XXL Nutrition

replica voetbalshirts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik kocht mijn voetbalshirts altijd in turkije of ik liet ze meenemen door iemand die ernaartoe ging maar nu gaat er dus niemand naar turkije dit jaar die ik ken. Ik vind het zonde om 5 shirts a €70 per stuk te kopen dus vandaar dat ik ze daar haal aangezien ik ze toch maar 1 jaar draag. Nu zoek ik dus een site die goede replica's verkoopt voor een mooi prijsje
 
Aliexpress.com als je geen waarde hecht aan kwaliteit. Gewoon paar shirts bestellen kom je de zomer wel door.
 
ioffer.com, aliexpress.com, marktplaats van mensen die neppe kleding verkoopt.
 
Aliexpress.com als je geen waarde hecht aan kwaliteit. Gewoon paar shirts bestellen kom je de zomer wel door.
Ik koop meestal 5 voetbalshirtjes in Turkije en die zien er na een jaar nog netjes uit en precies hetzelfde als de echte en dat kost me dan 40 a 50 euro in totaal, dat is beter dan €80 per stuk ofzo aangezien het toch maar voor een jaartje is. Ze moeten er dus wel echt uitzien maar ik kijk tegen de tijd dat de nieuwe shirts uitkomen wel even rond op het internet dan.
 
Dhgate is ook heel goed! Alleen geen ideal mogelijkheid
 
Thanks! Net een psv shirt besteld, ben wel benieuwd of dat was is voor €15 haha.. en betaald met ideal:thumbup:
 
Thanks! Net een psv shirt besteld, ben wel benieuwd of dat was is voor €15 haha.. en betaald met ideal:thumbup:

Echt? Bij dhgate? Dan maar even een Feyenoordshirt scoren
 
Jep op de site die je doorgaf, als ik de foto zie is de kwaliteit wel goed en heb net zoals met turkije shirtjes maat L, komt pas eind juli binnen
 
Jep op de site die je doorgaf, als ik de foto zie is de kwaliteit wel goed en heb net zoals met turkije shirtjes maat L, komt pas eind juli binnen

Oke tof! Ja, ze zijn ook wel goed hoor! Maten van me hebben ze ook. Dat is het kutte eraan ja, maar voor een officiele betaal je nu al 90 euro, terwijl het de bedoeling is dat ik er zo snel mogelijk uitgroei haha. Ook maar een L bestellen
 
Besteld! 13 euro nieuwe shirtje, geen geld
 
Laat ff weten hoe het shirt is. Ik ben nog op zoek naar shirtje voor mijn zoon.

Komt goed! Zal foto posten. Kan wel even duren altijd hoor qua transport
 
Ik laat ook wel even wat weten als hij binnen is, is idd geen geld en 90 voor een shirt voor 1 seizoen vind ik iets teveel van het goede als ik er ieder jaar 5 koop haha
 
Ik vind 90,- ook echt te gek voor woorden. Ik heb zelf wel originele, maar zoek de echte goede imitatie. Spul wordt ook allemaal in China gemaakt, dus kopietje maken lijkt me niet zo moeilijk :)
 
Ik heb tijdje terug aantal shirts via Aliexpress besteld, zien er prima uit voor replica shirtjes. Ajax shirts koop ik wel altijd gewoon origineel (al kost dat me 90 euro of meer) :|
 
Thanks! Net een psv shirt besteld, ben wel benieuwd of dat was is voor €15 haha.. en betaald met ideal:thumbup:
Gisteren melding gekregen dat het is verzonden, 7 juli besteld en mag blij zijn als hij eind augustus er is denk ik:o
 
Ik heb tijdje terug aantal shirts via Aliexpress besteld, zien er prima uit voor replica shirtjes. Ajax shirts koop ik wel altijd gewoon origineel (al kost dat me 90 euro of meer) :|

Perry sport heeft soms ook wel chille aanbiedingen. Zijn dan wel ouwe shirts maar ik vind dat niet erg.
 
Heb mijne nu in huis! Helaas zonder sponsor haha, al vind ik die waardeloos. Shirt ziet er prima uit maar je moet wel ff goed kijken voor je het bestelt. Adidas logo staat er sws vaak niet op (foto op webshop) maar wel gewoon op het daadwerkelijke shirt
 
Zal keer fotootje maken
 
Back
Naar boven