6

Ik beloof vele uren door te brengen in de sport-school om zo mijn lichaam in optimale staat te houden, ook al zal jouw inname van bier een dermate grote bierbuik veroorzaken dat vergelijkingen met een bijna volgroeide zwangerschap niet misplaatst zijn.

Paragraaf 7

Ik beloof elke millimeter van mijn lichaam te scheren en altijd van jouw weekend-baard te houden.

Paragraaf 8

Ik zal meedogenloos al mijn aantrekkelijke vriendinnen ondervragen om jou op de hoogte te brengen of één van hen wellicht ook maar enigszins neigt naar bi-coïtusualiteit. Zoja, zal ik haar thuis uitnodigen voor een etentje en haar autosleutels verstoppen zodat ze moet blijven slapen.

Paragraaf 9

Ik zal op geen enkele wijze protesteren als jij tweemaal per week gaat stappen met vrienden en ik zal het geen probleem vinden als hierbij ook eventueel vrouwen bij aanwezig zijn.

Paragraaf 10

Tijdens Formule 1 Grand Prix weekenden zal ik je ongestoord de trainingen, voorbeschouwing en race laten kijken, bij tijd en wijle door mij voorzien van het gerstennat en lekkere hapjes cq zoutjes. Ook is het geen enkel probleem als er naast jou op de bank enkele door jou geselecteerde "pitspoezen" zullen zitten. De geplande boswandeling vervalt hierbij zonder protest van mij.

Paragraaf 11

's Ochtends, wanneer jij een een harde dag werken tegemoet gaat, zal ik je tot in lengte van dagen voorzien van een uitgebreid en uitstekend verzorgd lunchpakket en vlak voor je vertrek extra motiveren door de woorden; "Oh, wat zie je er weer fantastisch uit vandaag!

Paragraaf 12

Het is de mannelijke partij ten allen tijde toegestaan om het televisie-toestel op zondagavond volledig te benutten ten behoeve van het programma Studio Sport. Onnodig te vermelden dat hierbij de catering - lees vrouwelijke partij - uitgesloten is van verlof.

Paragraaf 13

Het is de vrouwelijke partij niet toegestaan om schriftelijke danwel mondelinge klachten in te dienen omtrent eventuele remsporen in het ondergoed. Ook wordt er rond dit onderwerp een algehele zwijgplicht opgelegd tegenover derden, deze regel is ook van toepassing op het gebruik van alcohol.

Paragraaf 14

Wasgoed behoort 2 ½ uur na het deponeren in de wasmand, kastdroog, gestreken en op volgorde in de kledingkast te liggen.

Paragraaf 15

Het is een stimulans als de vrouwelijke partij namen noemt van diverse vriendinnen tijdens het bedrijven van de liefde, zo kan de man in kwestie zich verdiepen in de persoon achter de naam.

Volledig bij mijn volle verstand verklaar ik hierbij mijzelf te onderwerpen aan de voorwaarden van dit contract.

Datum/Plaats: 05-05-2003, Amsterdam

Getekend: Big Steve :D
 
Lol hehehe hij is leuk Steve ik copier hem meteen voor mijn vriendin..
 
Dat zijn nog een contracten! :)
 
ik heb een huwelijksboekje.. :D
 
Originally posted by ErEf
ik heb een huwelijksboekje.. :D

is dat zo'n oud boekkie uit de tijd dat de vrouw maar 1 recht had... jullie weten wel welk recht :) Een maat van mij heeft ook zo'n boekkie, echt grappig. Is voor de getrouwde 'huisvrouw'. Staat alles in wat ze moeten weten; hoe te koken, kinderen verzorgen en hun man het leven zo aangenaam mogelijk te maken. Hoe dat geschreven is, niet normaal, de vrouw word nog erger behandeld als een hond joh! Enorm om gelachen!
 
Ik heb een goude ketting gekocht voor mijn vrouw,
hij is 3 meter. Net niet lang genoeg om in de huiskamer te komen. hehehe
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb een goude ketting gekocht voor mijn vrouw,
hij is 3 meter. Net niet lang genoeg om in de huiskamer te komen. hehehe

hehehehahaha, maat paas mij die ook 1! :)
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb een goude ketting gekocht voor mijn vrouw,
hij is 3 meter. Net niet lang genoeg om in de huiskamer te komen. hehehe

bij mij komt ze zowiezo t hok niet uit dus geen ketting nodig.

Big Steve, je signatures worden met de dag beter en leuker:thumbup:
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Paragraaf 13

Het is de vrouwelijke partij niet toegestaan om schriftelijke danwel mondelinge klachten in te dienen omtrent eventuele remsporen in het ondergoed. Ook wordt er rond dit onderwerp een algehele zwijgplicht opgelegd tegenover derden, deze regel is ook van toepassing op het gebruik van alcohol.
:roflol: :haha:
 
:roflol: alles klopt behalve het voorspel daar hou ik enorm van :)
 
Ey Steve, wat is hier raar aan, ik heb mijn moslima dat ook laten tekenen:)
 
LoL

Big Steve zei:
Wasgoed behoort 2 ½ uur na het deponeren in de wasmand, kastdroog, gestreken en op volgorde in de kledingkast te liggen.

Hier hoef ik geen contract voor te laten tekenen... :D
 
Daar heb je een moeder voor wilde je zeggen?
 
Wat hebben mensen toch met topickicken de laatste week? :(
 
idd man.. ff ouwe koeien uit de sloot trekken... :yawn:
 
Back
Naar boven