XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb niet alles gelezen, maar ik ken je gevoel bro.

Zoals ik 't lees ben je erg onzeker en dat is meteen het grootste probleem, want de meeste vrouwen houden niet van onzekere mannen! De onzekerheid die jij hebt tegenover haar zal ze aanvoelen en haar zelf misschien ook onzeker maken naar jou toe. Dat is vaak het vervelende als twee mensen elkaar eigenlijk wel leuk vinden, maar er niks aan doen. Ik herken je gevoel, dus ik ga niet op je inhakken over hoe je jezelf moet "vermannen" en schijt aan alles moet hebben. Het zit nou eenmaal in je persoonlijkheid en het is moeilijk om te veranderen, maar het kan wel natuurlijk.


Ik heb zelf in een soortgelijke situatie als jij gezeten. Helemaal verliefd zijn op iemand, wat bijna een obsessie gaat lijken. Je vraagt je af wat ze aan het doen is, waar ze is, etc. etc. Een hele irritante situatie, want zij spookt de hele tijd in je hoofd. Ik had dit ook met een meid, maar gelukkig is dat gevoel verdwenen naarmate ik in zag dat er toch niks van kwam. Wanneer ik eerst dacht dat het gevoel voor haar nooit zou verdwijnen, kijk ik er nu op terug hoe ik haar zó leuk heb kunnen vinden. Het is moeilijk om goede tips te geven ivm dit gevoel. Ik hoop iig voor je dat het nog wat gaat worden in de toekomst! :) Succes bro.
 
ten eerste: @spiertje. je zegt ''in onze cultuur kun je niet zomaar schijt hebben aan dit of dat" blijkbaar wel, jullie hebben schijt aan jezelf, je leeft andermans leven(dat van je ouders of allah)

verder wil ik mijzelf hier niet teveel over uitlaten, ik ben zelf geen moslim en heb ook geen ander geloof.


wat ik vind, als jij je geloof en ouders heel erg belangrijk vind, dan weet je wat je moet doen. als jij je eigen leven wil gaan leiden weet je ook wat je moet doen(met alle gevolgen van dien). met beide keuzes zul je veel kwijtraken, veel succes ermee. vind het echt moeilijk voor je.
 
Voor de mensen die het nog willen weten, het is allemaal voorbij. Een ander is ermee vandoor gegaan:( ben er kapot van, maar **** it.

hier mag een slotje op:o
 
Probleem opgelost. Zie je dat als je lang genoeg wacht het vanzelf allemaal wel goedkomt?
 
Voor de mensen die het nog willen weten, het is allemaal voorbij. Een ander is ermee vandoor gegaan:( ben er kapot van, maar **** it.

hier mag een slotje op:o

Jammer...
 
Neee geen relatie.
vrouwen kosten tijd
kan je beter gebruiken om te trainen
haha
 
Gewoon voor gaan !
Liefde kan mooi zijn ... Door niets of niemand in de weg laten leggen ..
Je zal er wss geen spijt van krijgen..

;) Success
 
Gewoon voor gaan !
Liefde kan mooi zijn ... Door niets of niemand in de weg laten leggen ..
Je zal er wss geen spijt van krijgen..

;) Success

wtf is dit voor een nutteloze bump?
 
Als je ouders je betrappen maak je het zogenaamd uit.. ja sorry pa en ma we stonden ineens te zoenen en tja nouja .. :o


Gewoon zeggen zoals Tom Boonen: "Het was precies of iemand anders dan ik ineens met haar stond te zoenen."
:D
 
Back
Naar boven