MuscleMeat

Reportage, anabolica: vanavond ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Voor de belgen, en de anderen die VTM kunnen pakken,
Vanavond om 22u is er een reportage over anabolica... de gebruikers en de dealer.
Het programma heet telefacts
 
Hoop dat wij het op tv hebben.
 
Stond ook in de krant vandaag, 'Frank' spuit zich kapot. Maar hij ziet er kleiner uit als iemand die 3 jaar deftig naturel traint...
Den amateur.
 
Ik heb daarnet de reportage gezien... Azo een klein, mager, zwak belachelijk ventje!!! En die beentjes... daar traint hij volgens mij niet op. Hahahaha. De mager kip.
 
Ook net gezien..was wel leuke reportage, Belgie schijnt de bakermat te zijn van de as handel. 0.5 ton onderschept van de 10 ton wereldwijd.

Ik vond die ene kerel trouwens niet erg groot voor wat ie allemaal al gekuurd had, ben zelf als naturel stukje groter!
 
Wat een vertekend beeld, typisch VTM om als voorbeeld zo een simpele kerel te nemen. Ik ben 1.83 en weeg dan misschien maar 59 kg, maar mijn spierdefinitie...daar kan die kerel nog wel een puntje aan zuigen... mietje dat ie is!!! Ik blijf lekker nog naturel voorttrainen, eerst zien wat ik zo kan bereiken.
 
En dan zijn vriendin, die last heeft van zijn agressie buien...das pas zielig!
 
hehe...binnenkort begint zij ook te trainen, stel je voor. Steekt ze die kerel los voorbij.
lol :roflol:
 
Originally posted by admin
Ook net gezien..was wel leuke reportage, Belgie schijnt de bakermat te zijn van de as handel. 0.5 ton onderschept van de 10 ton wereldwijd.

Ik vond die ene kerel trouwens niet erg groot voor wat ie allemaal al gekuurd had, ben zelf als naturel stukje groter!

103 dacht ik dat ie zei, voor 1m88. Dat doe je zeker naturel.
 
Originally posted by admin
En dan zijn vriendin, die last heeft van zijn agressie buien...das pas zielig!

Wat denkt die dan in godsnaam. Als die kerel aggressief is dan blijf je daar toch niet bij. En 5x coïtus op een dag ? Meeste mensen waarmee ik train zien hun vriendin het grootste deel van de week niet eens. Als je het mij vraagt gebruikt die wimp zijn aas als een excuus voor alles en nog wat.

Een ding weet ik zeker, Als dat alles is wat je weegt, dan vertel je toch niet dat je AAS gebruikt ?
 
Originally posted by Big Cat


103 dacht ik dat ie zei, voor 1m88. Dat doe je zeker naturel.

Ben 1.86 en 101 kg.. dus dat doe je zeker natural.. en zo groot ben je dan nog niet eens..

Beetje zonde om daarvoor de AS in je lichaam te zetten
 
Nu ja, als ie verder doet zoals ie bezig is, zonder er iets over te weten te komen en er maar op los te spuiten, heeft het toch een voordeel : hij zal alleszins geen nageslacht hebben. Weer een idioot minder op de wereld.
 
Originally posted by Big Cat
Nu ja, als ie verder doet zoals ie bezig is, zonder er iets over te weten te komen en er maar op los te spuiten, heeft het toch een voordeel : hij zal alleszins geen nageslacht hebben. Weer een idioot minder op de wereld.


Ooohhh en zijn tenger (lees bang)vrouwtje wou zo graag een babytje:scared:
 
wanne loser was da!!! Ik weeg zelf 93 bij een lengte van 1.80 en heb wel eens iets gebruikt maar lang niet zoveel als dat hij beweerde te gebruiken. Dat ie eerst maar eens leert eten en trainen!!! Hij trainde met pussygewichtjes en dronk cola bij zijn maaltijden?!? Oh my god!!! Niet representatief en een aanfluiting voor onze sport! Door zo een typetjes wordt alles kapotgemaakt!

Greetz, Luca
 
Ik denk dat het opgezet spel was van VTM,een toneelspeler dat ze hebben ingehuurd om toch maar een reportage te kunnen maken en wa meer kijkcijfers te halen ocharme:barf:

Trouwens wie zou dat nu zo open en bloot rechtstreeks voor de camera (aan die 20 kijkers van vtm) zeggen dat hij/zij aan de AS zit...???!!!!!
 
Snap ook niet datie niet anoniem bleef...maar ja hij ziet waarschijnlijk zelf niet in wat voor loser hij is.
 
ik ken (KEN) er ook een paar die wild die troep erin spuiten. 1 daarvan kon op ze 18e geen pik omhoog krijgen en paar jaar later kwam ik em tegen en had ie net een operatie aan ze tepels ofzo gehad. en die was echt niet groot die kerel. toch zonde
 
Ik ken er ook zo 1. Die traint 3 wkn (ja eerlijk waar). En begint met een kuurtje, testo, deca en Dbol. whohohoh. Ik kwam hem na een maandje weer tegen op het strand, geen borstkas, ietje armen derbij, vedder nada, nul, noppes..... Na verloop van tijd hoor ik dat ie om zijn spuiten op te maken de dosis test eff klakkeloos verdubbelt. Zijn winst in die 8 wkn, 6 kilo's?.... Is niet veel voor zo'n kuur toch?! Aan de andere kant ook weer vrij veel als je nagaat dat meneer vanaf donderavond tot maandagochtend nonstop doorgaat, en zich aan diverse recreatieve harddrugs en grote hoeveelheden alcohol vergrijpt... (1e keer gbh, op donderdag, de rest van het weekend er nog 15 bij :(.

Drukt een lullige 50kg met moeite 8x bankdrukken ja......:rolleyes:

Heel erg sneu allemaal, maar het is zijn eigen lichaam. Had trouwens een enorm waterhoofd, hele dorp maakte er gein over. En onnatuurlijke (steenpuisten) in zijn nek....

'effe snel breed worden' eist dan z'n tol.....
 
Back
Naar boven