Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by bart82
Big Steve omdat het zo'n grapjas is.
Dandy omdat ie gewoonweg altijd hier is.
Rob G is gewoon een toffe peer.
Bracke omdat ie een geval appart is.
Natuurlijk ook Levrone, Bodyman en misschien zelfs Oli omdat ie gewoon geschift is en d'r niet om maalt.
En natuurlijk ook de mods...
en enkele anderen die ik waarschijnlijk vergeten ben
![]()
Originally posted by Bracke
Appart?![]()
Originally posted by Levrone@
De mods, Dandy is super. Bracke is top. Big steve is top, OLi is super komish, Bodyman is ook zekersss top, Rob G,.
Originally posted by dandyman
enne Steve, wat is er zo komisch aan het woordje "thread"?![]()
Originally posted by Big Steve
Dat mag Dandy maar dan wel rustig aan, dat wat je vorige keer bij me deed vond ik niet leuk. Ik heb verdome door jou schuld een week niet kunnen zitten laat staan me laten palen. Ik wil wel gewoon me werk kunnen blijven doen en als ik naar de wc ga vind ik het prettig om te persen en niet dat het spontaan mijn reet uit komt walsen.
your lover![]()
enne Bart, als ik hier niet de hele dag mn leven zat te vergoooien zat ik niet in je lijstje??
hey kwaliteit boven kwantiteit steve, en bij mij krijg je waar voor je geld. ik heb je althans nooit horen klagen. maar vooruit, ik zal de volgende keer jou zonder extra genotsknots aanpakken en dan schroef ik wel de fiestpompvariant eraan. kan je zelf naar gelang het balletje opppompen en stoppen wanneer je m al goed voelt. heb ik gister binnengekregen en damn, wat een ervaring.
ps, Levrone heb jij onderhand geen last van een lamme arm. ik zou nu onderhand die dumbbell eens afwisselen![]()
mooi, dan weet ik wat ik aan jou heb..ik wou je net op mn lijstje zetten...wordt tijd dat ik maar weer mn pen pak![]()
ps, wie doet er aan de buddylijst?..wel toepasselijk toch