MuscleMeat

Relax XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Na een uitermate goed chatgesprek met een medewerker van XXL Nutrition heb ik zojuist Relax besteld, omdat dit zal zorgen voor een diepere slaap en een verhoging van het HGH:

Relax

Ik ga er morgenavond mee beginnen en laat jullie dan weten wat mijn bevindingen zijn :)
 
Volg! Was hier ook wel benieuwd naar.
 
Deze volg ik ook even, ook interesse!
 
Je slaap er dieper door waar phenibut zeker aan meehelpt. Gebruik het heel af en toe wanneer ik denk het nodig te hebben.

Niet te vaak gebruiken ivm tolerantie opbouwen van bepaalde ingrediënten.

Ook wel eens gebruikt bij stressvolle momenten, het doet wel iets maar is geen wondermiddel.
 
Wellicht ga ik het ook testen marina1975 en jij Marina een paar samples proberen?
 
Cbd olie dan?
Heb ik 2 weken geprobeerd.. toen was het op... Maar werkte niet. Maar schijnt dat je dat echt langer moet proberen.
Dus die ga ik mogelijk nog een keer proberen... even op aanbieding wachten :D
 
Heb ik 2 weken geprobeerd.. toen was het op... Maar werkte niet. Maar schijnt dat je dat echt langer moet proberen.
Dus die ga ik mogelijk nog een keer proberen... even op aanbieding wachten :D

Ik denk ook inderdaad beter 1-2 mnd...:)

Had je de lichte variant?
 
Mijn vriendin heeft het gebruikt tijdens afstudeer stress. Ze was er positief over. Details weet ik niet meer, maar potje is leeg dus dat zal wel goed zitten.
 
Helaas bezorger gemist vandaag, dus nog een een dagje geduld en morgenavond maar mee beginnen ;)
 
Niemand die zegt dat dit gewoon geldverspilling is?
 
Nee niemand...doe jij het maar ...
 
Dan bij deze: geldverspilling.
 
Lekker duidelijk, lekker lang ook.....onderbouw jouw mening is dan?!?

Waarom trek jij een product van een topbedrijf XXL Nutrition in twijfel????

Omdat het allemaal om geld gaat. Er zijn maar een paar producten dat werkt. Dat is whey en creatine. De rest is geldverspilling.
 
Back
Naar boven