XXL Nutrition

Shocking News Reminder voor alle dames (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan hoop ik dat mijn coach weet wat hij doet..t zijn wel heftige dingen, je raakt zo aardig wat kg’s kwijt in 1 dag

Als je begrijpt waar Kalium belangrijk voor is, dan zit je niet zo in over je gains, maar eerder over de functie van alle spieren in je lijf, waarvan de belangrijkste je hart en je longfunctie.
 
Heftig... maar gelukkig heeft ze het overleeft...

Er zijn ook mensen bij die heel ver gaan en hun gezondheid volledig op het spel zetten. Het lijkt wel bij de sport te horen zoals het soms overkomt.
Maar in mijn ogen is gezondheid nog altijd het allerbelangrijkste... zelfs als dit betekend dat je je sport op moet geven....
 
Die diuretica en vochtinname gaan veel coaches ook volledig aardappel mee. Ik vind het nog wel een klein wonder dat het niet vaker fout gaat.
 
Die diuretica en vochtinname gaan veel coaches ook volledig aardappel mee. Ik vind het nog wel een klein wonder dat het niet vaker fout gaat.
Zo te zien op fb is t al vaker mis gegaan.
Meende ook eens dat bahar (redwarroir) womens physique in het ziekenhuis beland is jaar of 2 terug.

Ongelooflijk dat men zo met hun leven wil spelen en je ook zoals jij aangeeft coaches hebt die maar wat doen en mensen in gevaar brengen. Al moet je zelf ook blijven nadenken en afvragen waarom je iets doet/neemt.
 
Ongelooflijk dat men zo met hun leven wil spelen en je ook zoals jij aangeeft coaches hebt die maar wat doen en mensen in gevaar brengen. Al moet je zelf ook blijven nadenken en afvragen waarom je iets doet/neemt.

Eens, maar ik heb nou niet het idee dat de bb-wereld een omgeving is, waar zich veel kritische denkers begeven :p
 
Ik ben uiteraard blij dat ze het overleefd heeft.
Wat me stoort aan haar relaars: Dank u god, dank u lieve mensen rond me.
Met alleen die lieve mensen en haar imaginair vriendje erbij was ze zo dood als een pier geweest moest er het competent medisch personeel (verpleging ertsen, ...) niet geweest zijn. Maar dank u beste dokters en verpleging ... ho maar!
 
Ik ben uiteraard blij dat ze het overleefd heeft.
Wat me stoort aan haar relaars: Dank u god, dank u lieve mensen rond me.
Met alleen die lieve mensen en haar imaginair vriendje erbij was ze zo dood als een pier geweest moest er het competent medisch personeel (verpleging ertsen, ...) niet geweest zijn. Maar dank u beste dokters en verpleging ... ho maar!

Die trend zie ik sowieso veel in het ziekenhuis. Mensen die God bedanken voor het beter maken of familie die er van overtuigd is dat hun vader of moeder of whatever beter is geworden omdat het zo'n bikkel is. Ligt niet aan onze beademingsmachine, antibiotica en kundige zorg.
 
Als die God hun dan beter kan maken en ze daar zo blij om zijn, waarom zijn ze dan niet kwaad dat hij hen zo ziek gemaakt heeft of het niet gewoon voorkomen heeft dat ze zo ziek werden? Maar dat hoor of lees je nooit. "God, die vuile kootzak, heeft me eerst in een ziekenhuis doen belanden en me daar voor dood achtergelaten voordat hij het nodig vond om iets aan mijn ziekte te doen. Die gore eikel!!" Nog nooit gelezen van zo iemand.
 
Die trend zie ik sowieso veel in het ziekenhuis. Mensen die God bedanken voor het beter maken of familie die er van overtuigd is dat hun vader of moeder of whatever beter is geworden omdat het zo'n bikkel is. Ligt niet aan onze beademingsmachine, antibiotica en kundige zorg.
Komt door de tv.

In Amerika kan namelijk alleen God voor genezing zorgen.
 
Komt door de tv.

In Amerika kan namelijk alleen God voor genezing zorgen.

...wie moet je ook anders helpen als je geen ziektekostenverzekering hebt
 
serieuze en levensbedreigende gezondheidsklachten krijgen.

In het bijzonder hartritmestoornissen (met een mogelijke hartstilstand tot gevolg)...

Ben redelijk groen hier op het forum :D maar lees zo nu en dan eens wat. Ben echt verbaasd wat er aan middelen gebruikt wordt "voor de lol" ... .
 
Heel heftig was het. Van dichtbij meegemaakt. Schrik zat er even goed in. Gelukkig gaat het goed met haar!
 
Goed dat dit gedeeld wordt... zie echt een trend tegenwoordig dat er veel naar middeltjes gegrepen wordt.
 
Waar sommige mensen vechten voor hun leven helpen andere hun eigen leven naar de kloten om vervolgens opeens het licht te zien. En voor wat doe je het? 25 secs.
 
Waar sommige mensen vechten voor hun leven helpen andere hun eigen leven naar de kloten om vervolgens opeens het licht te zien. En voor wat doe je het? 25 secs.
Vergeet het plastic bekertje niet als je top 3 plaatst:cool:
 
Je doet het puur voor de uitdaging, de doelen die je jezelf hebt gesteld te behalen. De deadline is gewoon die wedstrijddag op het podium. Heeft denk ik niet zo zeer met het podium zelf te maken en die paar seconden. Waarom beklimmen sommigen de Mount Everest of een andere berg waar zoveel % niet levend terug komt? Om op de top een foto te schieten en weer terug te gaan. ???
 
Je doet het puur voor de uitdaging, de doelen die je jezelf hebt gesteld te behalen. De deadline is gewoon die wedstrijddag op het podium. Heeft denk ik niet zo zeer met het podium zelf te maken en die paar seconden. Waarom beklimmen sommigen de Mount Everest of een andere berg waar zoveel % niet levend terug komt? Om op de top een foto te schieten en weer terug te gaan. ???
Als je het voor jezelf doet, waarom wil je dan een bevestiging van een jury?
 
Omdat het er nou eenmaal bij hoort.
Als je het voor jezelf doet ga je niet op een podium staan om je te meten met anderen voor een jury.
Maar ik snap niet wat er zo erg is aan het "pronken" met je mooie lichaam. Absoluut niks mis mee.

Je eigen leven in gevaar brengen: dat is wat er mis is.
En als gediplomeerd medisch personeel je leven dan redt, iedereen (inclusief en vooral imaginaire vriendjes) behalve dat medisch personeel gaan bedanken. Dat is ook wat er mis is.
 
Back
Naar boven