MuscleMeat

reportage vanavond AAS in belgië

Bezoekers in dit topic

Dat stukje erbij is alvast weer meer van hetzelfde

Dinsdag 10 maart - Niet alleen voor meisjes maar ook voor jongemannen is het tegenwoordig ok om aan het uiterlijk te werken. Ze stomen zich klaar voor het zomerseizoen, want zeker in deze wereld van de selfies, moeten ze er zo perfect mogelijk uitzien. En ze gaan daar bijzonder ver in. Stevige trainingsschema's om elke spier mooi naar de oppervlakte te krijgen, strakke eetschema’s om geen gram vet bij te komen. Maar meer en meer jongemannen zijn zelfs bereid om verboden middelen te nemen, alleen maar voor het uiterlijk. Dinsdag in Telefacts een spraakmakende reportage.

Verboden middelen! En alleen maar voor het uiterlijk! Hoe is het mogelijk zeg, waar zijn we mee bezig?
 
Hier kwam tocb paar weken geleden iemand vragen voor te interviewen, zou dat voor dit geweest zijn?
 
Haha verdomme.. Bij het lezen van die Quote van Big T, hoor ik jambers het oplezen :o
 
Is voor bejaarden gemaakt wss
 
Haha verdomme.. Bij het lezen van die Quote van Big T, hoor ik jambers het oplezen :o
Man man wat mis ik Jambers op TV! Ik wil Jambers terug verdomme! :treuren:
"Doordeweeks werkt Johan als normale fabrieksarbeider en in het weekend trekt hij een jurk aan en gaat hij door het leven als Johanna." :D
 
Kreeg een jaar geleden ook bericht van NP3Onderzoekt hier op dit forum voor dat programma destijds 'Sporten en spuiten'. Komen toch regelmatig zo een reportage's op tv over Bodybuilding en Anabolen terwijl dat niet altijd met elkaar samenhangt ..
 
en nie eens zen stem vervormen op tv :eek:
 
Is voor bejaarden gemaakt wss

aka ouders mag een 17 jarige puber weer uitleggen als hij een pot whey of creatine koopt.

Verder nooit begrepen waarom uiterlijk iets vies lijkt......heb veel sportende vrienden en allemaal praten ze denigrerend over bodybuilding en zelfs krachttraining in het algemeen. Esthetiek mag alleen bij muffe oude schilderijen oid....
 
Is het ook ergens online te bekijken?
 
aka ouders mag een 17 jarige puber weer uitleggen als hij een pot whey of creatine koopt. Verder nooit begrepen waarom uiterlijk iets vies lijkt......heb veel sportende vrienden en allemaal praten ze denigrerend over bodybuilding en zelfs krachttraining in het algemeen. Esthetiek mag alleen bij muffe oude schilderijen oid....
Ik ken ze ook, voornamelijk hardlopers en wielrenners. Kuiten nog dunner als mijn polsen. Armpjes alsof ze al 10 jaar aan de heroïne zitten. Echt vies man. En dan maar neerbuigend doen over iemand die aan krachttraining doet. Maar meestal zegt de blik van hun vrouw genoeg :cool:
 
Face lifts, vet weg zuigen, buiken strak trekken, Botox, lip fillers en alle andere vormen van plastische chirurgie zijn niet interessant meer. Is allemaal ingeburgerd. Evenals elke vorm van verslaving. Daarom maar weer ff de anabolen onder de aandacht brengen.....

Alles mag tegenwoordig om er goed uit te zien zelfs ingrijpende chirurgie en wordt zelfs geprezen onder het mom van "het is goed voor mijn zelfvertrouwen, ik doe het voor mij zelf) maar een kuurtje pakken naast een super gezonde levensstijl .... Nee dat is soooo not done.

Hypocrieten van de bovenste plank.
 
Ja direct mogen we ons hier verwachten aan 'tml'-kuurtjes etc :( thx Zyzz :mad:
 
VTM, is dat belgie 1? Kijk weinig tv :P
 
Is het ook ergens online te bekijken?

Ja ik zal straks de link posten ! Maar je kan het ergens vinden op de site na het op tv is geweest

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

VTM, is dat belgie 1? Kijk weinig tv :P

Belgie 3 denk ik
 
Ja ik zal straks de link posten ! Maar je kan het ergens vinden op de site na het op tv is geweest ---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ---------- Belgie 3 denk ik
Ah, weet eigenlijk niet eens of ik die zender heb. Ff opzoeken.
 
Back
Naar boven