XXL Nutrition

Resistance bands aanraders?

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.408
Waardering
7.949
Lengte
1m79
Massa
104kg
waar halen jullie ze? Welke vinden jullie goed qua prijs/kwaliteit?
 
Pff ben jij al zo'n resistance bands hipster
 
Pff ben jij al zo'n resistance bands hipster
Ik vind het legit Nice bij hacksquat/smith squat en alles met pressen. Neemt wat belasting weg van je knieën/schouders als je helemaal beneden bent terwijl het steeds zwaarder wordt hoe hoger je komt. Ik kan het je aanraden :p
 
Ik had een paar setjes van Iron woody en de super mini en light bands zijn in de loop der jaren gescheurd, nu heb ik een setje van Fitness seller en die zien er degelijk uit.
 
Ik heb er van Fitness Seller, Decathlon, en Ali Express.

Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil in duurzaamheid (gebruik ze ook niet heel intensief). Wel irritant dat de kleuren en resistance verschillend zijn per merk.
 
Ik vind het legit Nice bij hacksquat/smith squat en alles met pressen. Neemt wat belasting weg van je knieën/schouders als je helemaal beneden bent terwijl het steeds zwaarder wordt hoe hoger je komt. Ik kan het je aanraden :p

Snap het best hoor. Pro's zullen het zeker ook niet voor niets gebruiken. Vind het zelf alleen nogal een gedoe om die dingen steeds mee te nemen en op elke machine te bevestigen etc. Paar kg aan plates erbij is ook increased resistance hehe
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook van Fitness Seller en ben er tevreden over.
Ik gebruik ze bij bench en squats. Erg goed om wat variatie in te bouwen in de trainingen.
 
Ik heb ze lekker cheap van de action, maar 3 weerstanden (15,25,35kg) maar voldoen prima en kosten geen drol.
 
Bedankt mannen!

Ballie90 ben je in de mogelijkheid om 2 dezelfde te kopen? Vaak zijn dat sets van 3-5 verschillende bands maar heb 2 dezelfde nodig.

Fitness Seller lijkt m'n eerste keus atm
 
mucci
Zijn per stuk te koop, 2.99, 4.99 & 6.98 respectievelijk
 
Ik gebruik ook al een jaar of anderhalf die bands van de action. Ze zijn duurzaam genoeg, zeker voor die prijs (zie hierboven). Ik heb ook het idee dat de kg's die erop staan wel aardig kloppen, ze verschillen in ieder geval binnen hetzelfde gewicht nauwelijks tot niet van elkaar
 
ik heb er gehad van rogue, fitness seller, decathlon en strenghtshop. Die van fitness seller vind ik veruit de beste.
 
Back
Naar boven