Fitness Seller

Relatief veel incidenten op voetbalveld met allochtonen

Bezoekers in dit topic

Het was toch yasmine die beweerde dat het niet noodzakelijk om allochtonen zou gaan, ook al zijn in de grote steden meer conflicten

het bewijs yasmine met uw kak multi culti samenleving :haha: :haha:

Yasmine lult enkel zijn eigen straatje schoon. Tenminste, dat probeert hij en daarbij faalt hij altijd jammerlijk. Overigens ben IK dan altijd daar de schuldige van he. Binnen de kortste keren ben ik een racist, discrimineer ik of ben ik gewoon een lul. Yasmine, kom er maar innnnnnnn

Lol mensen die zeggen dat allochtonen bij het voetballen geen problemen veroorzaken zijn echt naïef. gaan altijd gezeik vroeger met wedstrijden.

Bij een normaal duel om de bal gaan ze al helemaal flippen. K.anker kaaskop dit en dan.

Precies. En dan maar roepen dat het allemaal wel meevalt. Want wij zijn gek zeg, donder toch op.

Je vergist je. De Poolse cultuur lijkt veel meer op de NL dan de Marokkaanse. Manieren en beleefdheid worden daar meer in de opvoeding behandeld dan hier nog. Waar Marokkanen agressief/temperamentvol (zoals ze het zelf graag zien) zijn en de NL'er direct kan zijn, is de Pool juist niet van de confrontatie.

De meeste criminaliteit komt ook het economisch veel minder presterende Bulgarije en Roemenie, maar begrijpelijk worden Oostblokkers over 1 kam geschoren.

Nou zal er vast wel een incident voorkomen met Polen, maar een structureel probleem zoals met de Mocro's zal het niet worden.

Heb zelf familie daar.

Hoe de Poolse cultuur in elkaar zit doet er eigenlijk nauwelijks toe. Polen zijn blank en daarom zal optreden tegen Polen NOOIT zo lang op zich laten wachten als tegen donkergekleurden. Die roepen namelijk al snel "racisme" en "discriminatie", en dat werkt voor blanken gewoon minder lekker. Niet eerlijk, wel realistisch.

Ik wacht weer op Yasmine die overal weer antwoorden op en vraagtekens bij heeft.

Ik heb toen een hele discussie gehd met hem want er was al een dergelijk rapport waaruit bleek dat in gebieden (west 1 en west 2) veel vaker geweld op het amateurveld was. Dit waren (heel apart) de gebieden met grote hoeveelheden allochtonen/allochtone voetballers.

Ik maakte toen de conclusie dat allochtonen vaker betrokken waren bij dit soort geweld maar volgens Yasmine mocht ik dat niet doen.

Wellicht is het gewoon praktijk kennis en komt Yasmine in hele andere gebieden en heeft daarom geen inzicht hoe het reilt en zeilt in steden als de mijne.

Zoals ik al zei probeert Yasmine gewoon zn straatje schoon te lullen. Een absoluut onhaalbare taak want hij wordt dagelijks door zn eigen vriendjes voor leugenaar gemaakt in elke grote nieuws outlet (krant, tv, internet etc). Zie topic start: QFT zou ik zeggen.
 
Ik las gister ook al dat ze willen veranderen dat als iemand een gele kaart krijgt hij daarna eerst 10min langs de kant moet gaan zitten voordat hij het spel in mag.

Ja hoor we gaan de spelregels van een spel dat al ik weet niet hoe lang bestaat aanpassen omdat een paar kopschoppers zich niet kunnen inhouden.

En nu zijn ze ook al zielig omdat ze mishandelt worden thuis maar nee hoor het probleem ligt niet bij de ouders maar hoe wij met ze omgaan. Kortom we moeten ons nog meer aanpassen.

En die plaat voor Yasmine zijn kop is dikker dan de dikste kluisdeur, niets mis met het opnemen voor je eigen ras maar je moet wel rieeel blijven.
 
Yasmine zelf heeft overigens nog geen woord hier gezegd, lol
 
Je vergist je. De Poolse cultuur lijkt veel meer op de NL dan de Marokkaanse. Manieren en beleefdheid worden daar meer in de opvoeding behandeld dan hier nog. Waar Marokkanen agressief/temperamentvol (zoals ze het zelf graag zien) zijn en de NL'er direct kan zijn, is de Pool juist niet van de confrontatie.

De meeste criminaliteit komt ook het economisch veel minder presterende Bulgarije en Roemenie, maar begrijpelijk worden Oostblokkers over 1 kam geschoren.

Nou zal er vast wel een incident voorkomen met Polen, maar een structureel probleem zoals met de Mocro's zal het niet worden.

Heb zelf familie daar.

Het hooliganisme in Polen staat bekend als ergste van Europa. Qua criminaliteitscijfers liggen Roemenie en Polen nek aan nek in Amsterdam. Daarachter pas Bulgarije en Litouwen. Zo lang ze werk hebben is het goed. Staan ze op straat willen ze Nederland niet verlaten, dus moeten ze andere inkomsten genereren. En dan gaat het relatief vaak mis.
 
Had tbeest niet een eigen topic, waar die in zijn eentje tegen de klaagmuur kon razen?
 
Het hooliganisme in Polen staat bekend als ergste van Europa. Qua criminaliteitscijfers liggen Roemenie en Polen nek aan nek in Amsterdam. Daarachter pas Bulgarije en Litouwen. Zo lang ze werk hebben is het goed. Staan ze op straat willen ze Nederland niet verlaten, dus moeten ze andere inkomsten genereren. En dan gaat het relatief vaak mis.

Op de criminaliteitscijfers zit ik er dan naast, had dit niet verwacht. Maar ik blijf er bij dat het geen ruziezoekers/herrieschoppers zijn. Prima volk de Polen.
 
Op de criminaliteitscijfers zit ik er dan naast, had dit niet verwacht. Maar ik blijf er bij dat het geen ruziezoekers/herrieschoppers zijn. Prima volk de Polen.

toch hebben jullie beide wel een beetje gelijk hoor. Ik kwam vrij regelmatig in polen en de mensen daar zijn zeer beleefd en vriendelijk. De Jongeren die bijvoorbeeld crimineel zijn of van knokken houden zijn er echter ook flink veel. En het verschil is dat deze jongens echt spijkerhard en niet snel bang zijn. Regelmatig massale vechtpartijen gezien tussen groepen "Gorilla's".
 
Polen zijn inderdaad geen mietjes, daar zullen ze niet moeten afkomen met sharia4poland :o
 
Komt omdat ze over het algemeen in die culturen ons alleen maar zien als mindere mensen (waar je wel lekker geld kunt halen.)
En we laten ons ook altijd in onze reet naaien door die gasten omdat niemand opstaat.
Ze houden er bovendien niet van als je zegt dat ze ongelijk hebben want ze doen nooooooit wat fout.
En dan kom jij dat als Nederlander ff vertellen.

Gewoon terug naar eigen land als je overlast veroorzaakt, ongeacht hoe lang je hier woont.
Gedraagt er 1 zich verkeerd, meteen het hele gezin mee terug sturen, dan zorgen ze wel dat ze elkaar een beetje in de gaten houden want het leven is hier veel te goed voor ze.
Vind het sowieso al fout dat er nationaliteitgebonden voetbalclubs of w/e zijn.
Positieve discriminatie bestaat niet.
 
Natuurlijk bestaat positieve discriminatie wel. Bij alles waarbij die gasten hun zin niet krijgen of dat ze zich aangevallen voelen roepen ze dat het discriminatie is. Zo proberen ze vaak met dingen weg te komen. Waarmee een autochtoon bijvoorbeeld niet wegkomt.
 
Ja dat gebeurd, vaak..........
 
Ik denk dat vele Marokkanen in België en Nederland met een identiteitscrisis zitten. Ze groeien op in een land waar ze zich niet gewenst voelen en waar ze het gevoel hebben dat een vervloekt volk van apen en varkens beslist over hun. Ze hebben een afkeer van het Westen en dat versterkt hun band met de moslimbroeders

En ik lieg trouwens niet als ik zeg dat er toch een behoorlijk deel Nederlandse mocro's hoopt dat Nederland financieel instort (op het marokko forum zie ik toch vaak optimisme als ze vertellen dat de Europese economie inkrimpt, zijn wel pubers natuurlijk maar het zegt toch veel over wat leeft in die gemeenschap)

En kinderen nemen vaak de gedachten van ouders over
 
Back
Naar boven