XXL Nutrition

replica voetbalshirts

Bezoekers in dit topic

Heb een Ajax shirt besteld via DHGate.
3,5 week geleden besteld, gister binnen. Alles staat erop, ik kan hem niet van echt onderscheiden.
En dat voor 15 euro. Mn dochter is er superblij mee.
 
Ik zit inmiddels bijna 5 weken te wachten maar nog steeds niets binnen
paar weken geleden ook het thuis, uit en 3de shirt van real besteld en die staan ook op verzonden
vorige week toen de transfer doorging ook meteen het gele shirt van psg besteld met neymar erop.
ach alles bij elkaar kosten 5 shirtjes mij volgens mij nog geen €75 bij elkaar, daar heb je niet 1 echte voor:o Even afwachten dus
 
Net ook maar ff shirtje en broekje voor mijn zoon besteld. Het uit shirt van Ajax. Ben benieuwd, ik heb hier ook nog een originele liggen, eens kijken hoe de kwaliteit is.
 
Dhgate zou er goed aan doen om hier te adverteren haha
 
Ga die van dortmund denk ik halen. Vind die ook altijd erg tof
 
Ik zit inmiddels bijna 5 weken te wachten maar nog steeds niets binnen
paar weken geleden ook het thuis, uit en 3de shirt van real besteld en die staan ook op verzonden
vorige week toen de transfer doorging ook meteen het gele shirt van psg besteld met neymar erop.
ach alles bij elkaar kosten 5 shirtjes mij volgens mij nog geen €75 bij elkaar, daar heb je niet 1 echte voor:o Even afwachten dus
en we gaan inmiddels week 6 in.. ze mogen nu toch wel een keer geleverd worden.

Ga die van dortmund denk ik halen. Vind die ook altijd erg tof
Dortmund weet ik niet of dat wel zo slim is, puma heeft strakke shirtjes en weet niet of dat wel zo goed is nagemaakt maar als dat je niet zoveel uitmaakt gewoon bestellen haha
 
Eerste pakketje binnen, het 3e shirt van Real. Ziet er precies hetzelfde uit en zit perfect:).
 
Ik heb vandaag ook het (uit) kindertenue van Ajax binnen gekregen. Vorige week besteld. Bizar hoe mooi het is.
 
Ik heb vandaag ook het (uit) kindertenue van Ajax binnen gekregen. Vorige week besteld. Bizar hoe mooi het is.
Jep, en dat voor nog geen €15. Je bent gek als je de normale shirtjes koopt
 
Van Feyenoord toch maar weer een echte gehaald om toch mn cluppie te steunen. Maar voor het trainen is het ideaal om een vracht van die chinese shirts te halen. Zit prima en voor een leuke prijs! Hebben jullie ook met bedrukking? Zo ja, hoe is die?
 
Van Feyenoord toch maar weer een echte gehaald om toch mn cluppie te steunen. Maar voor het trainen is het ideaal om een vracht van die chinese shirts te halen. Zit prima en voor een leuke prijs! Hebben jullie ook met bedrukking? Zo ja, hoe is die?

Bedrukking is perfect. Ik heb ook originele voor mijzelf en mijn zoon, maar niet van echt te onderscheiden.
 
Bedrukking was gewoon zoals het origineel hoort en zat er goed op
 
Gisteren ook nog maar een oranje kids tenue besteld en nog wat andere (normale) shirts voor papa :p.
 
Psv shirt nog steeds niet binnen na 2 maanden, had hem deze week wel verwacht aangezien hij de 14e ook echt is verstuurd vanuit daar. Nog steeds dus maar 1 van de 5 shirts binnen???
 
Vraagje: Staat de sponsor nooit mee op de tenue of vaak ook wel en is het een kwestie van geluk hebben?:)
 
Volgens mij wat ik ervan heb begrepen is dat ze bijv adidas niet op de foto mogen hebben, dus hebben ze het shirt zonder sponsor op de foto staan. Uiteindelijk wordt het shirt wel met sponsor geleverd. Het beste kun je even in de reviews kijken of mensen een foto van het shirt erbij hebben gezet. Heb je misschien een linkje?
 
Volgens mij wat ik ervan heb begrepen is dat ze bijv adidas niet op de foto mogen hebben, dus hebben ze het shirt zonder sponsor op de foto staan. Uiteindelijk wordt het shirt wel met sponsor geleverd. Het beste kun je even in de reviews kijken of mensen een foto van het shirt erbij hebben gezet. Heb je misschien een linkje?
Die van de reviews was een goede tip, stond inderdaad een foto met logo inbegrepen, bedankt! :)
Enorm benieuwd naar de kwaliteit!
 
Als zo'n shirtje iets meer dan een jaar mee kan ben ik allang tevreden, ik draag het ook maar 1x tijdens sporten en heel soms vrije tijd en dan meteen de was in.
 
Nu eentje van real madrid. Maatje l zit me normaal prima, maar deze is nogal strak haha. Maar dragen tijdens legday dan. Verder ziet het er top uit
 
Ik heb er ook eentje van Madrid, had achteraf in de reviews gelezen dat deze kleiner vallen.
Toch maar even vragen of ik de maat nog kan aanpassen :)
 
Back
Naar boven