MuscleMeat

Replica Pistool

Bezoekers in dit topic

officieel vallen alle replica's sinds kort in Nederland onder de wet wapens en munitie. Dus dat wordt dan officieel een strafrechtelijke vervolging. De rechter kan dan een maximum straf uitspreken van 2 jaar gevangenisstraf.
 
Echter in de praktijk zal de dieder je meestal slechts een afstandverklaring laten tekenen.
 
nasty^PhysIc zei:
Heb al eerder 2 van die dingen opgehaald uit duitsland. Had toen een Colt.9mm en een Clock.

Paar dozen patronen mee etc, ik heb die dingen toen verkocht omdat ik de heledag aan het denken was : Ohoo, wat nou als ik wordt gepakt'' Ik heb ze toen gauw door verkocht maar zou er nu graag wel weer een paar willen hebben. Ze kosten Ongv €150 ( handpistolen) Je heb ook wel Uzi's Revolvers, Ak-47 etc.. maar die een stukje duurder, je kan ze zo ophalen in duitsland bij een wapenwinkel! :D

Ik heb een browning thuis liggen, lache man. je kan die dingen trouwens ook gewoon in poppel halen, zelfde prijs,, alleen ak-47's hebben ze daar niet. waar haal jij die zooi, en hoe duur zijn die ak-47's ?
 
Ik wil ook wel een AK47. En dan een echte, geen replica geen Chinese namaak. Gewoon een echte met echte 7,62mm munitie. Zo één dus: http://world.guns.ru/assault/as01-e.htm
Probleem is alleen dat ik ook met zo’n ding wil schieten en dan kan je er donder op zeggen dat je gepakt wordt…… Hoewel alleen voor decoratieve doeleinden is ook wel leuk.
 
Lauw zei:
Ik wil ook wel een AK47. En dan een echte, geen replica geen Chinese namaak. Gewoon een echte met echte 7,62mm munitie. Zo één dus: http://world.guns.ru/assault/as01-e.htm
Probleem is alleen dat ik ook met zo’n ding wil schieten en dan kan je er donder op zeggen dat je gepakt wordt…… Hoewel alleen voor decoratieve doeleinden is ook wel leuk.

bij een schietvereniging gaan. na een jaar krijg je je wapenvergunning, en mag je dus een ak hebben en schieten !!
 
Nee dat wordt me op een gegeven moment te saai. In het begin is het allemaal super spectaculair, de klap het vuur etc etc. Maar dat went vanzelf. Schieten is toch een pure concentratie sport. Net zoiets als darten maar dan iets gevaarlijker.
Schiten zou voor mij meer een manier zijn om mijn destructieve behoefte’s te bevredigen. Oftewel: lekker dingen kapot schieten zoals televisie’s wasmachine’s auto’s en kleine kinderen.
:eek!:
 
Hehe, Lauw voelt zich aangetrokken tot het gevaarlijke leven. :p
 
Back
Naar boven