AndroidHealthClinic

requiem for a dream

Bezoekers in dit topic

samen kijken dan?

Ja want ik ben dus down na het kijken ervan en dan moet je me vasthouden en troosten.

Huren? Deze is al vaak op tv geweest en anders vind je 'm wel op nieuwsgroepen of torrent. Vooral de moeite waard omdat ie heel creatief gemaakt is, wat je van veel andere drugfilms niet altijd kan zeggen.

Inderdaad.
 
Als je me niet dood maakt dan kan ik je misschien nog wel het een en ander leren :D

Nee en nee. Doodmaken dat zeg ik alleen maar, dat durf ik toch niet in het echt. En vrouwen versieren vind ik zonde van mijn tijd. :D
 
Erg vette film inderdaad, werd zelf ook helemaal druk in mn hoofd op dat laatste stuk met die moeder, damn!
 
Geweldige film!
Als iemand vraagt naar een goeie drugsfilm zegt iedereen altijd standaard Trainspotting, maar deze film vind ik vele malen beter!
 
Erg vette film inderdaad, werd zelf ook helemaal druk in mn hoofd op dat laatste stuk met die moeder, damn!


heb hem zelf ook al een paar keer gezien en hoe het afliep met die moeder had toch wel een impact op mij.
 
Vage maar indrukwekkende film, heb hem op m'n pc staan. Binnenkort is met m'n meisje kijken!
 
heb hem zelf ook al een paar keer gezien en hoe het afliep met die moeder had toch wel een impact op mij.

Ssttt... niets verklappen (voor de mensen die 'm nog moeten zien).
 
Geweldige film!
Als iemand vraagt naar een goeie drugsfilm zegt iedereen altijd standaard Trainspotting, maar deze film vind ik vele malen beter!

Vond trainspotting eerder komisch dan een goeie drugsfilm...
Trainspotting is meer dan een drugsfilm, ik hoop dat je dat toch wel in ziet...
 
ja het is een goede film, kan niet anders zeggen.
 
Back
Naar boven