MuscleMeat

research chemical GW501516 stack experiment!

Bezoekers in dit topic

Lol, in principe niet minder als anabolen. En op 18j heb je niets te zoeken bij research chemicals. Je hebt een perfect lichaam op die leeftijd met veel potentieel van zichzelf.
 

Dankje he

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 18:11 ----------

Lol, in principe niet minder als anabolen. En op 18j heb je niets te zoeken bij research chemicals. Je hebt een perfect lichaam op die leeftijd met veel potentieel van zichzelf.

Oke, het is mijn eigen keuze om deze sups te proberen ik ken genoeg mensen hier die kuren... Dan doe ik liever een research chemical waarvan er geen extreme bijwerkingen zijn, ze willen dit supplement zelfs gebruiken voor ouderen of mensen met spier dystrofie. Dus het is echt wel safe, daarnaast heb ik er veel kennis over, en heb dit in overleg met een arts gedaan die mij begeleid... Dus ik weet echt wel wat ik doe.
 
you mad?...Altijd dat gezeur , de helft doet het niet na hier...wacht maar tot ik wat ouder ben we will see:p


3weken lijkt me een prima start..

Als je met maar 140 kilo al niet eens normaal van je borst kan drukken hoeven we ook niet te wachten tot je wat ouder bent. Not impressed at all bro
 
Als je met maar 140 kilo al niet eens normaal van je borst kan drukken hoeven we ook niet te wachten tot je wat ouder bent. Not impressed at all bro


op het filmpje is 160kilo,beter lezen.. dus je kan wel aannemen(wat je niet doet) dat 140kilo gewoon lukt zonder hulp.. kan wel filmpje posten maar dan is er weer een aanmerking, zo blijven we hier altijd bezig op het forum:p

Jammer dat je niet impressed bent... Daar ging het me echt om man!..:(
 
Dankje he

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 18:11 ----------



Oke, het is mijn eigen keuze om deze sups te proberen ik ken genoeg mensen hier die kuren... Dan doe ik liever een research chemical waarvan er geen extreme bijwerkingen zijn, ze willen dit supplement zelfs gebruiken voor ouderen of mensen met spier dystrofie. Dus het is echt wel safe, daarnaast heb ik er veel kennis over, en heb dit in overleg met een arts gedaan die mij begeleid... Dus ik weet echt wel wat ik doe.

Dit is geen supp :p valt onder heel wat anders.

Ze willen dit gaan gebruiken voor spier dystrofie, gebruiken ze deca ook voor. Dus veiligheid is soms een ruim begrip.

En waar komt je kennis vandaan? Heb je onderzoeken gelezen en pathways bestudeerd?

Dat een arts je begeleid is wel een voordeel, maar dat is een arts die iedereen hier wil dan. Op 18j begeleiden met experimentele middellen waar nog niet alles van bekend is.

Het is iedereen zijn eigen beslissing als ze anabolen of andere middelen gebruiken. Maar op een bepaalde leeftijd zijn die keuzes niet altijd berekend, zelfs niet op latere leeftijd.

Jij hebt pas midden 20 jaar de mogelijkheid om je hele prefrontale cortex te gebruiken, deze is nog in groei dus. Dus de gevolgen van je keuzes inzien zijn beperkt op deze leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen supp :p valt onder heel wat anders.

Ze willen dit gaan gebruiken voor spier dystrofie, gebruiken ze deca ook voor. Dus veiligheid is soms een ruim begrip.

En waar komt je kennis vandaan? Heb je onderzoeken gelezen en pathways bestudeerd?

Dat een arts je begeleid is wel een voordeel, maar dat is een arts die iedereen hier wil dan. Op 18j begeleiden met experimentele middellen waar nog niet alles van bekend is.

Oke, dus naar jou mening is dit echt een anabool... Ze willen dit gebruiken voor dystrofie omdat het veiliger lijkt te zijn dan deca minder bij werkingen, maar op lang termijn weten ze nog niets. Mijn kennis komt voornamelijk van onderzoeken die ik heb gelezen en op basis daarvan ga ik het proberen. Het is een risico inderdaat, ik ben ook ontzettend blij dat een arts mij wil begeleiden, ik heb aangegeven dat ik een nieuw middel wil proberen wat gewoon legaal is, en heeft er geen moeite mee zo nu en dan even een check te doen, bloed/lever waarde, bloeddruk etc.

dat de prefrontale cortex pas is ontwikkeld rond je 20e is helemaal waar....daar heb ik niets tegen in te brengen
 
Nou als de arts je begeleid en je wil het er op wagen ga ik er nix tegen in brengen meer.

Het is anabool voor type 1 spiervezels ja, bij ratten dan.
 
Nou als de arts je begeleid en je wil het er op wagen ga ik er nix tegen in brengen meer.

Het is anabool voor type 1 spiervezels ja, bij ratten dan.


maar gebeurt het zoveel dan dat een arts weigerd? Je hebt toch gewoon het recht om je waardes te laten meten, als je dat wil. Als je een groeihormoon gebruikt wat verboden is snap ik dat een arts gaat afraden etc(wat hij ook wettelijk verplicht is) maar een legaal supplement..
 
Het is geen legaal supplement. Je kan het ook geen supplement noemen (of kan je het in de supp shop kopen dan?). Het is een farmaceutisch middel bestemd voor ziekenhuizen, research en apotheken in de toekomst.

Een arts raad af vanwege de gezondheid ook.
 
oke, dat is jou ervaring, bij mij hebben sups tot nu toe meer goed dan kwaad gedaan dus ik snap je niet echt..

Over welke sups heb jij het dan? Ik denk dat je het begrip van supplementen in bodybuilding niet begrijpt. Zo kan je alles als supp gaan zien.

Je kan dit niet met creatine, aminozuren of een test booster gaan vergelijken. Maar je stelling is als het geen androgene anabole steroiden zijn, dan is het een supp? Als het legaal is dan?

Trouwens misschien kan je wat onderzoeken posten? Op mensen getest misschien?
 
Laatst bewerkt:
Over welke sups heb jij het dan? Ik denk dat je het begrip van supplementen in bodybuilding niet begrijpt. Zo kan je alles als supp gaan zien.

Je kan dit niet met creatine, aminozuren of een test booster gaan vergelijken. Maar je stelling is als het geen androgene anabole steroiden zijn, dan is het een supp? Als het legaal is dan?

Trouwens misschien kan je wat onderzoeken posten? Op mensen getest misschien?


ah oke nu word het me wat duidelijker, met sups bedoelde ik dus alles behalve anabolen.. ik heb nog nooit gekuurd of iets anders gebruikt dan creatine of whey..vandaar dat ik het niet snapte, ja dat was mijn stelling inderdaat, ik zal even een onderzoekje posten, ze zijn nu on ontwikkelings fase 3 met ostarine dus het word al een tijdje op mensen getest

hier de link:http://www.ergogenics.org/baseroids2.html ik vind de resultaten heel interessant.
 
Je weet dat ostarine ook een androgene werking heeft, niet zo extreem wel. Dus het is eigenlijk ook een androgeen anabool zoals steroiden. Hecht hecht ook gewoon aan de androgeenrecptor.

En het artikel op ergogenics is over een van de eerste onderzoeken op mensen. Er staat ook dat bij 20% een specifiek leverenzym stijgt, dus wie weet wat ze nog te weten komen.

Dus een tip. Niet alleen artikels op ergogenics lezen, maar ook het onderzoek zelf en vele andere.
 
Laatst bewerkt:
Choquerend verhaal; zo mogelijk nog erger dan het always-on verhaal van jesse2010!

Dat pubers fouten maken is normaal, maar dat je geen volwassenen om je heen hebt die je de juiste weg wijzen is tragisch.
Je vader weet misschien niet beter, maar de arts die je gaat "begeleiden" hoort eigenlijk zijn licentie te verliezen.
 
Choquerend verhaal; zo mogelijk nog erger dan het always-on verhaal van jesse2010!

Dat pubers fouten maken is normaal, maar dat je geen volwassenen om je heen hebt die je de juiste weg wijzen is tragisch.
Je vader weet misschien niet beter, maar de arts die je gaat "begeleiden" hoort eigenlijk zijn licentie te verliezen.

jij weet zo te zien waarover je spreekt, ben je zo negatief dan over dit supplement? Waarom dan? alleen omdat het experimenteel is? een kuur lijkt me veel risico voller... en dat wil ik gewoon nog niet.... Mijn vader weet zeker wel beter en die kan mij advieseren maar als ik het wil gebeurt het toch wel, je weet hoe zulke dingen werken. Maar een arts is toch helemaal niet in overtrededing als die zo nu en dan min waardes meet? Als ik bij wijze van spreken een zware drugs verlsaafde ben heb ik toch ook het recht mijn gezondheid zo nu en dan te checken... Na deze post van jou ga ik heel erg twijfelen aan het gebruik...
 
Choquerend verhaal; zo mogelijk nog erger dan het always-on verhaal van jesse2010!

Dat pubers fouten maken is normaal, maar dat je geen volwassenen om je heen hebt die je de juiste weg wijzen is tragisch.
Je vader weet misschien niet beter, maar de arts die je gaat "begeleiden" hoort eigenlijk zijn licentie te verliezen.
Sinds wanneer mag een arts je begeleiden met een stof waar nog onderzoek naar gedaan moet worden?
 
jij weet zo te zien waarover je spreekt, ben je zo negatief dan over dit supplement? Waarom dan? alleen omdat het experimenteel is? een kuur lijkt me veel risico voller... en dat wil ik gewoon nog niet.... Mijn vader weet zeker wel beter en die kan mij advieseren maar als ik het wil gebeurt het toch wel, je weet hoe zulke dingen werken. Maar een arts is toch helemaal niet in overtrededing als die zo nu en dan min waardes meet? Als ik bij wijze van spreken een zware drugs verlsaafde ben heb ik toch ook het recht mijn gezondheid zo nu en dan te checken... Na deze post van jou ga ik heel erg twijfelen aan het gebruik...
Hm, iets wat al tientallen jaren wordt gebruikt door gigantische aantallen en waar veel onderzoek naar is verricht, en waarvan de risico's dus aardig in kaart van zijn gebracht, óf een research chemical waarbij dit nog niet het geval is.
 
Hm, iets wat al tientallen jaren wordt gebruikt door gigantische aantallen en waar veel onderzoek naar is verricht, en waarvan de risico's dus aardig in kaart van zijn gebracht, óf een research chemical waarbij dit nog niet het geval is.


tjah dat is een sterk argument... Misschien zie ik er wel van af ik krijg er steeds minder zin in, nu ik dit allemaal lees, vandaar dat ik ook eerst een logje heb geopend voor ik daadwerkelijk ostarine ga gebruiken, daarnaast is 60procent van ostarine op de markt ook nog eens nep...
 
Overigens: je gaat toch goed naturel :)?
 
Back
Naar boven