O..k.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/teeuwen-powned-halal-tutholas-127115/index2.html#post2166277
Goed,
eventuele contradictie daargelaten. Maar het gaat toch eveneens ook om Islamitisch eerbehoud naast je ouders? Hoe zou jij het vinden als je vrouw als meisje eerder in het diepste geheim ontmaagd is, maar door herstellende operatie of manipulatie toch bloed en jij haar als maagd zou ervaren? Aangezien je zelf over de opmerking vrouwenverslinder nogal gevoelig reageerde. Naast oudervereering en ontzien van kwetsing kun je de naleving van het geloof toch niet aan je laars lappen?
Ja lekker sugestief marky, iets wat ik niet van je gewend ben
Waarom maak je niet gelijk dat gedeelte ook vet waarbij staat
Ik heb dat vroeger toen ik nog
dwalende was ook heel veel gedaan,
En dat ik ook zeg in dit topic dat ik dat advies geef omdat ik ook zulke fouten vaak heb gemaakt
En dat ik Gunman dus ook niet veroordeel of hem slechte namen geef maar alleen simpelweg erop wijs in een zinnetje dat wat hij doet haram is en dat hij dat beseft
En ja ik heb fouten gemaakt, die hopelijk door Allah swt vergeven worden en daarbij laat ik het
Wat probeer je eigenlijk te bereiken? Probeer je me in een slecht daglicht te stellen ofzo
Maarjah kan ook niks anders verwachten van mensen die gedreven worden door de shaytaan