Fitness Seller

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hierna is er zeker wat!

Maar geen allah of een god die je op je vingers gaat tikken of je wel goed geleefd hebt. Dat is erbij verzonnen om het volk onder de duim te kunnen houden......
 
stel na het leven is er niks.je bent gewoon verdwenen en je bent totaal weg.heb je dan niet spijt dat je niet voor het nu geleefd hebt?

Zo beredeneer ik niet, daar gaat geloof om
Ik geloof gewoon dat er wel na het leven iets is, iets wat jij je mischien niet kunt voorstellen
En als ik daaraan ga twijfelen wat voor zin heeft geloof dan nog
 
Geloof boven alles, ik wil niet dat mijn kinderen uiteindelijk in djehanama terechtkomen. Door ze als goede moslims op te voeden maak ik ze in het hiernamaals gelukkig.
Geluk op aarde is niet zo relevant als in het hiernamaals

laat ze lekker hun eigen keuze maken.
 
Geloof boven alles, ik wil niet dat mijn kinderen uiteindelijk in djehanama terechtkomen. Door ze als goede moslims op te voeden maak ik ze in het hiernamaals gelukkig.
Geluk op aarde is niet zo relevant als in het hiernamaals

No offence, maar dat vind ik nu echt een k*tredenering. Je mag geloven wat je wilt, maar laat je kinderen tenminste vrij om te doen wat ze willen.
Ik zeg dat niet omdat je een moslim bent. Een ultraconservatieve christen die net als jij denkt is even erg.
 
Al 10 pagina's :eek:
Heb het even niet meer gevolgd en het zou kunnen dat iemand anders het al aangeraden heeft, maar zeg dat je homo bent, zullen ze wel blij zijn dat je met een vriendin thuis komt ;)
 
Ik heb niet alles gelezen. Maar als ik het zo lees kan gunman net zo goed een jood zijn.

Een advies gunman: Jouw ouders hebben het goed met jouw voort, maar niet alles wat jouw ouders doen, is goed voor jou.
Kijk maar eens naar mohamed, de profeet. Die verliet zijn ouders, ging emigreren, beetje oorlog maken, en tenslotte is hij met meerdere vrouwen getrouwd. Zo zie je maar, eind goed al goed.
 
stel na het leven is er niks.je bent gewoon verdwenen en je bent totaal weg.heb je dan niet spijt dat je niet voor het nu geleefd hebt?

:rolleyes:

nope , dat kun je dan niet meer hebben ;)
 
Update:;)

Het lijkt wel of ik steeds meer verliefd word op haar, maar deze week voel ik me ook echt goed, omdat het best goed ging tussen ons. Ik heb besloten om het mn ouders maar niet meteen te vertellen, maar gewoon langzamerhand met ze praten. Ik denk wel dat ze het begrijpen als ik het echt stapje voor stapje breng;)

Voor de rest heb ik vandaag mn rijbewijs opgehaald, dus denk dat ik haar ga vragen of ze zin heeft om uit eten te gaan met mij ofzo.

Hoop de volgende keer nog beter nieuws te brengen;)

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties;)
 
proficiat met je rijbewijs :thumbup:

ga maar lekker hapje eten samen, geniet ervan :)
 
Ik heb geen zin om alle pagina's door te nemen.

Volg gewoon je gevoel kerel en als dat goed zit moet je het gewoon doen.

En nog feli met je rijbewijs. :)
 
Ik heb geen zin om alle pagina's door te nemen.

Volg gewoon je gevoel kerel en als dat goed zit moet je het gewoon doen.

En nog feli met je rijbewijs. :)

Het gevoel is op dit moment heel goed;)

Wat 2 weken geleden wel anders was:o
 
je mag het niet van je ouders ?! :S
 
Dat je zo luchtig doet over je rijbewijs doet, zegt al hoe gek je op haar bent, ga ervoor man! wens je alle succes.

EN gefeliciteerd bro! ;)
 
Kijk uit dat je niet geplayed word, is een cut gevoel, kan invloed hebben op je zelfvertrouwen..!!

Zij gaat vaak uit..?

Dus ze komt in contact met meerdere jongens en kan ze makkelijker vreemdgaan, dat doen bijna alle meisjes die te vaak uitgaan,

Volgens mij ben jij een beetje gevoelig en verlegen, Dus zoek een meisje met zelfde eigenschappen als je zelf,

Sucses Kerel !
 
Zo beredeneer ik niet, daar gaat geloof om
Ik geloof gewoon dat er wel na het leven iets is, iets wat jij je mischien niet kunt voorstellen
En als ik daaraan ga twijfelen wat voor zin heeft geloof dan nog

idd als er toch niets is, kun je je er achteraf ook niet meer druk over maken ;)
 
Interessant punt, je cultuur.

In mijn cultuur als ik de keuze moet maken tussen ouders en vriendin:
je ouders zijn je verleden, je vriendin is je toekomst.
Ik zou dus voor mijn vriendin kiezen en desnoods mijn ouders nooit meer willen zien.

Sterkte met je keuze in ieder geval.
 
Interessant punt, je cultuur.

In mijn cultuur als ik de keuze moet maken tussen ouders en vriendin:
je ouders zijn je verleden, je vriendin is je toekomst.
Ik zou dus voor mijn vriendin kiezen en desnoods mijn ouders nooit meer willen zien.

Sterkte met je keuze in ieder geval.


Wat ben jij een ondankbaar kind, !! :mad:

Ouders doen zoveel moeite om een kind te verzorgen,
En jij kiest voor een meisje, ?? er zijn zat meisjes,

Maarja, gelukkig is ieder mens anders !

Alsnog heb ik respect voor je mening,
 
Het is ook wel de verplichting van de ouders om moeite voor hun kinderen te doen he (en dan nog wordt die verplichting al te vaak verzuimd). Ik bedoel maar; kinderen vragen ook niet om geboren te worden. Als ma en pa zich dan nog eens op een niet te verantwoorden manier inlaten met de beslissingen van hun kind kan ik de reactie van DutchVince wel begrijpen. Als het je meisje is dat je voor die keuze stelt is het natuurlijk omgekeerd exit-vriendin, spreekt vanzelf.
 
Wat ben jij een ondankbaar kind, !! :mad:

Ouders doen zoveel moeite om een kind te verzorgen,
En jij kiest voor een meisje, ?? er zijn zat meisjes,

Maarja, gelukkig is ieder mens anders !

Alsnog heb ik respect voor je mening,


begrijp eens dat hij dat zou doen moesten z'n ouders hem voor de keuze stellen, wij of je vriendin . goede ouders staan niet in de weg van hun kinds geluk
 
Back
Naar boven