XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb het al gezegd: afstand nemen. Zorg dat je je hoofd straight krijgt en haar wat objectiever kan bekijken. De kans is groot dat je haar anders gaat bekijken en je hebt je waardigheid en slagkracht terug met een pak meer zelfkennis.

Anyway; dit gaat nergens naartoe en dat weet je diep vanbinnen ook wel. Er moet bij jezelf iets veranderen. Volgens mij zou je haar op dit ogenblik niet eens durven nemen als ze zich helemaal voor je smijt. Conclusie; why bother?

afstand nemen betekent dus haar voor goed uit mn hoofdzetten. Als ik afstand ga nemen op dit moment is het echt afgelopen. En dat valt voor mij heel erg zwaar omdat ik echt heel veel van haar hou.

En ja, ik weet ook dat het nergens heen gaat en dat ik haar dan nog niet eens durf te nemen. Ik moet wel zeggen dat ik met de dag meer durf, maar het gaat te langzaam.
 
eig is het gewoon zo dat, al heb ik het verpest op dat feest, ik nog steeds een beetje hoop heb.
 
het meest erger ik me ook aan het feit dat zij elke zaterdag uitgaat en ik totaal geen idee heb wat ze nu aan het doen is:( omdat ik niet mee kan gaan:(
 
Weet je trouwens zeker dat dit nog echt verliefdheid is? Het begint een beetje als een obsessie te klinken.
 
Weet je trouwens zeker dat dit nog echt verliefdheid is? Het begint een beetje als een obsessie te klinken.

hoe moet ik dat herkennen dan??

voorzover ik weet ben ik verliefd, al denk ik zelf ook welis vaker dat dit veel verder gaat dan de liefde.
 
Ik weet het ook niet... Ik vind het wel lullig allemaal voor je. :(
 
En dus gaat het piekeren maar verder...

Wat ik wil zeggen is dat die meid het einde van de wereld niet is. Vanaf het moment dat je weer helder denkt zal je dat inzien en dan is je probleem ook van de baan. Daarna zullen er ongetwijfeld nog kansen volgen. Mss niet bij die meid, maar zeker ook de moeite waard. Probeer het te bekijken als een leerschool als dat de pijn ietwat kan verzachten.
 
nou iig bedankt allemaal voor jullie reacties (karma is onderweg).


Ik kijk wel wat ik ga doen.
 
En dus gaat het piekeren maar verder...

Wat ik wil zeggen is dat die meid het einde van de wereld niet is. Vanaf het moment dat je weer helder denkt zal je dat inzien en dan is je probleem ook van de baan. Daarna zullen er ongetwijfeld nog kansen volgen. Mss niet bij die meid, maar zeker ook de moeite waard. Probeer het te bekijken als een leerschool als dat de pijn ietwat kan verzachten.

ja dat is waar;)
 
Weet je trouwens zeker dat dit nog echt verliefdheid is? Het begint een beetje als een obsessie te klinken.



in dat geval is hij klaar om in het huwelijksbootje te stappen!




...........reddeloos verloren ben je dan toch al!
:eek::D
 
hhhahaha. Ja maar ik hou echt heel veel van haar.

Dude... Hoe kan je in godsnaam nu al heel veel van iemand houden? Dat bestaat gewoon niet. Je vindt haar gewoon erg leuk.
 
Weet je trouwens zeker dat dit nog echt verliefdheid is? Het begint een beetje als een obsessie te klinken.
:stupid: Is dit nog steeds dat meisje waar je begin juni ook al problemen mee had? Wtf, gozer je hebt toch een paar ballen en een ruggengraat? Ga er naartoe en doe je ding. Vier maanden lang geobsedeerd/verliefd maar je doet er niks tot weinig mee. Dit terwijl je zei dat ze toen al signalen afgaf dat ze jou ook leuk vindt. **** je ouders man. Mijn vader heeft ooit een keer tegen mij gezegd dat hij, voor hij m'n moeder ontmoette, een vriendin had die hij echt wel zag zitten maar z'n ouders verbiedde hem om haar te zien. Zij verdoete dus een beetje zijn leven op dat moment, hij was toen ook al 18-19. Dat meisje heeft een jaar later een ander vriendje gekregen en woont daar nu nog steeds samen mee terwijl mijn vader & moeder gescheiden zijn. Hij zegt dat dat het enige was waar hij in z'n leven spijt van heeft gehad, dat hij niet met dat andere meisje is gebleven ondanks dat z'n ouders dreigde met sancties. Hij heeft het z'n ouders nog steeds niet vergeven want indirect kun je hen zien als de mogelijk schuldige die hem tot tweemaal toe met liefdesverdriet hebben gelaten.
 
Idd,ga eropaf en blijf gewoon jezelf. Gewoon effe proberen je zinnen te verzetten en wat afstand nemen tot je ze terug tegenkomt. In mijn ogen heb je weinig verkeerd gedaan op dat feest,terwijl al die andere kerels er rond zaten te kwijlen heb je gewoon gedag gezegd,toch niet slecht? Gewoon cool blijven tot je een goed moment vind en dan eropaf stappen,ik zou nu ook niet te lang meer wachten eigenlijk.
 
Weet je trouwens zeker dat dit nog echt verliefdheid is? Het begint een beetje als een obsessie te klinken.

*lol* Komt op hetzelfde neer als even bedenkt dat verliefdheid een tijdelijke staat van ontoerekeningsvatbaarheid is. Komt volgens de heren wetenschappers aardig overeen met een psychose :D
 
ik heb zelf ook wel eens een tijdje achter een meisje aan gelopen, zonde van je tijd en domste wat je kan doen (op zelfmoordaanslagen na dan natuurlijk iedereen weet dat dat officieel het domste is in de internationale ignorante behelpingen top 100)

voor deze goede post eis ik karma.
 
ik heb zelf ook wel eens een tijdje achter een meisje aan gelopen, zonde van je tijd en domste wat je kan doen (op zelfmoordaanslagen na dan natuurlijk iedereen weet dat dat officieel het domste is in de internationale ignorante behelpingen top 100)

voor deze goede post eis ik karma.

haha jullie krijgen allemaal karma, maar ik kan nog niet geven;)
 
ohh daaaarom blijft dit topic maar door en door gaan :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:slet:
 
Dit lijkt op Smartie met z'n Edah meisje:D
 
Back
Naar boven