MuscleMeat

requiem for a dream (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Of arrogante Brusselaar.
[-] Ik heb het hier over de mentaliteit van de praktisch heel de Westerse wereld en de repetitieve cicli waaruit zijn weken en maanden bestaan, heeft nix met arrogantie te maken.
 
Jeetje...van die amerikanen kan ik zulk gelul wel begrijpen...dacht dat nederlanders een stuk nuchterder waren..
Vond het wel een beetje een typische "don't do drugs film"
Ik was een tijdje terug aan 't werk op de Zeedijk in A'dam,wat je daar tegenkomt om 6u45 s'ochtends is eigenlijk een stuk tragischer.

Jij hebt de film duidelijk NIET begrepen..
 
Vind het goed dat ze de situatie van die moeder ook hebben opgenomen. Verslaving aan TV en afvallen, slanker, slank, slankst, skeletje. En die laatste ook de manier waarop. De westerse wereld bestaat voor de helft uit junks zo gezien, spreek het eens tegen.
 
Ik had me bij deze film persoonlijk meer voorgesteld. Vooral erg depri en licht overdreven (wat die situatie met die ma betreft dan).

Als we het toch over drugs films hebben vind ik trainspotting stukken beter
 
Ik zou trainspotting eerder als licht overdreven typeren dan wat betreft die moeder. Wat is er dan overdreven? Trainspotting is volgens mij een aaneenschakeling van scenes waar in iedere scene wel iets word aangezet of lichtelijk overdreven (wat overigens alles behalve negatief is).
 
Ja die vrouw raakt verslaafd aan afslank pillen (die volgens die zoon speed zijn). Daar raakt ze zo ****ed van dat ze shock therapie krijgt en nooit meer hersteld?

Beetje worst case scenario toch?
 
Erg mooie film ja. Paar keer gezien, blijft meeslepend :) Het lullige eraan is dat eerst alles zo goed gaat, en langzaam valt alles in elkaar.
 
Paar jaar geleden voor het eerst gezien, inderdaad SUPERFILM!!!!!!!!!!!!
En de muziek ook!!!!
 
Vind ik ook een hele goeie film

goor stukjes, als ze met 2 naar florida rijden, en dat harry zijn arm is onstoken en dan in close-up ziet da hij de spuit er nog inprikt.

In een post hierboven staat een link naar een ander topic op dbb waar je de soundtrack kan downloaden en werk nog steeds, goed liedje.
 
Goeie bump. :thumbs:

I :heart: THAT MOVIE!!!

Maar ik ben altijd depri als ik hem heb bekeken. :(
 
Ken deze film niet eens... oude film? misschien een keer huren dan..
 
[-] Ik heb het hier over de mentaliteit van de praktisch heel de Westerse wereld en de repetitieve cicli waaruit zijn weken en maanden bestaan, heeft nix met arrogantie te maken.

Maar alles met de zucht naar zekerheid. Herhaling sluit verassingen uit en biedt zo een (beperkte) zekerheid.
 
Ik ken de film niet. Ben ik nu een noob?
 
Huren? Deze is al vaak op tv geweest en anders vind je 'm wel op nieuwsgroepen of torrent. Vooral de moeite waard omdat ie heel creatief gemaakt is, wat je van veel andere drugfilms niet altijd kan zeggen.
 
Back
Naar boven