AndroidHealthClinic

Resize (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Krijgt u uw jurk niet meer dicht? Heeft u genoeg van dieetpillen die gewoon niet werken? Bent u die overtollige pondjes zat? Dan heeft Tel Sell voor u de oplossing: Resize! Resize is een revolutionaire nieuwe 14 daagse dieetformule om u te helpen snel af te vallen.

In 48 uur 8 pond aan gewicht verliezen met Resize is heel veel zult u denken. Toch het is mogelijk. Het aantal ponden wat men met Resize afvalt is natuurlijk afhankelijk van het teveel aan overgewicht, maar 70% van de Amerikaanse Resize gebruikers blijkt binnen 14 dagen tussen de 10 en 16 pond af te vallen. Ook mensen die geen last van overgewicht hebben maar Resize gebruiken om het lichaam te reinigen, kunnen een aantal pondjes kwijt raken.

Resize is een combinatie van geconcentreerde, natuurlijke sappen, verrijkt met essentiële vitaminen en mineralen. De in Resize aanwezige fruitpulp zorgt ervoor dat u geen last heeft van hongergevoel. Tijdens het reinigen van het lichaam doen de ingredienten van Resize hun werk. Zo kan bijvoorbeeld de Bromeline uit onder andere de ananacoïtustracten versneld de vetcellen ‘leegzuigen’ en zorgen de fruitzuren uit de appel- en sinaasappelextracten ervoor dat het vet wat uit de vetcellen is gezogen wordt afgebroken en via de stoelgang het lichaam kan verlaten.

Het Resize programma is gebaseerd op 3 afval principes:
1. het reinigen van het lichaam
2. het lichaam verantwoord laten afvallen
3. het lichaam laten wennen aan gewichtsverlies

De verpakkingen van dag 1 en 2 reinigen uw lichaam. Alle afvalstoffen die in de loop van de tijd in het lichaam zijn opgeslagen worden door het ‘Resizen’ opgelost en verlaten het lichaam via de natuurlijke weg. Zo worden tijdens het ‘Resizen’ onder andere de spijsverteringsorganen, de lever en de nieren gereinigd. Dat dit werkt zult u constateren doordat de grijze aanslag op uw tong langzaam zal verdwijnen. Deze wordt weer mooi roze. Ook kan de eerste dagen de geur van de ontlasting erg onaangenaam worden.

Gedurende deze eerste twee dagen worden alle maaltijden vervangen door Resize. Dit betekent niet dat u honger hoeft te lijden, want de concentraten van banaan, ananas, sinaasappel, grapefruit, perzik en abrikoos zorgen ervoor dat u absoluut geen behoefte heeft aan eten.

Omdat het gewichtsverlies na de eerste twee dagen heel groot kan zijn is het belangrijk het lichaam hieraan te laten wennen. Daarom slaat men in dag 3 t/m 7 slechts één maaltijd per dag, de avondmaaltijd, over. Deze wordt vervangen door Resize. Voordat men aan de middagmaaltijd begint neemt men bovendien eerst 2 van de bijgeleverde afslankcapsules met wat water in.

Het reinigingsproces blijft gedurende deze dagen actief. Het lichaam kan dan ook nog steeds ponden aan gewicht verliezen. Tijdens deze zogenaamde soft-reinigings-fase zorgen de ingrediënten van Resize ervoor dat het lichaam went aan het gewichtsverlies. Hierdoor wordt voorkomen dat na het beëindigen van de kuur snel nieuwe vetreserves worden aangelegd. Dat betekent dat het gevreesde Jojo effect zal uitblijven!

In de tweede week van uw Resize kuur herhaalt u het schema van de eerste week. Dat betekent dat op dag 8 en 9 het reinigen herhaalt wordt en uw wederom ponden gewicht kunt verliezen. Op dag 10 t/m 14 herhaalt u het schema van dag 3 t/m 7. Na 14 dagen heeft uw lichaam niet alleen een enorme schoonmaakbeurt gehad, ook bruist u weer van de energie en de voorjaarsmoeheid krijgt geen vat op u!

Bestelt u het Resize afslanksysteem bij Tel Sell dan krijgt u van ons gratis de Resize afslankcapsules, die de behoefte aan suikers, zouten en vetten verminderen. Hierdoor heeft u geen behoefte aan tussendoortjes. De speciale Resize afslankcapsules maken het Resize afslanksysteem helemaal compleet!

Inhoud:
- Resize afslanksysteem voldoende voor 14 dagen
- Resize afslankcapsules

(http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=03061423084471&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2775)

werkt dit nou echt?
krijg je hierdoor een hogere bloeddruk
mijn moeder wilt dit misschien gebruiken,
is dit wel verstandig? (ze heeft fribiomyalgie)
 
ik zou het eigenlijk niet weten, voor vrouwen is dit misschien wel handig... anders laat je het even 'uittesten' door je moeder ----> als het werkt, laat ik het mijn moeder ook gebruiken ;)

M'n moeder heeft trouwens ook diezelfde 'ziekte'... niet echt leuk om te hebben.
 
binnen 48 uur 8 pond kwijtraken, ik lach me kapot!
 
Zucht.
Tuurlijk werkt het NIET! Zo snel zo veel vet verliezen kan helemaal niet. Vocht en spierweefsel misschien :(

En TrainingFreak jij weet toch zelf ook wel dat dit niet gezond is?
 
dit lijkt mij ook zeker niet gezond, maar ik wou de meningen van andere weten
 
Originally posted by Fatalspeed1
binnen 48 uur 8 pond kwijtraken, ik lach me kapot!
Nuttige bijdrage dit :rolleyes: in 48 uur 8 pond kwijtraken is wel mogelijk, vocht.

Ik zou het niet aanraden, maar ook niet afraden. iig is het wel goed dat je navraagt of proberen kwaad kan, maar ik weet het helaas niet.
 
Originally posted by TrainingFreak
Krijgt u uw jurk niet meer dicht? Heeft u genoeg van dieetpillen die gewoon niet werken? Bent u die overtollige pondjes zat? Dan heeft Tel Sell voor u de oplossing: Resize! Resize is een revolutionaire nieuwe 14 daagse dieetformule om u te helpen snel af te vallen.

In 48 uur 8 pond aan gewicht verliezen met Resize is heel veel zult u denken. Toch het is mogelijk.
Na deze zin ben ik gestopt met lezen.
 
Back
Naar boven