AndroidHealthClinic

relatie hgh/aas en trombose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PoePoe

Novice
Lid geworden
3 okt 2018
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Beste mensen,

Zoals de titel al aangeeft, heb ik in het verleden trombose gehad aan beide kuiten en slik hier sindsdien pradaxa 150mg (bloedverdunner die je bloed stabiel houdt zonder meerdere keren per week te moeten prikken).

Ik was begonnen met HGH 3iu pd de eerste maand en heb verhoogt naar 4iu na 1 maand, zit nu in week 6 en moest afgelopen week me bed uitspringen vanwege een soort aderkramp waardoor ik voor enkele minuten niet meer goed kon staan op me rechter, tevens ook het slechte(ste) been. Dat heeft me even aan het denken gezet of het wel zo slim is om hiermee verder te gaan. Nou kan het een toeval zijn, maar zoek het liever even goed uit dan een gok te nemen mbt mijn gezondheid. Kuren is leuk, maar het moet niet me gezondheid gaan kosten, of ervoor zorgen dat de situatie omtrent mijn benen verslechtert.

Nou kan mijn fleboloog/huisarst hier weinig info over geven, behalve de hormoonachtige preparaten (bv anticonceptie, hier was dus wel wat over te vinden op google) niet echt goed zouden zijn als je deze achtergrond hebt.

De pradaxa zou er in theorie voor moeten zorgen dat de persoon in kwestie "geen" tromobose meer kan krijgen, maarja, dat ik om 0130 plankrecht naast me bed sta met aderkrampen is ook niet helemaal tof natuurlijk.

Hoopte via jullie eventueel wat meer info te krijgen en/of link naar wat meer informatie hierover, zodat ik kan afwegen of ik verder ga hiermee. De verdere bijwerkingen van de HGH komen overeen met die van andere gebruikers (krampen in spieren en gewrichten, stroef, titelende vingers) dus daar maak ik me geen zorgen over, slecht over de relatie naar de trombose die ik jaren geleden heb gehad.

BVD, Greetz
 
Waarom zit je aan de hgh?
 
Altijd al eens willen proberen....
 
Vetverlies, krachttoename... waarvoor iedereen het graag wil gebruiken zeg maar. Ik heb een ruim verleden met AAS, maar HGH bleef altijd een ding wat ik graag en dan miss 1-malig wou uitproberen voor een jaar... dus dat. Maar om even terug te komen op de vraag, uiteraard niet als ik daar mogelijk blijvende gezondheidsschade van zou kunnen oplopen...
 
Vetverlies, krachttoename... waarvoor iedereen het graag wil gebruiken zeg maar. Ik heb een ruim verleden met AAS, maar HGH bleef altijd een ding wat ik graag en dan miss 1-malig wou uitproberen voor een jaar... dus dat. Maar om even terug te komen op de vraag, uiteraard niet als ik daar mogelijk blijvende gezondheidsschade van zou kunnen oplopen...

Lekker stoppen met aankloten, heb je andere topic ook door gelezen. Wat je aan doen bent gaat nergens over.
 
leg eens uit...
 
Wat zijn aderkrampen? Hoe worden deze gedefinieerd en hoe wist je midden in de nacht dat je daar last van hebt en het niet verward met een andere (mogelijke) bijwerking van HGH, of wellicht zelfs iets anders?
 
Wat zijn aderkrampen? Hoe worden deze gedefinieerd en hoe wist je midden in de nacht dat je daar last van hebt en het niet verward met een andere (mogelijke) bijwerking van HGH, of wellicht zelfs iets anders?

misschien was het gewoon de kringspier die kramp kreeg?
 
Moet een flinke aderlating zijn geweest dan :eek:
 
Mss tekort aan magnesium, kan ook krampen veroorzaken in de benen :dunno:
 
Mss tekort aan magnesium, kan ook krampen veroorzaken in de benen :dunno:

Ja zo zijn er legio aan mineralen en vitamines te bedenken die dergelijke klachten kunnen veroorzaken bij een tekort. Het valt of staat al direct bij zijn eigen anamnese van hetgeen hij denkt last van te hebben.
 
Er is niet zoveel bekend over het effect van AAS op de bloedstolling. Het heeft wel (tijdelijk) effecten op moleculen betrokken bij de bloedstelling, zowel anti-trombotisch als trombotisch. Wat het netto effect daarvan is? Geen idee, ik kan me moeilijk voorstellen dat het veel effect heeft in elk geval, dat zou je wel terug moeten zien in studies.

Ook verhoogt het het hematocriet, wat het risico op trombose wat verhoogt. Ik weet niet wat 'aderkrampen' zijn, bedoel je niet gewoon een spierkramp..? En hoe oud ben je? Als je trombose hebt gehad aan beide kuiten betekent dat meestal dat je een genetische afwijking hebt die de stollingsneiging verhoogt, al wat ouder bent, en/of dat je een behoorlijk ongezond leven leidt.
 
Back
Naar boven