Fitness Seller

research chemical GW501516 stack experiment! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 1335

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
463
Waardering
144
Halllo iedereen,

Ik weet niet of dit thuis hoort in het kuurlog, maar hoe dan ook ikben nu al geruime tijd bezig met trainen vanaf mijn 13e, en pas sinds mijn 16e heel serieus. Ik ben nu 18jaar oud en heb me een tijdje geleden ingelezen over een vrij experimenteel supplement gw-501516. Na wat research heb ik het dan eindelijk besteld, orale inname 5gram per dag voor gedurende 3weken... Ik heb het supplement nog niet ontvangen, maar het lijkt me leuk een logje bij te houden en ben heel benieuwd of het goed werkt. Mijn vader van 50 gaat ook mee doen met het experimentje, wat ik voornamelijk weet van het supplement is dat het vet verbrandent werkt, zeer snelle conditie toename, en hopelijk spiermassa toename... Ik ben tot nu toe geen enkele negatieve bij effecten kunnen vinden dus ik ben heel nieuwsgierig, ik ga vanmiddag een vet meting doen, wegen en max proberen met squat bench press en dead lift, en kijken of het supp iets van effect heeft, ook ga ik een aantal before after fotos maken.

Zijn er misschien meer mensen die ervaring hebben met deze sup?
 
Waarom post je dit in de anabolen selectie?
 
Ben ook geïntresseerd in dit spul. Wat mijn research zover heeft opgebracht aan praktische info:

5mg is te weinig
10mg is goeie dosering
20mg is optimale dosering maar erg duur

Wat te verwachten:
-snelle verbetering van conditie, vrij sterk
-matige vetverbranding
-zou spiersparend werken tijdens een cut omdat het vet verkiest als kcalbron en spieren dus gespaard blijven.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 09:17 ----------

Side note: ik denk dat 3 weken op 5mg je erg weinig gaat brengen, mss wat betere cardio. Sorry bro.
 
Is dit niet een peptide ipv anabool? Niet dat het hier verkeerd staat ofzo ben geinteresseerd geraakt.
 
Is dit niet een peptide ipv anabool? Niet dat het hier verkeerd staat ofzo ben geinteresseerd geraakt.

Als je spieren ervan groeien is het een anabool. Geen androgene anabole steroïde, maar wel een anabool middel.
 
het is een "research liquid"
Ik ben er nu met bezig, 5mg ED. Zoals hier boven gezegd is 10mg optimaal.
Mijn uithouding is zeker verbeterd, kwa vetverlies of iets dergelijks zie ik niet.

Grtz
 
Vandaag alles even laten meten

lengte:1,78m
gewicht:80kg
vet:14procent
taille:79cm
biceps:koud 40cm links en rechts
benen:64cm
kuiten:40cm

Max
bankdrukken: 3x 140kg (kan hellaas niet zwaarder niet genoeg gewichten)
squat:165kg
deadlift:170kg(lang geleden blessure gehad)

Ik verwacht het sup aankomende week binnen te krijgen, ik ben me op het moment ook even aan het inlezen over het chemical ostarine mk-2866 voor echt spiermassa gain. Ik ben heeel benieuwd en kan niet wachten!

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 21:43 ----------

het is een "research liquid"
Ik ben er nu met bezig, 5mg ED. Zoals hier boven gezegd is 10mg optimaal.
Mijn uithouding is zeker verbeterd, kwa vetverlies of iets dergelijks zie ik niet.

Grtz

en kracht toename dan? is daar iets van te merken?

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 21:44 ----------

Word me zo 1,2,3 niet duidelijk uit de wiki, ken het middel verder niet, maar PPAR-delta en AMPK agonist is nu niet bepaald anabool :p

Edit:
'GW-501516 also increases muscle mass,' ben benieuwd hoe.


increase van muscle mass valt denk ik wel mee, het voornamelijk conditie verbetering en vet verlies, zonder spier verlies..

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 21:45 ----------

Ben ook geïntresseerd in dit spul. Wat mijn research zover heeft opgebracht aan praktische info:

5mg is te weinig
10mg is goeie dosering
20mg is optimale dosering maar erg duur

Wat te verwachten:
-snelle verbetering van conditie, vrij sterk
-matige vetverbranding
-zou spiersparend werken tijdens een cut omdat het vet verkiest als kcalbron en spieren dus gespaard blijven.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 09:17 ----------

Side note: ik denk dat 3 weken op 5mg je erg weinig gaat brengen, mss wat betere cardio. Sorry bro.


oke, dan ga ik een cycle van 10mg doen gedurende 3weken
 
Ga jij eens een eind fietsen;p @ 80kg 3x 140kg benchen
 
Ga jij eens een eind fietsen;p @ 80kg 3x 140kg benchen

Waarom zou dit niet mogelijk zijn? als er iets is wat ik heb geleerd in de krachtsport is dat lichaams gewicht geen **** zegt over kracht...En waarom zou ik hier over liegen dan houd ik alleen mezelf voor de gek.. Mijn borst is echt ontzettend sterk(genetisch goed ontwikkeld) ik ga niet tot aan de borst maar zeker wel 4cm erboven, heb zelfs nog een filmpje van 2x 160kg spot(hellaas) van toen ik wat zwaarder was.
 
post die is dan? want als dat waar is en je iets dieper gaat zou je zo kunnen meedoen & winnen @ contests
 
post die is dan? want als dat waar is en je iets dieper gaat zou je zo kunnen meedoen & winnen @ contests


het is echt geen mooie lift hoor beetje cheating misshien, ik zal hem even proberen te uploden
 
Word me zo 1,2,3 niet duidelijk uit de wiki, ken het middel verder niet, maar PPAR-delta en AMPK agonist is nu niet bepaald anabool :p

Edit:
'GW-501516 also increases muscle mass,' ben benieuwd hoe.

Een lange indirecte werking :p Zal het eens proberen uit te zoeken.
 
heb het nu 3 weken gebruikt en wat ik merk is dat ik van 0,0 conditie naar redelijk goed ben gegaan en vet percentage is zo'n 1 a 2% gezakt. daarnaast zit ik op 125mg test pw.
qua kracht merk ik overigens helemaal niks.
 
heb het nu 3 weken gebruikt en wat ik merk is dat ik van 0,0 conditie naar redelijk goed ben gegaan en vet percentage is zo'n 1 a 2% gezakt. daarnaast zit ik op 125mg test pw.
qua kracht merk ik overigens helemaal niks.


ah kijk aan, daar was ik in eerst instantie niet op uit, het gaat mij echt om de massa-krachttoename..... Heb gister ook maar eens ostarine besteld, de dingen die ik daar over las zijn echt verbluffend, lijkt wel een wonder middel als ik die onderzoekjes moet geloven. Misschien is het beter om te beginnen met ostarine om massa te kweken, en dan ee actieve cut met gw-501516. Ik durf de twee niet te combineren, straks dikke lever tumoren.... Ik ben wrsch ook van plan mijn bloedwaardes te meten voor en na gebruik als dit mogelijk is zonder teveel vragen en gedoe...
 
Back
Naar boven