AndroidHealthClinic

Relatief simpele maaltijden voor een clean bulk en iemand die naar school/werk gaat?

Bezoekers in dit topic

Ik neem tijdens het bulken ook altijd 1 muffin per dag, kan je kopen bij Deen of Lidl ( vers van de Deen zijn ze 1.50 per 2 geloof ik ) zijn rond de 350 kcal vult niet en is super snel en makkelijk te eten.
Ik kan ook geen eten opwarmen of iets dus eet gewoon brood met kipfilet en kom aan het einde van de dag makkelijk aan mijn kcal ( rond de 4000 )
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Betreft dit alle bakjes, of alleen de bakjes met de deksel met sluiting?

Ik heb de goedkoopste altijd, dus zonder sluiting.
Nooit last van dat er iets lekt maar mij bij zit er ook eten in, geen vloeistoffen..
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Zijn deze bakjes lekvrij of...?

Heb ervaring met lekkende bakjes in mijn tas. Niet echt een aanrader haha!

Tevens ga ik binnekort ook maar eens beginnen met mealpreppen.
Heb deze en nog nooit last gehad van lekkende bakjes.
 
Zijn deze bakjes lekvrij of...?

Heb ervaring met lekkende bakjes in mijn tas. Niet echt een aanrader haha!

Tevens ga ik binnekort ook maar eens beginnen met mealpreppen.
Wat bedoel je met lekvrij?
1. Er lekt niets uit als ze heel blijven;

2. Ze gaan niet kapot als je tas te hard op te grond komt of er zware dingen op liggen.

Bij 1. heb je een bakje nodig dat goed sluit, eventueel met een plastic tas eromheen.

Bij 2. heb je een sterker bakje nodig dat je om het bakje bij 1. doet of dat goed sluit, eventueel met een plastic tas eromheen.

Succes!
 
Heb deze en nog nooit last gehad van lekkende bakjes.

Dan ga ik deze eens even aanschaffen bij mijn volgende bestelling!

Wat bedoel je met lekvrij?
1. Er lekt niets uit als ze heel blijven;

2. Ze gaan niet kapot als je tas te hard op te grond komt of er zware dingen op liggen.

Bij 1. heb je een bakje nodig dat goed sluit, eventueel met een plastic tas eromheen.

Bij 2. heb je een sterker bakje nodig dat je om het bakje bij 1. doet of dat goed sluit, eventueel met een plastic tas eromheen.

Succes!

Vaak doe ik de avond van te voren een bevroren maaltijd in een bakje. Dit zorgt ervoor dat er vocht ontstaat, zodra het eten ontdooit is in het bakje.

Dit wilt nog wel eens lekken, door niet goed afsluitende bakjes.

Gebruik momenteel bakjes van Tupperware, welke enigzins goed afsluiten. Zijn wel prijzig helaas, vandaar dat ik zoek naar goedkopere alternatieven.
 
Ik zelf neem volkoren broodjes pindakaas en eieren mee naar me werk. Ook eet ik popcorn op me werk en appel/banaan/snoeptomaten.
 
Back
Naar boven