XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;)

Bezoekers in dit topic

True. Maar helaas is het vaak zo in de islamitische cultuur dat ouders alles beslissen en zogenaamd beter weten. Je hoort als kind je ouders te gehoorzamen. Ze staan helaas niet open voor andere mogelijkheden of discussies. Dat zijn vaak de mensen uit de 1e generatie die vanuit het platteland hierheen zijn gekomen. Erg jammer vind ik het. Want verbieden werkt gewoon niet en die mensen weten gewoon niet beter.

idd , die mensen weten niet beter en zijn niet anders gewend, probleem is wel dat deze mensen zoals je ziet dus bij hun kinderen voor een gruwlijke 2-strijd zorgen , dwz; thuis met de ene gedachte en buitenshuis met een andere gedachtegang worden opgevoed ,... iets wat automatisch vraagt om wrijving !

Nadeel is dat het probleem eerst herkend zal moeten worden voordat het een echt probleem is en er miss iets aan gedaan kan worden , zolang de jongeren niet in een soort van opstand komen of hun onvrede laten zien over / tegen de ouderwetse interpetatie vd Koran "wetgeving" zal er dus een overgrote groep zijn die vast blijft houden aan die ouderwetse wetten/gewoontes omdat er geen concreet voorbeeld komt van hoe het "ook" kan/goed is en eigenlijk zou moeten als je het het beste voor hebt met je kinderen ;)
 
Het merkwaardige van religie is, is dat overtuigden spreken van een God die 'daarboven' zit.

Ironisch genoeg kun je de aarde buiten de dampkring op elk punt verlaten 360 graden, of het nu horizontaal, verticaal diagonaal of alles daartussen is. :D

Meer dan duizend jaar geleden was daarboven nog een term, maar astronomisch gezien hebben we met hedendaagse scopen miljoenen lichtjaren om ons heen gekeken en bot gevangen wat betreft het aantreffen van leven.

Maar heilige boeken van meer dan 1000 jaar oud, claimen te weten waar God zit, vast verder dan miljoenen lichtjaren.
 
Het merkwaardige van religie is, is dat overtuigden spreken van een God die 'daarboven' zit.

Ironisch genoeg kun je de aarde buiten de dampkring op elk punt verlaten 360 graden, of het nu horizontaal, verticaal diagonaal of alles daartussen is. :D

Meer dan duizend jaar geleden was daarboven nog een term, maar astronomisch gezien hebben we met hedendaagse scopen miljoenen lichtjaren om ons heen gekeken en bot gevangen wat betreft het aantreffen van leven.

Maar heilige boeken van meer dan 1000 jaar oud, claimen te weten waar God zit, vast verder dan miljoenen lichtjaren.

a joh klopt allemaal geen zak van :D
 
Het merkwaardige van religie is, is dat overtuigden spreken van een God die 'daarboven' zit.

Ironisch genoeg kun je de aarde buiten de dampkring op elk punt verlaten 360 graden, of het nu horizontaal, verticaal diagonaal of alles daartussen is. :D

Meer dan duizend jaar geleden was daarboven nog een term, maar astronomisch gezien hebben we met hedendaagse scopen miljoenen lichtjaren om ons heen gekeken en bot gevangen wat betreft het aantreffen van leven.

Maar heilige boeken van meer dan 1000 jaar oud, claimen te weten waar God zit, vast verder dan miljoenen lichtjaren.

god zit buiten het universum.allah zit in de weg die de hel en hemel kruist.iedereen de gelooft word naar rechts gestuurd en iedereen die niet gelooft naar links en dat is de hel.dat moet je toch weten.:D
 
1: wat zijn de redenen van je ouders dat je geen vriend/ vriendin mag hebben?
2: Te mager? Dat vind bijna iedereen hier van zichelf. Vrouwen houden van magere figuren;)!
3: Voelt het goed? Zoja, dan begin je een relatie.
 
je mag geen vriendin hebben op je 18e?:scratch:
meeste gappies hebbn op hun 13-14e al een eerste vriendinnetje...zijn ze soms bang dat je dr per abuis zwanger maakt ofzo???
 
:stupid:

Kom op zeg! het is NL en daar kan je toch gewoon je zelf zijn?
Wat dat meisje betreft, ga er voor!!!!
Wie niet waagt wie niet wint heh,

Lukt het niet, schijt aan, je hebt het iig geprobeerd.
enne, beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven heh:)
 
je mag geen vriendin hebben op je 18e?:scratch:
meeste gappies hebbn op hun 13-14e al een eerste vriendinnetje...zijn ze soms bang dat je dr per abuis zwanger maakt ofzo???

denket:o
 
Vandaag zag ik haar op school en we hebben een beetje gepraat. Alleen die gesprekken gaan echt nergens over en we waren al na 2 minuten uitgepraat. nou was dat nog niet eens een ramp. Ik zie ook echt allerlei jongens (gangstertje, je kent ze wel) om haar heen die proberen haar aandacht te trekken.

Ik zit echt de hele tijd eraan te denken dat ze niks wilt met me. Voor haar is er zoveel keus, ze kan echt iedereen krijgen die ze maar wil. Damn wat zit ik in een k*tsituatie, of ik bak er echt helemaal niks van (daar ga ik vanuit:p)
 
Hey gasten,

Ik ben heel erg aan het twijfelen over het aangaan van een relatie met een meisje. Ik vertel het verhaal wel effe.

Ik ken haar al zo'n 3 maanden. Dat is blijkbaar lang genoeg geweest om ernstig verliefd te worden op haar. Ik ben gek op haar. Echter doen zich een paar moeilijkheden voor. Ten eerste verschillen we behoorlijk van elkaar. Zij is zo'n type die heel vaak uitgaat enzo, terwijl ik dat met mate doe, gewoon af en toe. Volgende probleem is dat ik geen vriendin mag nemen van mn ouders en die zijn daar dan ook erg serieus in:( Maar daar wil ik echt niet naar luisteren, echter als mn ouders erachter zullen komen schoppen ze me waarschijnlijk wel het huis uit:o

Ook is het zo dat ik me de laatste tijd helemaal niet zker voel, vooral omdat ik TE mager ben. Echter laat zij wel blijken dat ze mij ook leuk vindt. Maar als ik haar dan op school zie ben ik gewoon bang om naar haar toe te stappen (onzeker).

Ik heb haar al wel verteld dat ik haar heel erg leuk vind, maar dat ik het een probleem vind dat we zoveel van elkaar verschillen.

Nou ben ik echt in de war, moet ik nou wel een relatie met haar aangaan of niet? Ik weet het zelf niet meer. Misschien dat er hier mensen zijn (met meer ervaring dan mij hierin, wat trouwens niet zo moeilijk is:p) die me tips kunnen geven of verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Ik zie eigenljk nu pas dat je haar al wel hebt gezegd dat je haar leuk vindt!!
Wat was haar antwoord daarop dan? Wat vindt zij? Wat wil zij?
 
Ik zie eigenljk nu pas dat je haar al wel hebt gezegd dat je haar leuk vindt!!
Wat was haar antwoord daarop dan? Wat vindt zij? Wat wil zij?

Ehh nou eerst deed ze alsof ze het totaal niet had verwacht. Terwijl ik het echt duidelijk had laten merken daarvoor. Maarja heeft me toen ook geen antwoord gegeven op de vraag of zij mij ook leuk vond. Maar ik weet wel zeker dat ze me iig toendertijd leuk vond en dat ze het wel zag zitten. Maar ze laat mij niet merken wat zij wil, gedeeltelijk omdat ik zelf nog niet eens weet wat ik wil. Ik heb momenten waarbij ik het 100% zie zitten en momenten waarbij ik denk dat ik haar nooit aan zou kunnen en dat ze veel te goed voor me is enzo.
 
Hmm... kun je d'r niet gewoon vragen of ze een keer iets met je wil drinken ofzo? Dan merk je vanzelf wel of het klikt of niet, en of jullie gespreksstof hebben. Is toch wat relaxter dan op school denk ik. En als ze nee zegt, weet je gelijk waar je aan toe bent.
 
Ja goed idee. Ga ik maar doen denk ik. gespreksstof hebben we niet denk ik:p is wel vaker gebleken. Daarom ben ik ook bang dat het een verschrikkelijk ervaring gaat worden.

Het probleem is dat ik zolang kan denken als ik maar wil, ik kom er gewoon niet uit.
 
Ja goed idee. Ga ik maar doen denk ik. gespreksstof hebben we niet denk ik:p is wel vaker gebleken. Daarom ben ik ook bang dat het een verschrikkelijk ervaring gaat worden.

Het probleem is dat ik zolang kan denken als ik maar wil, ik kom er gewoon niet uit.

Ja maar wat ik zeg, ergens op een andere plek (buiten school) is toch wat relaxter denk ik. Gewoon doen. Go for it! Ook al is 't misschien eng...
Ik geloof in je! :p
 
Precies het verschil in omgang tussen east and west
Zou je dat ook gewoon zo tegen je ouders zeggen?


Inderdaad dat zou ik zeggen:) Het is mijn leven mijn keuzes. Ouders heb je maar gekregen en daar heb je ook geen keuze in gehad. Vrienden en je geliefde daar heb je zelf de vrije keuze in.

Als je ouders echt het beste voor je willen dan laten ze je keuzes maken die je gelukkig maken. Als ouders je gaan veroordelen vanwege de keuzes die je maakt zijn ze je liefde niet waard......
 
Laatst bewerkt:
Een DBB draad over relatie en vriendin en na 7 pagina's nog niemand die concreet gevraagt heeft is er al gedoet? Hier mag een kanttekening bij.
 
Haal die koolrapen eens uit je ogen Marky....
 
Ach ja, keek er effe overheen. :D Eigenlijk is zoiets ook ongeloofwaardig. :P
 
Een DBB draad over relatie en vriendin en na 7 pagina's nog niemand die concreet gevraagt heeft is er al gedoet? Hier mag een kanttekening bij.

G-man moet eerst nog eens ontmaagd worden. Vragen of ie al gedoet heeft is dus overbodig.
 
Back
Naar boven