MuscleMeat

Relatieplanet Singles Party (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga komende vrijdag, er zijn als het goed is nog kaarten... ;)
 
schijnt wel tof te zijn. ik zou weleens willen gaan. lijkt me wel leuk. ik wil alleen niet alleen :D
 
hehe, dat is nu juist wel de bedoeling..........eigenlijk.....!! :p ;)

Ik neem m'n broer mee, alleen durf ik ook niet echt hoor..:o
 
Lijkt me een leuk feest, ik zal eens vragen of mijn vriendin zin heeft om te gaan.
:D
 
Ik ben er waarschijnlijk ook, wel aan het werk en NIET BESCHIKBAAR! :)

Schijnt wel een leuk feest te zijn!

idd jullie hebben het gehoord hé :mad:

:kiss: aimee :kiss: xxxxxxxxxx
 
Hahaha... je blijft er vertrouwen in hebben he? :D
 
dat zal wel wezen zoals ze hier zeggen

I love two things
flowers and you.
Flowers for one day
you for ever.

:heart:
 
Aaah... wat LIEF! :)

:aai:
 
Damn, wat een grote en mooie feestlokatie is dat Claus Partycenter zeg..!!:eek:

Ik heb me opperbest vermaakt, heb her en der wat staan babbelen met mooie en leuke vrouwen en verder de kat uit de boom gekeken. Ook ben ik zeer verassende bekenden tegengekomen, in het bijzonder wel een meisje van mijn oude sportschool in Hilversum. Misschien zit ze ook wel hier op het forum.. ;)

Je had de grote feestzaal waar een leuke band speelden en afgewisseld werd met jaren 80 en 90 dansmuziek waarop al flink werd gedanst. Een Salsa zaal, een house-zaal waar een DJ echt super Trance (a la Tiësto's Magik) draaide en wat kleinere kroegzaaltjes waar je rustig kon lullen. Ook een gigantische cosmic bowlingbaan waar je gewoon gratis kon bowlen. Gratis parkeren en dus een vol huis met overwegend redelijk jonge mensen, tussen de 25 en 40 jaar met natuurlijk ook her en der wat oudere gasten nog.

Ik ga er zeker nog een keer heen, het is sowieso een prima uitgaansgelegenheid! :D
 
maar....niet gedoet dus? :cool:
 
shame on you.. een enorme feestgelegenheid met bloedgeile zaadvragende jonge hertjes en jij naait er niet 1.. eigenlijk moet je gestraft worden
 
Ik heb gisteren op de Eden Rave een en ander goedgemaakt, telt dat nog...? ;) :D


En jonge zaadvragende hertjes..? Mwah, er liep wel wát tussen maar dat was al in gesprek of iets dergelijks. Daarnaast val ik niet zo op jong, maar de vrouwen waarmee ik wel heb staan lullen leken van veraf best lekker......van dichtbij bleken vadertje tijd en moeder natuur al danig aan de slag geweest op deze potentiële slachtoffers. Sommigen hadden rimpels waarin een hele rivier zou kunnen stromen..? :eek:

Dan uiteraard wel wat jongers, zoals gisteren een geweldig moppie van 24! :heart:
 
Moppie Moppie Moppie........................
 
Damn, wat een grote en mooie feestlokatie is dat Claus Partycenter zeg..!!:eek:

in het bijzonder wel een meisje van mijn oude sportschool in Hilversum. Misschien zit ze ook wel hier op het forum.. ;)


Ik ga er zeker nog een keer heen, het is sowieso een prima uitgaansgelegenheid! :D

Trainde jij ook bij van Helemond?
 
Ja, tot ongeveer een jaar geleden liep ik daar rond. Ik ben van Hilversum naar Amsterdam verhuisd en dus weg bij Van Hellemond.. ;)
 
Back
Naar boven