MuscleMeat

Reset to Factory Default, but back on track! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Regulieren Push-dag, niets bijzonders. Wel even lekker eten. Morgen weer vroeg op en naar Utrecht. Donderdagavond laat weer thuis.
:D
Heb nog een geluk dat ik vandaag niet in Utrecht was, wat een bende. :eek::treuren:
 
Regulieren Push-dag, niets bijzonders. Wel even lekker eten. Morgen weer vroeg op en naar Utrecht. Donderdagavond laat weer thuis.
:D
Heb nog een geluk dat ik vandaag niet in Utrecht was, wat een bende. :eek::treuren:
Regulieren? Betrap ik je nu op een fout, BB_. Foei:evil2:
 
Heb nog een geluk dat ik vandaag niet in Utrecht was, wat een bende. :eek::treuren:
Weinig van gemerkt, wel helicopters de hele dag. En de deuren van het gebouw op de nachtstand. Maar collega's die met de bus of tram waren hadden pech .....

Dat is Belgs. Een regulieren training. :trollface:
Gewoon ruiterlijk toegeven, hier maak je je alleen belachelijk mee :P
 
Weinig van gemerkt, wel helicopters de hele dag. En de deuren van het gebouw op de nachtstand. Maar collega's die met de bus of tram waren hadden pech .....


Gewoon ruiterlijk toegeven, hier maak je je alleen belachelijk mee :P
Ik ontken niets hoor:
IK MAAKTE EEN SCHRIJFFOUT. :duh:
Thanks ScumbagAnnie voor de oplettendheid. Elkaar scherp houden zorgt ervoor dat we niet verslonzen. :thumbs:
neet61 : helikopters is met een 'k'.

Vandaag benen. Niet gelogd. Ik ga niet meer loggen. De beperkte vrije tijd die ik heb, besteed ik liever aan werken en als ik tijd over heb lezen. Ik zit nu toch intern, dus kan 's avonds nog even doorgaan op kantoor en mijn tijd nuttig besteden. :D
Ik heb nog een hoop dingen op mijn to-do-listje staan, zowel werk als privé en wil me daarnaast wat meer verdiepen in diverse topics. :)
Met de motiviatie zit het goed; zowel op gebied van werk, sport, voeding, kennis opdoen etc.
Maandag/dinsdag zijn de dagen dat ik 05.15 uur op moet en zondag/maandag lukt het mij niet voor half 11 in bed te liggen, dus de rest van de week probeer in op tijd het bed in te duiken. Ik ben enkel vrijdag t/m zondag thuis (vrijdag wel werken) en heb enkel die dagen voor boodschappen, huishouden, mealpreppen voor de gehele week etc. Daardoor kom ik naast werk/sport/huishouden/slapen weinig aan andere dingen toe, maar dat vind ik geen probleem. Voel me goed bij het ritme dat ik nu heb en haal genoeg uitdaging uit mijn werk en sport.
Nu nog even op kantoor, 'k ga weer aan het werk. :D
 
De beperkte vrije tijd die ik heb, besteed ik liever aan werken >Bert dbb forum 2018 .
Is dat niet een oxymoron ?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jammer, maar ik snap het wel, het kost een hoop tijd. Sterkte met trainen, en het zou leuk zijn om af en toe toch iets van een update te geven hier :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jammer, maar ik snap het wel, het kost een hoop tijd. Sterkte met trainen, en het zou leuk zijn om af en toe toch iets van een update te geven hier :thumb:
Precies zo af en toe wel updaten. Ouwe shredder
 
  • Like
Waarderingen: BB_
We zullen je missen.
Zo af en toe nog wel food pica's? :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thanks voor de reacties. :thumbs:
De beperkte vrije tijd die ik heb, besteed ik liever aan werken >Bert dbb forum 2018 .
Is dat niet een oxymoron ?
Haha, goeie, misschien wel. Maar als je in je vrije tijd vrijwillig werkt, is het dan nog vrije tijd? Kun je werken als vrijetijdsbesteding zien? :P
Jammer, maar ik snap het wel, het kost een hoop tijd. Sterkte met trainen, en het zou leuk zijn om af en toe toch iets van een update te geven hier :thumb:
Een update af en toe kan wel, maar geen hele trainingen meer; i.i.g. niet structureel.
Precies zo af en toe wel updaten. Ouwe shredder
Dat blijf ik wel doen. Als ik binnenkort weer coaching krijg, mag ik mijn programma e.d. ook niet delen, dus houdt loggen sowieso op.
We zullen je missen.
Zo af en toe nog wel food pica's? :D
Haha, ja dat wel. Ik blijf ook wel actief hoor, maar niet dagelijks.
Ik zit nu pas aan mijn avondeten, had lang gewerkt. :D
Ik train dan wel tussen de middag en werk in ruil 's avonds langer door. Ik prefereer ook voor en na de files te rijden.
Maar speciaal voor jouw marina1975 , mealprepje (Mexicaans). Heb een magnetron op m'n kamertje op het defensiecomplex gezet, dus kan m'n mailprep opwarmen:
IMG_20190319_212809.jpg
 
Thanks voor de reacties. :thumbs:

Haha, goeie, misschien wel. Maar als je in je vrije tijd vrijwillig werkt, is het dan nog vrije tijd? Kun je werken als vrijetijdsbesteding zien? :P
]
nee
 
Welke is het beste? :thinking:
IMG_20190324_092529.jpg

En dan pas nog deze op in cookie- en dark chocolatesmaak, maar vergeten op de foto te zetten:
Protein_Bite_MDY.JPG
 
Combat crunch vond ik altijd wel chill!
Ben zelf benieuwd naar die kersensmaak van XXL:D
Ik ook, maar die bewaar ik nog even. :D Ik heb eerst nog een 12-pack van XXL Strawberry Celebration Cake met een korte houdbaarheidsdatum en een doos Macro Munch te gaan. :) Ik heb vrijwel alles op de foto hierboven nog niet op. Van XXL had ik laatst een doos Coconut White Chocolate en van MDY-shop heb ik een aantal bars op. Verder heb ik in het verleden ooit eens Oh Yeah bars! op en ooit een keer een Grenade Protein Flapjack. Vroeger at ik die dingen nooit. Nu wel, maar eigenlijk zijn het gewoon candy bars met extra eiwitten. Zolang heb in je macro's past, is het prima. In het weekend neem ik er weleens eentje na de training, doordeweeks eet ik meer clean volgens schema.
 
Welke is het beste? :thinking:
Bekijk bijlage 443017
En dan pas nog deze op in cookie- en dark chocolatesmaak, maar vergeten op de foto te zetten:
Bekijk bijlage 443018
Tja..beste? Of lekkerste?

Lekkerste: Alle crunchy bars, welke? Afhankelijk van je smaak ;)

Beste? Ik gok die van snap..die dingen wegen niks, dus zit ook zowat niks in..Maar ja, is dat de beste?
 
Back
Naar boven